IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

[EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

[EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Evan Castle
Evan Castle
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 358
IC posts : 147

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years old || 01/08
Partner: How 'bout no?

[EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Icon_minitimedi okt 18, 2016 9:42 pm

Jane had haar gezicht niet naar hem toegedraaid, dus hij kon haar gezichtsexpressie niet zien en had dus ook geen idee dat haar glimlach zojuist was weggegaan. Niet dat hij zich daar veel van zou aantrekken als het al zo was, maar goed. Het was niet dat hij echt veel rekening hield met de gevoelens van een meisje, zelfs niet als het Jane was. Het was niet dat als hij het goed met haar kon vinden dat hij daarom speciaal rekening met haar ging houden of zo. Ze moest nu toch wel weten dat hij enkel vol zat met commentaar? Misschien dat hij later op de avond wel een positieve opmerking zou maken over haar uiterlijk, maar voor nu moest ze het doen met de opmerking die hij net gegeven had. Zijn blik gleed naar Charlie die een duw kreeg van Nyx. Hm. Dat was ook weer een boel drama zo te zien. Het was duidelijk om Alison. Hij hoopte dat die twee nog lang samen bleven. Niet om de redenen die men van hem zou verwachten – namelijk dat hij het zo’n mooi koppel vond… wacht, verwachtte men die reden wel van hém? – maar eerder omdat hij het grappig vond hoe jongens op Alison crushten, vervolgens in de gaten kregen dat Alison al bezet was met Nyx en dat ze met hun staart tussen hun poten af moesten druipen. ‘Auw,’ sprak hij op haar opmerking en hij liet zijn hand even op de plek rusten waar zijn hart normaal gezien moest zitten. Hopelijk. Als hij al een hart had, hoewel hem vaak duidelijk werd gemaakt door het – vrouwelijk – volk dat dit niet zo was. Hij deed dan ook net alsof hij heel aangedaan was door haar opmerking, maar in werkelijkheid kon het hem geen reet schelen en vond hij het juist wel leuk dat ze zo van zich af kon bijten. Dat was beter dan van die meiden die niet voor zichzelf op konden komen en alsmaar over zich heen lieten lopen. ‘Je weet toch dat ik nooit handtastelijk ga worden?’ vroeg hij grijnzend aan het meisje. Nee, handtastelijk worden was niet bepaald zijn stijl. Sowieso wilde hij op intiem vlak niet al te veel met een meisje te maken hebben. ‘Maar ik geloof wel dat ze dan van pas komen, ja.’ Hij glimlachte naar haar en liep wat meer naar haar toe. ‘Op de schoenen na is je outfit anders best nog wel oké, hoor,’ vervolgde hij nonchalant.

Tag: Jane
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

[EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Icon_minitimedi okt 18, 2016 11:09 pm

[EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Tumblr_npsv99v8Wm1usef5yo5_400
'Cause you and me, and I got enough on my mind
But I can make time for something so divine

Het was grappig dat ze hier met een hele hoop mensen was gekomen, maar nu toch helemaal alleen was overgebleven. Laila had geen idee waar Nyx was, maar had ook niet intensief haar best gedaan om haar te zoeken. Natuurlijk wist ze wel dat ze boos was op Alison, maar ze zou niets doms doen, toch? Het was misschien niet helemaal goede vriendinnengedrag van haar, maar Laila was nu vooral eventjes met zichzelf bezig. Ze wilde gewoon alle drama van deze avond eventjes vergeten. Ze kwam om plezier te maken, dus ze zou plezier gaan maken ook. Ze danste sensueel, zoals ze thuis had geleerd. Laila wist dondersgoed dat iedereen elke beweging in haar strakke, korte jurkje kon zien, maar was dat nu ook niet helemaal haar bedoeling op dit moment? Na een tijdje deed Laila haar ogen weer open, om verder op Leo en Alix te zien dansen. Laila versteende. Ze hadden…wel erg veel plezier samen. Eventjes leek het alsof ze niet meer kon bewegen. What the fuck…? Er ontstond een brok in haar keel, elk negatief gevoel over zichzelf en over hun twee dat ze eerder had gehad leek werkelijkheid te worden. Ze probeerde de blok weg te slikken.

