|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Lev Nekov Gryffindor Aantal berichten : 46 IC posts : 9 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: There's no one to love you when you build your walls too high | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 8:34 pm | |
| Geeft niet hoor, we maken er sws samen wel wat van ^^
Als ik daar heb gepost heb ik overal gepost hier, krijg ik dan een schouderklopje? |
|
| |
▲ Jeremiah Murphy Slytherin Aantal berichten : 17 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Slowly, we all took a bite from the apple | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 8:54 pm | |
| Thanks Anouk ^^,
&Damian, hahaha dat zal het wel zijn dan :') Wat voor tatoeage(s) heb jij?
Ik zou het btw heel gezellig vinden als ik voor Miah een Slytherin kamermaatje te vinden waar hij een soort vriendschappelijke dominantie strijd relatie mee kan vormen. Als iemand in is? c: |
|
| |
▲ Zahorchak Solarz Professor Aantal berichten : 108 IC posts : 36 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 29 years [12-04-1987]Partner: hi ;)) | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 8:54 pm | |
| Ik ga van het weekend ook even bijposten, en wrs ook een les aanmaken voor 1e/2e jaars (:< |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 9:11 pm | |
| - Jeremiah Murphy schreef:
- Thanks Anouk ^^,
Ik zou het btw heel gezellig vinden als ik voor Miah een Slytherin kamermaatje te vinden waar hij een soort vriendschappelijke dominantie strijd relatie mee kan vormen. Als iemand in is? c: Ik zie dat eventueel wel zitten met Evan (hij kan nog wel een roomie erbij hebben), maar dan moet je er wel tegen kunnen dat het +1 week kan duren eer dat ik antwoord xD Ik ga nu voornamelijk Cher en Evan actief houden c: |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 9:15 pm | |
| ALISON'S SETJE IK SCHREEUW SHSKAJA FCUK ME UPPPPP |
|
| |
▲ Lev Nekov Gryffindor Aantal berichten : 46 IC posts : 9 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: There's no one to love you when you build your walls too high | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 9:15 pm | |
| Krijg ik van niemand een schouderklopje? ;-;
Eerst wilde ik zeggen Alix maar Alix is een meisje dus dat mag niet wat kan ik toch goed denken |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 9:30 pm | |
| JA JE KRIJGT EEN SCHOUDERKLOPJE VAN MIJ BEN TROTS |
|
| |
▲ Damian Carter Slytherin Aantal berichten : 107 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (january 4)Partner: You know what they say, once you go black... | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 9:33 pm | |
| - Jeremiah Murphy schreef:
- Thanks Anouk ^^,
Ik zou het btw heel gezellig vinden als ik voor Miah een Slytherin kamermaatje te vinden waar hij een soort vriendschappelijke dominantie strijd relatie mee kan vormen. Als iemand in is? c: Ik heb een Yin en Yang met een tribal zon er rond in mijn nek ^^ wou die al heel lang. Heb hem voor men 18e verjaardag gekregen van men parents Wat de roommate ding betreft, Damian kan wel een roommate en een soort vriend gebruiken tbh xD |
|
| |
▲ Jeremiah Murphy Slytherin Aantal berichten : 17 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Slowly, we all took a bite from the apple | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 9:42 pm | |
| @Evan, jeej, lijkt me vet gezellig, maar voor nu zoek ik wel maar 1 roommate, liefst ook een beetje actief ; ) Maar een topic lijkt me sowieso me wel top!! Ben jij btw DE Freedje, want dit is Pam hier hahaha
@Damian heeft er ook nog geen toch? Zou wel iets kunnen zijn c: Die tatoeage klinkt heel vet! Mijn ouders zouden me daar zeker net in steunen, wat fijn voor je!
en *schouderklopje* goed gedaan man |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 10:36 pm | |
| Ik zie een nieuw mensje, halloo daar x'D
Ik ga trouwens pas maandag echt kunnen posten, ofwel dit weekend als ik tijd heb ^^ |
|
| |
▲ Aphrodite Vegara Gryffindor Aantal berichten : 39 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Tell me I'm too crazy, you can't tame me | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 11:30 pm | |
| |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 27, 2017 11:44 pm | |
| |
|
| |
▲ Aphrodite Vegara Gryffindor Aantal berichten : 39 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Tell me I'm too crazy, you can't tame me | Onderwerp: Re: Langlock za jan 28, 2017 12:26 am | |
| |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock za jan 28, 2017 12:26 am | |
| |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock za jan 28, 2017 1:47 am | |
| Die foto's hebben m'n liefde voor gigi naar een hoger niveau gebracht |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|