IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Langlock - Pagina 32 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Langlock

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Jeremiah Murphy
Jeremiah Murphy
Slytherin

Slytherin

Aantal berichten : 17
IC posts : 1

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Slowly, we all took a bite from the apple

Langlock - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 32 Icon_minitimevr jan 27, 2017 12:45 am

Ai nee, dan is dat geen optie. Ik zag het Miah meer op een soort "onofficiële" wijze leren, zoals in de gevangenis met een huis-tuin-en-keuken machinetje. Maar als-ie drugsdealer is zullen ze elkaar ook vast nog wel een keer tegenkomen.
En wat vet! Schijnt best een hele opgave te zijn. Laat je dan dus ook je eerste naam veranderen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy

Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 32 Icon_minitimevr jan 27, 2017 12:49 am

Lekkerrr scratcher alles hahaha
Als hij dat aan Romeo zou vragen zou Rome wss gaan van 'sure ik heb het al 100x gezien, zo moeilijk kan het niet zijn toch?' hahahaha
&ja is echt suuuuper veel werk manman. Al dat papierwerk ._.
+ ik mag nog niet, maar vanaf ongeveer mei mag ik het legaal wel dus dan is dat sowieso iets wat ik gelijk ga doen :') en ja, voornaam en middelste naam, familienaam ga ik houden c:
Aphrodite Vegara
Aphrodite Vegara
Gryffindor

Gryffindor

Aantal berichten : 39
IC posts : 6

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Partner: Tell me I'm too crazy, you can't tame me

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 32 Icon_minitimevr jan 27, 2017 12:52 am

Jeremiah Murphy
Jeremiah Murphy
Slytherin

Slytherin

Hogwarts ID

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 32 Icon_minitimevr jan 27, 2017 12:56 am

hahaha precies
Nja, al mijn tattoo-kennis komt mainly van inkmaster en het stalken van een aantal artists, maar fuck it, scratcher it will be

Ja echt? Je naam moet natuurlijk wel in aaaaal je documenten etc aangepast worden. Maar gaaf! Vroeger wilde ik dat ook graag doen. Ben je erg ontevreden over je echte naam?

@Aphro, ooeeeehhh ga gelijk lezen!
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin

Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Partner: bad idea

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 32 Icon_minitimevr jan 27, 2017 12:59 am

Well being tattooed myself zou ik nooit van mijn leven een scratcher vertrouwen. Doe mij maar artists die hun job kennen en met zo'n prikkertje overweg kunnen hahaha :') maar ach, RPG wise lijkt het me wel cool om te doen tho
&ja, nieuwe ID, nieuw rijbewijs, nieuwe studentenpas ._. en al mijn diploma's ook haha. Voor de rest gaan de databases wel automatisch.
Maar ja het is wel redelijk necessary dat ik mijn naam verander want ik ben transgender en dan heb ik wel graag een naam die bij mijn geslacht past hahaha
Jeremiah Murphy
Jeremiah Murphy
Slytherin

Slytherin

Hogwarts ID

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 32 Icon_minitimevr jan 27, 2017 1:06 am

@Wolf, Nee zeker niet!! Ik wil dolgraag tatoeages, maar wel bij een erkende artist. Maar Miah is mij niet, dus hij kan mooi stomme dingen doen c:
En oooooohh. Well, that makes sense! Dan snap ik wel dat al dat gedoe het je waard is.

@Aphrodite, sweet! Dit begint al lekker (legaal)! Ik kan er zeker wat mee!
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin

Slytherin

Hogwarts ID

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 32 Icon_minitimevr jan 27, 2017 1:08 am

Als je ze wil, dan moet je het echt doen manman. Ze kosten wel veel maar ik vind persoonlijk dat je d'r echt wel veel aan hebt hahaha. Wat zou je willen zetten? c: en hoe oud ben je, als ik zo vrij mag zijn hahahaha
Aphrodite Vegara
Aphrodite Vegara
Gryffindor

Gryffindor

Aantal berichten : 39
IC posts : 6

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Partner: Tell me I'm too crazy, you can't tame me

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 32 Icon_minitimevr jan 27, 2017 1:08 am

I'm glad you do ;____; ik moet nog een beetje met haar inkomen tbh, maar dat gaat vast goedkomen <3
Jeremiah Murphy
Jeremiah Murphy
Slytherin

Slytherin

Hogwarts ID

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 32 Icon_minitimevr jan 27, 2017 1:14 am

@Wolf, ja ik vind het prachtig. Ik wil graag occult-themed / mythologich blackwork op iig mn linkerarm (sleeve maybe), wat een tijdje terug opeens heel hip leek te zijn maar ik vind het vooralsnog heel mooi (denk aan werk van Ien Levin en Valentin Hirsch). Atm is het nog duur en ben ik nog zoekende naar wat ik precies wil.
Ik ben al groot, wel 20 jaar ;d Jijzelf?