Eventjes staarde ze naar Leo en Alix, onopvallend. Ze zag dat Leo zich naar Alix boog en Laila kon het niet laten haar ogen een beetje te versmallen. Gaf hij haar nou een kus, of zei hij slechts wat? Een zachte zucht ontsnapte uit haar mond. Zou ze…achter hem aangaan? Laila twijfelde. Kon het hem wel wat schelen? Had ze zich niet gewoon alles verbeeld? Maar aan de andere kant, als ze het nu niet gaan vragen, dan zou ze het helemaal nooit weten. Leo kwam weer terug van de bar en de alcohol won het uiteindelijk van al haar gedachten. Terwijl ze op Leo afliep, voelde ze de brok in haar keel heftiger worden. Haar lichaam voelde zo…raar op het moment. Het kon twee kanten opgaan: of ze ging een hele grote fout maken en zichzelf voor schut zetten, of ze het ging allemaal goedkomen.

Uiteindelijk kwam Laila bij Leo aan. “Leo…” zei Laila, luid genoeg over de muziek. Ze keek hem recht aan, fronste haar wenkbrauwen in een beetje een verdrietige, trieste frons. “Kunnen we alsjeblieft eventjes praten…?” Ze keek eventjes om zich heen. “Niet hier, zeg maar? Onder vier ogen?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

[EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 19, 2016 12:02 am

Op weg naar Alix hoorde hij zijn naam, en toen hij omdraaide zakte zijn hart een paar meter naar beneden. Met een stubborn zus als Nyx leerde je behoorlijk snel mensen te lezen en hij kon snel zien dat Lails verdrietig was. Vervolgens vroeg ze of ze konden praten: iets wat hem een beetje in de war deed raken, maar natuurlijk was hij er altijd voor haar. Geruststellend glimlachte hij naar d'r en knikte. "Ofcourse! Ik moet even dit drankje weggeven!" Riep hij erboven uit en vond kort daarna alweer Alix, zijn eigen glas zette hij op een dienblad vol alcohol omdat hij er niet echt bij nadacht en de andere stak hij uit naar het witharige meisje. "Here u go. Sorry, maar ik moet even ergens anders heen. Sorry." Hij voelde zich gemeen omdat hij haar hier nu zo zou laten staan, maar Laila leek oprecht verdrietig en zij ging toch echt nog wel even boven Alix. Kort legde hij zijn hand tegen de haar schouder voor hij weer naar Lails toe liep. "Hey." Sprak hij waarna hij zijn weg maakte naar de uitgang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

[EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 19, 2016 12:34 am

[EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Tumblr_npsv99v8Wm1usef5yo5_400
'Cause you and me, and I got enough on my mind
But I can make time for something so divine

Leo deelde mee dat hij nog eventjes zijn glaasje moest wegbrengen. Laila knikte en staarde eventjes naar beneden, naar haar voeten. Ze kon het niet laten om even op te kijken en te zien dat hij het glaasje naar Alix bracht, en zijn hand even op haar schouders legde. Laila beet eventjes op de binnenkant van haar lip en versmalde haar ogen weer. Verdomme. Het was totaal oneerlijk tegenover Alix, want zij wist vast en zeker niet wat er aan de hand was, maar het liefste had Laila gewoon even verteld dat ze moest opdonderen. Dat kwam deels door de alcohol, deels door haar eigen gevoelens. Na iets wat op ongeveer twee minuutjes leek schrok Laila wakker door Leo, die aankondigde dat hij er weer was. Laila liep achter hem aan en keek ondertussen eventjes naar Alix. Ergens wilde ze triomfantelijk naar haar kijken, maar…Laila deed het niet. Het was niet nodig. Het zou gemeen zijn. Zie je, ergens zat best wel een Hufflekut in haar.

Nadat ze uiteindelijk buiten the Great Hall aankwamen, en Laila ontdekte dat het hier gewoon rustig was, duwde ze Leo een beetje naar de muur en keek om zich heen. Nee, hier was het rustig genoeg. Laila keek Leo aan, en staarde hem met een verdrietige blik aan. “W-w-waarom dans je wel met Alix, en niet met mij?” zei Laila toen zachtjes “Ik bedoel…” Ze zocht naar de juiste woorden, sloot eventjes haar ogen en slikte toen weer, waarna ze hem weer aankeek. “Ik bedoel…ik weet niet wat die kus voor jou betekende in the common room, maar voor mij betekende het wel iets en…” Zenuwachtig draaide ze eventjes aan een plukje van haar haren en sloeg haar ogen even neer, ze vond het lastig om zich zo bloot te stellen, dat deed ze eigenlijk nooit aan mensen, Nyx en Alison natuurlijk uitgezonderd. “En nu vraag ik me af…waarom Alix wel en ik niet? Wil je niet met mij gezien worden of…is het om Nyx?” Ze keek hem recht aan ditmaal, zodat hij zag dat ze het meende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

[EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 19, 2016 12:49 am

Het was een stuk rustiger buiten de great hall wat behoorlijk raar voelde aan zijn oren, maar nog raarder aan zijn hart toen hij zag dat Laila brak. Nononono, dat was nooit zijn bedoeling geweest. Dat was en is sowieso nooit zijn bedoeling bij niemand, maar voornamelijk niet bij haar. Good lord wat had hij gedaan om dit te verdienen? Hij vermande zich en besloot haar uit te laten praten, elk woord te horen voor hij er antwoord op ging geven. En alles leidde tot... Jaloezie? Het zelfde soort dat hij voelde toen zei bij Charlie stond, misschien? "Hey, hey, rustig aan." Hij fronste voor hij een plukje van haar haren achter haar oren deed. "Ik zag jou juist bij Charlie staan..." Sprak hij en liet zijn ogen even zakken maar keek haar vervolgens weer recht aan. "I guess dat ik dan gekke dingen doe. Hoewel Alix niks betekende en die kus wel, ja. Alleen heb ik een geweldige zus die, soms jammer genoeg, niet veel qua leeftijd scheelt met mij waardoor haar vrienden mijn vrienden worden en andersom en ik... Ja, het is Nyxeria." Zijn stem was vast, hoewel hij soms kort haperde. Als hij iets niet kon maken was het ook breken voor haar en daar was hij behoorlijk goed in geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

[EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 19, 2016 1:00 am

Haar hart begon sneller te kloppen. Was dit dan…allemaal één groot misverstand? Laila knikte, ze had inderdaad bij Charlie gestaan. “Klopt…maar dat was niks. Ik wilde Nyx en Alison beschermen, maar…we hebben allemaal gezien hoe dat afliep. Ik vind Charlie niet leuk…” Laila peuterde weer eventjes zenuwachtig aan een plukje van haar haren, en keek Leo toen met een onschuldige blik aan. “Niet zoals ik jou leuk vind” zei ze toen zachtjes, maar wel zodat hij het zou horen. Een glimlachje gleed over haar gezicht, terwijl ze een stapje dichter naar hem toe deed. Ze wist dat het nog lang niet allemaal opgelost was, want hoe de fuck moesten ze dit überhaupt oplossen? Maar nu in het moment moest ze bekennen dat het best wel weg aan het ebben was. Natuurlijk wist ze dat Nyx het misschien helemaal niks (haha) zou vinden. Gevoelens kon je niet uitzetten, right? Zachtjes aaide ze even met haar hand over die van Leo. “Vind je me nu stom dat ik het gezegd heb?” zei ze met een klein grijnsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

[EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 19, 2016 1:13 am

Hij slikte even kort toen ze eigenlijk een soort van toegaf dat ze hem leuk vond, natuurlijk was er bij hem ook iets voor haar maar hij was toch echt gevallen voor Alison Olivia Winter en- oh my dit was verwarrend. Kort keek hij naar de hand waar Laila over wreef en grinnikte toen ze vroeg of hij haar stom vond. "Hoe kan ik jou ooit stom vinden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

[EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 19, 2016 10:49 am

“Hoe kan ik jou ooit stom vinden?” was zijn reactie en ze sloeg haar ogen eventjes neer, glimlachte een beetje onzeker. “Weet ik niet, soms doe ik stomme dingen…” zei ze zachtjes, doelend op wat ze eerder met Charlie had gedaan. Laila had er nooit over nagedacht hoe dat er misschien voor hem uit had kunnen zien. Maar goed, ze had het gedaan voor een goed doel…enigszins. Ze had geprobeerd haar vriendinnen te beschermen, meer had ze niet kunnen doen. Laila keek Leo weer aan. God, ze vond hem leuk. Leuker dan hij waarschijnlijk wist. Leuker dan misschien toegestaan was, aangezien hij nog altijd het broertje van Nyx was. Maar Laila moest niet vergeten dat ze ook al een glaasje te drinken op had, en waarschijnlijk anders dit nooit allemaal had gezegd. Ze meende elk woord, maar hiervoor had ze nooit de moed gehad. Daarom overbrugde Laila nu elke afstand die nog tussen hen in was en drukte heel zachtjes en licht haar lippen op de zijne, zoals hij dat bij haar had gedaan een paar dagen geleden. De kus duurde niet lang, hooguit een paar seconden en toen ze hem losliet, deed ze een klein stapje naar achteren, maar bleef nog steeds dicht bij hem staan. “Sorry” zei ze toen zachtjes, terwijl ze hem onschuldig aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

[EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 19, 2016 11:22 am

Hij glimlachte naar haar toen ze zei dat ze soms stomme dingen deed, en toch was hij hier degene met een doorboorde arm doordat hij het een goed idee vond om 's avonds laat met Alison naar de greenhouses te gaan, terwijl hij nul verstand had en heeft van planten. Vervolgens raakten haar lippen voor de tweede keer ooit de zijne aan en hoewel hij onder nul invloed van alcohol stond stopte zijn geweten hem niet, het was dat van Laila dat haar terug trok en zich vervolgens vertonschuldigde. Hij schudde even met zijn hoofd en beet op zijn onderlip voor hij werkelijk 'fuck it' dacht en zijn lippen nogmaals op de hare drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester Lennox
Chester Lennox
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 113
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner: Love takes its toll every time it don't work

[EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 19, 2016 2:14 pm


made from the heat of the stars
Echt geduldig was Ione blijkbaar niet. Dat was wel een probleem. Mensen die om gingen met hem, konden beter wel heel veel geduld hebben. Maar hé, ze had het zichzelf aan gedaan. Zij had hem immers aangesproken om hem van outfit te doen veranderen. Een pak dan nog wel, niet eens iets wat equally gemakkelijk zat als de kleren die hij nu aan had. Hij wist zelfs niet meer waarom hij dit pak had, zijn moeder had het hem waarschijnlijk een keer meegegeven voor iets. Maar hij had het nog nooit aan gehad. Ach, voor alles een eerste keer dan maar. "Dus kleed je maar om en dan kunnen we terug naar het feest." Spoorde Ione hem nog eens extra aan. ”Oké dan, wacht maar in de common room”, Zei hij. Want no way dat hij zich zou omkleden met haar in de kamer hoor.

Eenmaal hij het pak aan had en het -naar zijn mening- goed zat, liep hij ook naar de common room. Hij prutste nog even aan het bovenste knoopje van het zwarte hemd. ”Oké, klaar”, Deelde hij mee, hoopte dat ze nu wel tevreden was over zijn voorkomen zodat ze eindelijk naar het feestje konden gaan.

TAG Ione
outfit
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Dalton
Charlie Dalton
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 312
IC posts : 135

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Carpe Diem!

[EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 19, 2016 5:04 pm


Hij was niet te spreken over hoe Nyx omging met de arm van haar vriendin, Alison liet duidelijk merken dat het pijn deed maar moest zichzelf alsnog lostrekken in plaats van dat Nyx losliet. Vandaar dat hij even een beetje bezorgd naar de arm keek toen Alison naast hem kwam staan, en vragend het meisje aankeek. Niet teveel pijn toch? Erg lang kon hij haar aandacht echter niet hebben want Nyx besloot dat al haar furie op Alison gericht was, waardoor Charlie meteen zich verdedigend opstelde naar miss Winter. Het was meer een reflex dan iets anders, gepaard met een koele blik naar Nyx, waarmee hij berekenend in de gaten hield of er directe dreiging was.

Die was er zodra Nyx nog dichterbij ging staan en Alison na ging doen. Charlie stak zijn hand uit en legde die waarschuwend tegen de schouder van het meisje. "Nyx," Sprak hij tegelijkertijd, al even waarschuwend. "We waren enkel aan het dansen," Dat sprak hij meer verontschuldigend uit want serieus, hij voelde zich een beetje de aanstichter van een ruzie tussen Ali en Nyx, het zou Ali ongelukkig maken en hij wilde haar niet ongelukkig. Dan liever een stapje terug voor hem. Al had hij Nyx graag op d'r plaat geslagen, dat paste niet echt binnen de regels van een gentleman.

Tag: Alison & Nyx
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

[EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 19, 2016 6:08 pm

lit fam

I don't think of myself as hot or
cool or anything, wait, yes I do.

Voor Alison kon reageren voelde ze een ongewenste hand tegen haar schouder, die ze dan ook vrijwel meteen van zich af duwde. Op zijn antwoord sloeg ze haar armen over elkaar en schudde ze even haar hoofd heen en weer. "Daar gaat het me niet om, 'Charles'. Het gaat me om de intentie ervan." Ze had haar woede al weer ietsjes naar de achtergrond weten te drukken. Haar stem klonk nu eerder duidelijk dan vijandig. "Ik ga niet bepalen met wie Alison mag omgaan en met wie niet, maar wij weten beide dat enkel een vriendschap niet is waar jij op uit bent, Dalton." Dat wist zij en dat wist Alison ook, ze was namelijk niet dom. Alison had haar de brieven laten zien, Nyx wist dus donders goed waar hij op uit was. "Ik had gehoopt dat je haar en onze relatie genoeg respecteerde om je gevoelens voor haar op zij te kunnen zetten, maar zo zie je maar weer." In plaats van haar armen gekruisd te houden stak ze deze nu terug in haar zakken. Haar blik richtte zich weer op Alison. "En van jou had ik niet verwacht dat hem zo moeilijk te maken, Alison. Ook jij lijkt dondersgoed te weten waar je mee bezig bent, en wat dat dan ook is, ik wil er op deze manier geen deel meer van uit maken." Het laatste kwam er iets moeilijker uit, maar het was gezegd. Ze zou zich niet als een optie laten behandelen.

(Dat ik voor Alison ging was afgesproken met Cat)
TAG: Alison & Charlie


OUTFIT:
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna Dalton
Luna Dalton
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 66
IC posts : 13

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I've been losing sleep, dreaming about the things we could've been

[EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 19, 2016 6:13 pm



The beautiful night
Eigenlijk was Luna totaal niet van plan om vandaag naar de Quidditch After Party te gaan, als ze ergens geen zin in had was het om sociaal te doen met mensen die zij toch allemaal niet aardig vond. Nou ja, ze vond alleen haar broer Charlie echt daadwerkelijk aardig. Voor de rest kon iedereen wel zo'n beetje de pot op. Niet dat ze iedereen haatte hoor, maar het boeide Luna gewoon niet zoveel. Daarbij van avonden zoals deze kwam er geheid ruzie. Als zij het niet was die de ruzie maakte, was het haar broer. En als de één ruzie had, deed de ander gezellig mee. Zo gaat het nou eenmaal bij de Dalton's.

Luna keek nog één keer naar de foto op Instagram voordat ze haar bed uitstapte om zich om te kleden. Als ze instagram mocht geloven, was het enorm gezellig op de afterparty. En het allerbelangrijkste: Er was genoeg drank aanwezig. Luna haalde een borstel door haar haar en deed een zwarte korte jurk aan, die goed matchte met haar rode haar. Nog een paar hakken en klaar. Zelfverzekerd ging ze naar boven, richting de feestzaal. Het moment dat ze binnen kwam lopen, vielen haar twee dingen meteen op. Ten eerste was iedereen wasted. Ten tweede was haar broer bezig met twee knappe damens, waarvan één haar grote Quidditch idool. Topper, Charlie, Dacht ze bij zichzelf. Op een paar bekende gezichten na, kende ze vrijwel niemand. Luna zuchtte en pakte een drankje, om vervolgens de kat uit de boom te gaan kijken.

In the end we only regret the chances we didn't take
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

[EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 19, 2016 7:54 pm

Zich er totaal niet van bewust dat hij allerlei dingen deed greep hij Frederick in zijn armen en lachte, waarna hij weer losliet en in het rond ging dansen. "Woooo!" Riep hij vervolgens uit. Gezien hij niet vaak van de feestjes was en al totaal niet van het drinken was hij nu al bijna over het wat je aangeschoten kon noemen heen. Helaas voor hem hielp dat niet voor zijn danstalenten en stond hij prachtig "de sproeier" voor Freds neus te doen.

Tag: Frederick
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

[EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 19, 2016 10:12 pm


Met een brede grijns vouwde Fred de brief die hij van oma Kate had gekregen weer op. Samen deelden ze een interesse in sport, en Quidditch was daar geen uitzondering op. Hij had haar dan ook heel enthousiast verteld over de oefenmatches die gespeeld werden, en dat hij misschien een nieuwe beater had gescout voor zijn eigen team. Of de jongen door de tests zou raken, was een tweede, maar hij had de goedkeuring van oma Kate al gekregen. Plus een kleine traktatie, om het te vieren. Maar hij mocht het ‘niet doorvertellen aan Georgie’, had ze hem op het hart gedrukt. Het antwoord zou hij morgen wel formuleren. Nu had hij een slachtoffer nodig om die fles mee te legen. En opnieuw. En opnieuw..

Want natuurlijk had hij, na nadere inspectie, ontdekt dat het om een betoverde fles ging. Die zichzelf vulde en hervulde met eender welke drank bij het uitspreken van een paar makkelijk te onthouden woorden. En het slachtoffer voor zijn drinkpartijtje had hij ook al snel gevonden. Want hij was nog maar een paar minuten binnen op het feestje toen iemand hem ineens van de grond tilde en heel enthousiast een kreet uit bracht. ”Heel indrukwekkend Stiles”, Lachte Fred geamuseerd, waarna hij zijn arm om zijn nek heen sloeg en hem dichterbij trok. ”Mijn vriend, ik heb een plan en ik heb jou er bij nodig”, Vervolgde hij, waarna hij de vest van zijn pak opzij schoof en daar de fles onthulde, die met zorgvuldigheid en een simpele spreuk tegen zijn zij aan plakte.

&Stiles
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









[EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
[EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 5 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Soortgelijke onderwerpen
-
» 100 leden!
» [EVENT] The Yule Ball!
» quidditch
» Quidditch cake
» Quidditch teams

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: great hall-
Ga naar: