|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 8:52 pm | |
| - Ione Laguna schreef:
- Oh dat klinkt zoals Freedje al zegt als echt iets voor jou
NOOOOOOO GRANNY FEE COME BAAAAAAAACK
Wie wil er een topic met Io?
I challenge you >:3 Ik! Maar jij maakt. Omdat je zo gemeen tegen me bent geweest D: |
|
| |
▲ Ione Laguna Hufflepuff Aantal berichten : 157 IC posts : 59 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Dream on | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 8:54 pm | |
| Morgen dan Granny Fee En ik denk dat je je ff moet aanmelden bij de Gryffindor groep voor naamkleuring |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 8:59 pm | |
| - Ione Laguna schreef:
- Morgen dan Granny Fee
En ik denk dat je je ff moet aanmelden bij de Gryffindor groep voor naamkleuring Dat heb ik allang gedaan en ik ben ook al geaccepteerd, maar ze ging de naam later kleuren omdat ze gisteren niet kon |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 9:07 pm | |
| Mijn kapsel is al de hele dag een mess door de regen hahahha heb Loïs zitten stalken met pics ghehehe
Also mijn kat is zo lief, ik ging buiten om te peuken en hij kwam me gezelschap te houden, de cutie |
|
| |
▲ Leo Xiaoyu Slytherin Head Boy Aantal berichten : 292 IC posts : 143 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Every minute makes me love you a little more. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 9:10 pm | |
| Klopt het dat Romeo niet als Romeo en Julia is maar meer Romeeeo. Anders noemt Leo hem gewoon zo man want ik lees t zo in mn hoofd |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 9:12 pm | |
| Ik spreek het dus niet uit op z'n Engels, altho ze dus wel in Engeland zitten hahaha n.n' Maar mijn kat heet dus ook Romeo, en dat zeg ik dus gewoon op z'n Nederlands Roomeejo dus ?? idk man als het in je hoofd leuk klinkt dan is alles chill hoor c: |
|
| |
▲ Leo Xiaoyu Slytherin Head Boy Aantal berichten : 292 IC posts : 143 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Every minute makes me love you a little more. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 9:18 pm | |
| - Romeo Haris schreef:
- Ik spreek het dus niet uit op z'n Engels, altho ze dus wel in Engeland zitten hahaha n.n'
Maar mijn kat heet dus ook Romeo, en dat zeg ik dus gewoon op z'n Nederlands Roomeejo dus ?? idk man als het in je hoofd leuk klinkt dan is alles chill hoor c: ja maar g in t engels kan je ook gewoon romejo zeggen |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 9:22 pm | |
| Omg ik ga net als Kaat doen maar dus als je op google translate NL > EN doet en dan Romeo intypt en dan op het speakertje, dan krijg je wel mooi het verschil te horen, ik zeg het dus op zn Nederlands hahahah |
|
| |
▲ Zoë Chandler Ravenclaw Aantal berichten : 212 IC posts : 67 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 9:25 pm | |
| Queens ik ga morgen proberen te posten cuz I'm tiredy as fuck dus ik ga lekker met een glaasje wijn tv kijken k doei xoxoxox |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 9:38 pm | |
| - Romeo Haris schreef:
- Omg ik ga net als Kaat doen maar dus als je op google translate NL > EN doet en dan Romeo intypt en dan op het speakertje, dan krijg je wel mooi het verschil te horen, ik zeg het dus op zn Nederlands hahahah
Je moet eens een keertje een belachelijke tekst in Google vertaler zetten (mijn persoonlijke favoriet is als je moet kakken moet je kakken) en dan naar het Zuid-Afrikaans vertalen. Wie nog eens durft te zeggen dat ik grootste dingen ga bereiken in m'n leven zal altijd aan dit herinnerd blijven lol |
|
| |
▲ Dashiell Petit Hufflepuff Aantal berichten : 28 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 9:39 pm | |
| Over dat gesproken: Dashiell spreek je op z'n Frans uit, niet op zn Engels xD |
|
| |
▲ Leo Xiaoyu Slytherin Head Boy Aantal berichten : 292 IC posts : 143 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Every minute makes me love you a little more. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 9:41 pm | |
| |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 9:41 pm | |
| Hoe moet ik Leo's gif opvatten bij de morning' after topic?
Like: oeh dat was nice
Of: Crucio dat was vreselijk xD |
|
| |
▲ Leo Xiaoyu Slytherin Head Boy Aantal berichten : 292 IC posts : 143 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Every minute makes me love you a little more. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 9:46 pm | |
| hij is like super awkward. dus meer van wow uhm.... hi??? |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 9:48 pm | |
| That's it ik noem mn volgende account gewoon Aardappel dan is er nooit discussie |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|