@Aphrodite, begrijpelijk! Ik heb Jeremiah hiervoor alleen als adolescent en als volwassene geschreven, dus het is heel vreemd om hem opeens als relatief onschuldige tiener te rpén :')
Het komt sws goed!
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin

Slytherin

Hogwarts ID

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 32 Icon_minitimevr jan 27, 2017 1:19 am

Omg blackwork <3 ik heb die artists even gegoogled en wow, echt sick! Van die animal skulls zijn echt super nice manman. Ik ben begonnen in traditional/neo-traditional dus daar ga ik het wel bij houden denk ik c: dan past alles mooi. Wel goed dat je je tijd neemt om er over na te denken. Ik ben op m'n 19de begonnen en dat was voor mij net de goeie timing denk ik?
En whooo 20's squad Very Happy ik word in april wel 21 tho maar dat duurt nog wel een eindje hahaha
Jeremiah Murphy
Jeremiah Murphy
Slytherin

Slytherin

Hogwarts ID

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 32 Icon_minitimevr jan 27, 2017 1:27 am

Jeej, blackwork liefde <3
Ik vind het ook mooi als alles een beetje neat op elkaar aansluit. 19 lijkt mij een prima leeftijd! Ik wilde er op mn 18de een nemen in Brazilië, maar ik had te weinig vertrouwen in de tatoeëerders daar *kuch, wasgewoontepussy* Ik ben nu wel benieuwd. Bij traditional moet ik altijd meteen aan arenden en pin-up girls denken, beetje sailor / army stijl. Klopt dat?
En gezellig! Ik vind het soms wat onwennig om iemand van 16 / 17 te schrijven, maar ey, het is een HP rp dus ik ben al helemaal in mijn nopjes haha.
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin

Slytherin

Hogwarts ID

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 32 Icon_minitimevr jan 27, 2017 1:48 am

Ja ik was ook wel bang voor de pijn, maar eigenlijk valt dat echt heel erg mee?? Al laat ik in het voorjaar mijn knie doen, dat gaat wss wel iets meer afzien zijn hahaha. It worth it tho.
En ja, vooral dieren (wolven, panters, beren), rozen (of andere bloemen) en dan de sailor-achtige dingen. Of je doet zoals mij en zet een slice pizza hawaii, gewoon omdat het kan hahaha :')
&honestly bespeel ik mijn 17-jarige als 20-jarige want tbh hoeveel verschil is er eigenlijk really
Flynn Rider
Flynn Rider
Hufflepuff

Hufflepuff

Aantal berichten : 185
IC posts : 37

Hogwarts ID
Schooljaar: First year
Leeftijd: 12years
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 32 Icon_minitimevr jan 27, 2017 2:06 pm

Wooop, examens achter de rug! ;D
Jeremiah Murphy
Jeremiah Murphy
Slytherin

Slytherin

Hogwarts ID

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 32 Icon_minitimevr jan 27, 2017 3:04 pm

Hahaha neee, pizza hawaii is abomination! ;p
Wel fijn om te horen dat de pijn volgens jou meevalt, maar misschien ben ik wel een mietje en ga ik bijna flauwvallen (zoals met mn industrial laten zetten heh..).
Nja ik heb wel het idee dat er veel verschil zit in die 3 / 4 jaar en mn personages veranderen meestal ook wel veel over zo'n tijdspan.

En jeej, gefeliciteerd! Fijn dat het achter de rug is!
Damian Carter
Damian Carter
Slytherin

Slytherin

Aantal berichten : 107
IC posts : 54

Hogwarts ID
Leeftijd: 17 (january 4)
Partner: You know what they say, once you go black...

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 32 Icon_minitimevr jan 27, 2017 3:52 pm

*leest over zetten tattoo's*
Ik ben bijna flauw gevallen tijdens het zetten van de mijne haha. Maar na dat diepte punt ging het eigenlijk echt wel goed. Heb wel een hele lage pijngrens en naar schijnt is in de nek/tussen de schouders een vrij pijnlijke plaats dus ik steek het daar maar op :p
Afgezien van dat is een tattoo zetten echt wel de moeite! Ik ga er nog één laten zetten als ik een goed ontwerp vind.

@Flynn, proficiat! Enjoy your freedom Very Happy
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 32 Icon_minitime

Langlock
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 32 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37 ... 43  Volgende
Soortgelijke onderwerpen
-
» Langlock
» Langlock
» Langlock
» Langlock
» Langlock

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welcome :: General :: muggle world-
Ga naar: