|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 3:32 pm | |
| - Cheryl Carve schreef:
- Nyx Xiaoyu schreef:
- @Marlie: omdat je slayed dUH
Ik ben al mijn topic's aan 't af gaan, jemig waarom nam ik er meteen zo veel ): Dit ben ik ook: "Ik neem niet te veel topics."
*Heeft na dag 1 al zeker 5 topics*
"I did it again."
Even een hopelijk niet al te domme vraag i.v.m het uilenpostsysteem.. Als je geen uil hebt, mag je dan ook gewoon gebruik maken van de uilen die daar zitten? Ik kan me herinneren dat ze in Hogwarts in de boeken soms ook gebruik maakten van uilen die niet van hun waren?? Hahaha ja ik voel me pijn ): en ja dat mag! |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 3:34 pm | |
| - Nyx Xiaoyu schreef:
- Cheryl Carve schreef:
- Nyx Xiaoyu schreef:
- @Marlie: omdat je slayed dUH
Ik ben al mijn topic's aan 't af gaan, jemig waarom nam ik er meteen zo veel ): Dit ben ik ook: "Ik neem niet te veel topics."
*Heeft na dag 1 al zeker 5 topics*
"I did it again."
Even een hopelijk niet al te domme vraag i.v.m het uilenpostsysteem.. Als je geen uil hebt, mag je dan ook gewoon gebruik maken van de uilen die daar zitten? Ik kan me herinneren dat ze in Hogwarts in de boeken soms ook gebruik maakten van uilen die niet van hun waren??
Hahaha ja ik voel me pijn ): en ja dat mag! Cheryl zo voor de grap een sexy berichtje laten sturen en dan zien wie er reageert... XD |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 4:09 pm | |
| @Juul: Q U E E N <3 Ik moet naar buiten, naar Kruidvat want mn bronzer is op maar ik heb geen zin om op te staan |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 4:26 pm | |
| Seizoen 12 maar eens besteld voor m'n zus d'r verjaardag, laat ik eens lief zijn :')
How's life guys? |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 4:27 pm | |
| - Charlie Dalton schreef:
- Seizoen 12 maar eens besteld voor m'n zus d'r verjaardag, laat ik eens lief zijn :')
How's life guys? Oh je bent zo lief <3 Voor mij ook lief, toch? D: Life's great *rolls with eyes* xD |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 4:29 pm | |
| Ja hoor, welke serie wil jij voor je verjaardag? xD I sense sarcasm |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 4:31 pm | |
| - Charlie Dalton schreef:
- Ja hoor, welke serie wil jij voor je verjaardag? xD
I sense sarcasm
De "How-to-deal-with-life"-serie Als dat niet gaat doe dan maar Orange is the new black (zo heet-ie toch dacht ik?) Yep, sarcasm, that's me! |
|
| |
▲ Paulo Folami New member Aantal berichten : 5 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Leeftijd: 57 yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 4:55 pm | |
| okay, ik a proberen vanavond weer bij te posten. Had het druk afgelopen dagen |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 4:58 pm | |
| Same! Behalve dat het voor mij morgen wordt want moet zo naar pianoles en ga daarna uit :-) |
|
| |
▲ Darcy Shrike Gryffindor Aantal berichten : 53 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: You wanna take a look in the cards? | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 4:59 pm | |
| Laten we hopen dat ik vanavond nog wat kan posten c: en misschien zelfs nog een topic erbij neem ^^. |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 5:13 pm | |
| - Darcy Shrike schreef:
- Laten we hopen dat ik vanavond nog wat kan posten c: en misschien zelfs nog een topic erbij neem ^^.
*big smile and big eyes* |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 6:07 pm | |
| Freedje heeft echt iets met nieuwe accounts, of ze nou van d'r zelf zijn of van anderen X"D |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 6:31 pm | |
| Heey, wie heeft er tips voor mij? Ik moet nog twee Nederlandse boeken bedenken om te gaan lezen dit schooljaar. Ik heb het Verrotte leven van Floortje Bloem en Raven uitgekozen, ik heb er dus nog twee nodig. Wie o wie weet wat? |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 6:40 pm | |
| Noem eens leuke voornamen voor een meisje want ik heb weer naam struggles, ohja en Hufflepuff of Ravenclaw? |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 6:42 pm | |
| Join the Hufflepuff team (: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|