|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Zoë Chandler Ravenclaw Aantal berichten : 212 IC posts : 67 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 1:59 pm | |
| HAHAHAHAHAH SPACECAKE xd Olivia like: YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSS En dan the nyancat lmao |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 2:00 pm | |
| Die spaghetti was anders ook niet slecht tbh, heb ik mama niet voor nodig want ik ben zo'n zelfstandige en slimme knul jaaa
Omg vanavond pizza hawaii tho dit is het leven |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 2:01 pm | |
| Oh mama had het over van het avondeten want ik had gister niet thuis gegeten c: dus ze zei dat ik het mocht opeten voor lunch als ik terug kwam van werk And I was like Anygays let me make threads like there's no tomorrow |
|
| |
▲ Amara Fawn Gryffindor Aantal berichten : 23 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 11 y/oPartner: Hm? | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 2:26 pm | |
| Wat zijn de regels voor de roommates eigenlijk hier? Want ja jongens en meisjes apart, houses apart, maar moet iedereen ook uit hetzelfde jaar zijn in de kamer? ^-^
@Wölf, Nicenicee Nu heb ik honger, maar zit op school en daar is geen eten. ;c
|
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 2:28 pm | |
| - Amara Fawn schreef:
- Wat zijn de regels voor de roommates eigenlijk hier? Want ja jongens en meisjes apart, houses apart, maar moet iedereen ook uit hetzelfde jaar zijn in de kamer? ^-^
Volgensmij wel zelfde jaar, ja, zo is het ook in de boeken. (Harry, Ron, Daan en die andere gast) Of meerdere personen ook mogen, zoals in de boeken, weet ik niet zeker. Anders vraag je een admin even..? |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 2:29 pm | |
| Oke cuties ik ga ff Arisus muziek luisteren & eventjes WoW spelen so bye <3 <3 <3 |
|
| |
▲ Felix Skrein Ravenclaw Aantal berichten : 53 IC posts : 16 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 2:36 pm | |
| Ik zou willen posten, maar kan helaas niet xD |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 2:38 pm | |
| - Felix Skrein schreef:
- Ik zou willen posten, maar kan helaas niet xD
Natuurlijk kan dat wel! Je mag het topic voor Felix x Cheryl maken? XD Edit: Oooooh. Nu weet ik het weer waarom je niet kan. Dacht dat je geen topics had xD |
|
| |
▲ Amara Fawn Gryffindor Aantal berichten : 23 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 11 y/oPartner: Hm? | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 2:39 pm | |
| - Nathan Bryn schreef:
- Amara Fawn schreef:
- Wat zijn de regels voor de roommates eigenlijk hier? Want ja jongens en meisjes apart, houses apart, maar moet iedereen ook uit hetzelfde jaar zijn in de kamer? ^-^
Volgensmij wel zelfde jaar, ja, zo is het ook in de boeken. (Harry, Ron, Daan en die andere gast) Of meerdere personen ook mogen, zoals in de boeken, weet ik niet zeker. Anders vraag je een admin even..? Ja in de boeken is het idd zo, maar weet niet of ze het precies hetzelfde doen hier. Kon het nergens vinden. :'D Yess ik ga het ff vragen c: |
|
| |
▲ Felix Skrein Ravenclaw Aantal berichten : 53 IC posts : 16 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 2:42 pm | |
| Freedje: ik zou best wel een topic willen, maar ga nh kunnen maken |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 2:43 pm | |
| Hoe kun je eigenlijk punten verdienen voor je afdeling? Gewoon posten bij de lessen of wa?? |
|
| |
▲ Dashiell Petit Hufflepuff Aantal berichten : 28 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 2:52 pm | |
| Er moeten toch een paar verantwoordelijke hufflepuffs zijn om Dash een beetje in check te houden. Alright even mijn neefje van school halen en dan kan ik weer posten |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 2:56 pm | |
| Oh god ik snapte net en ik kreeg 20 screenshots oh god. |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 3:25 pm | |
| @Marlie: omdat je slayed dUH
Ik ben al mijn topic's aan 't af gaan, jemig waarom nam ik er meteen zo veel ): |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 3:28 pm | |
| - Nyx Xiaoyu schreef:
- @Marlie: omdat je slayed dUH
Ik ben al mijn topic's aan 't af gaan, jemig waarom nam ik er meteen zo veel ): Dit ben ik ook: "Ik neem niet te veel topics." *Heeft na dag 1 al zeker 5 topics* "I did it again." Even een hopelijk niet al te domme vraag i.v.m het uilenpostsysteem.. Als je geen uil hebt, mag je dan ook gewoon gebruik maken van de uilen die daar zitten? Ik kan me herinneren dat ze in Hogwarts in de boeken soms ook gebruik maakten van uilen die niet van hun waren?? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|