|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Zahorchak Solarz Professor Aantal berichten : 108 IC posts : 36 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 29 years [12-04-1987]Partner: hi ;)) | Onderwerp: Re: Langlock wo feb 08, 2017 9:25 pm | |
| - Ione Laguna schreef:
- Ik kan gewoon nergens posten hier 0.0
I need topics But that means having to post And that is effort And I do not like effort But I want to post So I do want topics But eeeegh Je moet nog steeds posten bij Gunner hoor (((; HAHA |
|
| |
▲ Ash Jefferson Hufflepuff Aantal berichten : 20 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 17Partner: I'm here, I'm queer. | Onderwerp: Re: Langlock do feb 09, 2017 11:48 pm | |
| Ik heb stiekem ook wel wat meer topics nodig.. dat was een stille hint |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock vr feb 10, 2017 6:41 am | |
| Jullie kunnen allebei op topics bij mij reageren niet zo stille hint |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock vr feb 10, 2017 3:56 pm | |
| Laat ik dat straks dan maar eens doen !! |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock ma feb 13, 2017 4:30 pm | |
| NOT ME GOING TO THE JOANNE WORLD TOUR WITH MY MOTHER <3 |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock di feb 14, 2017 1:46 pm | |
| |
|
| |
▲ Zahorchak Solarz Professor Aantal berichten : 108 IC posts : 36 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 29 years [12-04-1987]Partner: hi ;)) | Onderwerp: Re: Langlock do feb 16, 2017 4:19 pm | |
| sorry dat ik wat inactief ben guys, maar ik loop elke keer een vast als ik begin aan een post |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock do feb 16, 2017 5:17 pm | |
| - Zahorchak Solarz schreef:
- Ione Laguna schreef:
- Ik kan gewoon nergens posten hier 0.0
I need topics But that means having to post And that is effort And I do not like effort But I want to post So I do want topics But eeeegh Je moet nog steeds posten bij Gunner hoor (((; HAHA W A A R Ik snap het echt niet hoe ik dit (alweer?) over het hoofd zie X"D |
|
| |
▲ Damian Carter Slytherin Aantal berichten : 107 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (january 4)Partner: You know what they say, once you go black... | Onderwerp: Re: Langlock vr feb 17, 2017 7:38 pm | |
| Ik wil ook topics... Ik ging topics doen met mensen maar had dan situaties o.0
Hoe gaat het hier eigenlijk nog? |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock vr feb 17, 2017 9:05 pm | |
| Jaaaaaaa topp ik heb eindelijk vakantie dus ben deze week weer lekker actief!! |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock vr feb 17, 2017 9:35 pm | |
| Sorry ik dat ik zo inactief ben. Ik ben begonnen met het afstuderen en heb het duidelijk onderschat; het 3 dagen in de week stage lopen is VERSCHRIKKELIJK zwaar. Buiten dat gaat het ook heel erg slecht met mijn opa en oma. Ze zijn allebei demeterend en deze week zijn er al hele heftige akkefietjes gebeurd, waarvan er nu eentje zelf aan de gang is. Ik hoop dat jullie het begrijpen en geduld hebben met mijn chars en openstaande plotjes. Ik ben nog in voor alles, en na volgende week heb ik ook voorjaarsvakantie, misschien dat ik dan beschikbaar ben om te posten, maar ik kan niets beloven helaas.
Sorry. |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock vr feb 17, 2017 10:01 pm | |
| Je hoeft je echt geen zorgen te maken over je activiteit hier Mylie. School en je grootouders gaan natuurlijk voor. Heel veel succes <3 |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock za feb 18, 2017 10:47 am | |
| Aw lieverd heel veel sterkte en succes! EP is alleen voor de lol erbij dus maak je vooral niet druk als het er niet van komt! |
|
| |
▲ Aphrodite Vegara Gryffindor Aantal berichten : 39 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Tell me I'm too crazy, you can't tame me | Onderwerp: Re: Langlock ma feb 20, 2017 10:05 pm | |
| |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock wo feb 22, 2017 12:42 pm | |
| Guess who's back! Nooit echt weggeweest maar ik gok vandaag eindelijk weer een post te kunnen maken |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|