|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Lev Nekov Gryffindor Aantal berichten : 46 IC posts : 9 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: There's no one to love you when you build your walls too high | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 4:15 pm | |
| |
|
| |
▲ Zahorchak Solarz Professor Aantal berichten : 108 IC posts : 36 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 29 years [12-04-1987]Partner: hi ;)) | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 5:09 pm | |
| Ik heb ook m'n laatste examen achter de rug gelukkig |
|
| |
▲ Iga Piatkowska Gryffindor Aantal berichten : 23 IC posts : 5 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16 years old-21/06Partner: | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 5:44 pm | |
| hii, wilt er iemand misschien een topic??? ^-^ |
|
| |
▲ Lev Nekov Gryffindor Aantal berichten : 46 IC posts : 9 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: There's no one to love you when you build your walls too high | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 5:51 pm | |
| Ik wil er wel een met Lev als jij maakt ^^ |
|
| |
▲ Iga Piatkowska Gryffindor Aantal berichten : 23 IC posts : 5 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16 years old-21/06Partner: | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 5:53 pm | |
| okay ^-^ ik zal 'm straks aanmaken, now is food time x3 |
|
| |
▲ Ione Laguna Hufflepuff Aantal berichten : 157 IC posts : 59 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Dream on | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 5:54 pm | |
| Ik heb al het geduld van de wereld ^^
En realiseer me dat ik geen actieve topics meer heb met Io dus iemand? |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 5:57 pm | |
| Ik zou willen maar ik ben nog altijd op zoek naar inspiratie ): misschien helpt een nieuw setje |
|
| |
▲ Damian Carter Slytherin Aantal berichten : 107 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (january 4)Partner: You know what they say, once you go black... | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 6:38 pm | |
| *zwaait* Ik wil ook nog een topic(je) met Damian/Emily? C: Als iemand kan/wil/inspiratie en tijd heeft? |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 7:06 pm | |
| - Damian Carter schreef:
- *zwaait*
Ik wil ook nog een topic(je) met Damian/Emily? C: Als iemand kan/wil/inspiratie en tijd heeft? Je kan er een voor Ione of Lev maken als je wil? |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 7:20 pm | |
| Ik sta open voor eventueel topics met Evan of Cheryl, maar dan zou ik het wel aangenaam vinden als diegene die wil 'm aanmaakt (: |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 7:39 pm | |
| Misschien is een topic Damian x Nyx leuk? |
|
| |
▲ Damian Carter Slytherin Aantal berichten : 107 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (january 4)Partner: You know what they say, once you go black... | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 7:41 pm | |
| @ Anouk, ik maak anders dit weekend een topicje aan @ Juul, yeah seems nice ^^ ook topicje in het weekend dan, idee voor een 'onderwerp'? |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 7:44 pm | |
| Hmm, misschien iets met quidditch? Daar moeten ze iets mee kunnen. B) |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 8:04 pm | |
| Ik kon daarnet serieus het uitroepteken niet meer vinden op m'n toetsenbord, totaal vergeten waar die zat dus moest ik zoeken X"D |
|
| |
▲ Iga Piatkowska Gryffindor Aantal berichten : 23 IC posts : 5 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16 years old-21/06Partner: | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 8:32 pm | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|