|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Alyssa Volunta Slytherin Aantal berichten : 4 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16 years Partner: waiting for love | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 11:40 am | |
| Goedemorgen! argh, zometeen gym in deze hitte ): |
|
| |
▲ David Benner Slytherin Aantal berichten : 44 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: niet | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 11:48 am | |
| @Camilla: Ja ga maar lekker op de bank zitten terwijl ik op school zit rip |
|
| |
▲ David Benner Slytherin Aantal berichten : 44 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: niet | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 11:53 am | |
| @alyssa: Omg goodluck, ik zou echt sterven als ik jou was |
|
| |
▲ Dmitri Wellick Slytherin Aantal berichten : 24 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 12:35 pm | |
| Meh mijn dag lijkt zo lang te duren en ik wil aan Dmitri werken xD |
|
| |
▲ Luna Dalton Slytherin Aantal berichten : 66 IC posts : 13 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I've been losing sleep, dreaming about the things we could've been | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 12:50 pm | |
| Jaa, wel een lekkere korte dag. Daarentegen heb ik het geluk dat mijn school 1 gang is en er geen airco is. Huilen. Ik zweet me dood. |
|
| |
▲ Camilla Rizal Ravenclaw head girl Aantal berichten : 135 IC posts : 19 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Hey, you, get off my cloud. | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 12:58 pm | |
| - Dmitri Wellick schreef:
- Meh mijn dag lijkt zo lang te duren en ik wil aan Dmitri werken xD
Ik heb echt 't gevoel dat ik zijn faceclaim ergens van ken /stare Poeh hey, de zomer mag voor mijn part echt wel opsodemieteren nu. Word helemaal gek van die hooikoorts. ): en ik wil weer sweaters kunnen dragen |
|
| |
▲ Jace Carter Ravenclaw Aantal berichten : 100 IC posts : 41 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Single pringle | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 1:13 pm | |
| @camilla, saaame about the sweaters. Maarehh ik wil dylan ofzo zn faceclaimen |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 1:16 pm | |
| Lekker vroeg uit vandaag (3 uur noem ik vroeg oke) ivm de warmte! |
|
| |
▲ Alex King Slytherin Aantal berichten : 55 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Partner: this could be us | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 1:55 pm | |
| #throwbacktuesday naar de tijd dat ik ook een eigen hogwarts rpg had. wizardsofhogwarts.actieforum.com c': |
|
| |
▲ Dmitri Wellick Slytherin Aantal berichten : 24 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 2:32 pm | |
| - Camilla Rizal schreef:
- Dmitri Wellick schreef:
- Meh mijn dag lijkt zo lang te duren en ik wil aan Dmitri werken xD
Ik heb echt 't gevoel dat ik zijn faceclaim ergens van ken /stare
Poeh hey, de zomer mag voor mijn part echt wel opsodemieteren nu. Word helemaal gek van die hooikoorts. ): en ik wil weer sweaters kunnen dragen Zijn voornaam is Paul, achternaam moet ik nog opzoeken :p |
|
| |
▲ David Benner Slytherin Aantal berichten : 44 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: niet | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 2:32 pm | |
| Dat moment dat je bijna uit bent en happy af word, maar je dan nog in de tram naar huis moet en het 5 grade warmer daar is rip. |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 2:40 pm | |
| Ik kan het niet meer aan D': |
|
| |
▲ Alyssa Volunta Slytherin Aantal berichten : 4 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16 years Partner: waiting for love | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 2:49 pm | |
| - David Benner schreef:
- @alyssa: Omg goodluck, ik zou echt sterven als ik jou was
thanks! en ik leef gelukkig nog, neem zometeen wel een douche om wat af te koelen :') |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 3:01 pm | |
| holy Crucio m'n laatste lokaal zat echt HELEMAAL vol en het was er gewoon 5 graden warmer nog dan op de gang
maar morgen en overmorgen verkort rooster voor de hitte (: |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 3:35 pm | |
| Chill Cat!
Ik ga nu maar zwemmen om af te koelen, mensen het is warm, zometeen komen de posts ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|