|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Dashiell Petit Hufflepuff Aantal berichten : 28 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 6:48 pm | |
| Ik ben echt altijd veel te lui om de geschiedenis van een char te schrijven, dus die komt ooit nog wel eens.
@Nathalie: Erm... de enige nederlandse boeken die ik ken zijn die van Marc de Bell, dus ik denk niet dat ik je echt kan verder helpen (a)
@Anouk: Ik ben echt slecht in het verzinnen van namen.... en een Hufflepuff? |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 7:12 pm | |
| Okay welke van deze namen is leuker dan? Calypso Aella Ione |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 7:15 pm | |
| @Deshiell Petit; Wil je toevallig 7de jaars zijn met je karakter en toevallig ook de roommate van Nathan worden? (A)
@Anouk; Calypso is cool c: |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 7:24 pm | |
| "Terwijl ze begon te vertellen over hun eerste ontmoeting streelde Nyx haar handen door het lange, blonde haar van haar vriendin"
ik sterf langzaam |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 7:34 pm | |
| |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 7:35 pm | |
| Holyshit, jullie gaan los :')
En zo had ik geen boeken voor Nederlands en nu kan ik niet kiezen tussen twee boeken.
Hersenschimmen en Grenszoekers. Hersenschimmen gaat over een man die dementerende is en dat lijkt me heel interessant want het wordt in de ik-vorm geschreven. Grenszoekers lijkt me heel interessant want het speelt zich af voor de val van de Berlijnse muur en is geschreven vanuit drie verschillende personages.
Denk dat ik voor de tweede ga, tho, lijkt me iets makkelijker om te lezen en gezien er een deadline is.. |
|
| |
▲ Cassandra Vyrwel Professor Aantal berichten : 86 IC posts : 11 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 32Partner: ~ | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 7:47 pm | |
| Ik geloof dat ik hersenschimmen gelezen heb. Helemaal uit ook, dus dat betekent dat t wel een oké boek is. Mijn vader stemde piano bij de schrijver |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 7:47 pm | |
| Ik kwam daarnet een acc tegen op Facebook waarvan ik dacht: hmm, iets klopt hier niet... Ik ga de profielfoto opzoeken via Google afbeelding search en inderdaad... blijkt het weer zo'n Tumblr-boy te zijn die je makkelijk op internet kunt vinden! Echt erg voor de mensen die erin trappen en 'n relatie mee beginnen -.- |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 7:53 pm | |
| - Cassandra Vyrwel schreef:
- Ik geloof dat ik hersenschimmen gelezen heb. Helemaal uit ook, dus dat betekent dat t wel een oké boek is. Mijn vader stemde piano bij de schrijver
Ah oké, ik denk sowieso dat ik 'm wel eens ga lezen c: |
|
| |
▲ Dashiell Petit Hufflepuff Aantal berichten : 28 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 8:02 pm | |
| - Nathan Bryn schreef:
- @Deshiell Petit; Wil je toevallig 7de jaars zijn met je karakter en toevallig ook de roommate van Nathan worden? (A)
@Anouk; Calypso is cool c: Ah ik wilde Dash een zesde jaars maken aangezien hij maar zestien jaar oud is en dat zou een beetje te jong zijn voor een zevende jaars D= |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 8:05 pm | |
| - Dashiell Petit schreef:
- Nathan Bryn schreef:
- @Deshiell Petit; Wil je toevallig 7de jaars zijn met je karakter en toevallig ook de roommate van Nathan worden? (A)
@Anouk; Calypso is cool c: Ah ik wilde Dash een zesde jaars maken aangezien hij maar zestien jaar oud is en dat zou een beetje te jong zijn voor een zevende jaars D= Ahw, oké. Ik zal vragen of het jaar er toe doet aan een admin (A) Mits je een roommate wilt worden, ofcourse xD |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 8:05 pm | |
| Ik wil voor Cheryl ook wel 'n roommate, maar niemand wilt wss bij haar op de kamer liggen xD |
|
| |
▲ Ione Laguna Hufflepuff Aantal berichten : 157 IC posts : 59 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Dream on | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 8:08 pm | |
| Ben toch voor Ione gegaan als naam
Hoeveelste jaar zal ik d'r maken? |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 8:16 pm | |
| - Ione Laguna schreef:
- Ben toch voor Ione gegaan als naam
Hoeveelste jaar zal ik d'r maken? KUN JE GEEN BESLISSINGEN MAKEN VOOR JEZELF HMMMMMM Maak haar zesdejaars dan is ze hetzelfde jaar als Cheryl <3 |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 8:18 pm | |
| - Cheryl Carve schreef:
- Ik wil voor Cheryl ook wel 'n roommate, maar niemand wilt wss bij haar op de kamer liggen xD
Romeo zou gerust wel een keertje op dr kamer willen liggen *wink wink*&omg hoe grappig ik kijk net catfish hahaha |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|