|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Aryn Nam Slytherin Aantal berichten : 37 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Let’s meet again, one of these nights. | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 12:06 am | |
| Ohh nice. Veel plezier! Het is hier heel nice hoor. Ik ben niet gesmolten trouwens. Ik leef nog. xD |
|
| |
▲ Darcy Shrike Gryffindor Aantal berichten : 53 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: You wanna take a look in the cards? | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 12:18 am | |
| - Luna Dalton schreef:
- Omg Quinty echt waar? o:
Vet cool eigenlijk, David Tennant heeft echt zo'n leraar uitstraling zegmaar. Welk forum was dat? Misschien ken ik hem van vroegah. Ikr xD Dat was trouwens op The Next Generation, TNG c: een heel oud HP forum van mezelf, die ik samen met Nicole (Nini) en Joris, geloof ik, onderhield xd |
|
| |
▲ Jace Carter Ravenclaw Aantal berichten : 100 IC posts : 41 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Single pringle | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 12:30 am | |
| Camilla, schepper van mijn plaatjes je bent geweldig. en voor de rest! Goodnight ya'll, morgen heb ik van 15"00 tot 22"00 stage dus ik ben er daarna pas of ervoor ofc. RIP
LOVES |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 7:43 am | |
| David Tennant is echt geweldig, ik mis hem als Doctor ~
Oke, gutenmorgen guys! Fijne dag gewenst ;D |
|
| |
▲ Dmitri Wellick Slytherin Aantal berichten : 24 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 8:07 am | |
| Vanavond kan ik waarschijnlijk Dmitri gaan uitschrijven als ik eenmaal gedaan heb. Heb al veel ideeën :') |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 9:04 am | |
| |
|
| |
▲ David Benner Slytherin Aantal berichten : 44 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: niet | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 9:07 am | |
| Mijn rooster is verkoord door de warmte fissa !! |
|
| |
▲ Dmitri Wellick Slytherin Aantal berichten : 24 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 9:21 am | |
| Hierboven: lucky you....ik heb tot kwart voor 6 TT^TT |
|
| |
▲ Aryn Nam Slytherin Aantal berichten : 37 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Let’s meet again, one of these nights. | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 9:31 am | |
| Kwart voor 6 omg. Dat is echt heel lang. Ik heb geen tropenrooster(school kent dat woord niet eens xD), maar ben met eigen rooster toch nog 13:55 uit. :'D Super nice met dit weer natuurlijk. |
|
| |
▲ David Benner Slytherin Aantal berichten : 44 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: niet | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 9:39 am | |
| @Dmitri: Naaawh goodluck @Aryn: Wow fking chill |
|
| |
▲ Luna Dalton Slytherin Aantal berichten : 66 IC posts : 13 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I've been losing sleep, dreaming about the things we could've been | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 9:46 am | |
| @quinty; die naam komt me bekend voor, maar ik kan me niet herinneren dat ik daar zelf heb opgezeten eigenlijk
Gooood morning. Ik lig nog in mn bed, moet van kwart voor 12 tot 3 uur op school zitten. Lekker tijdens de warmste uren van de dag. |
|
| |
▲ David Benner Slytherin Aantal berichten : 44 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: niet | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 10:03 am | |
| @Luna: Wel lekker korte dag. |
|
| |
▲ Jace Carter Ravenclaw Aantal berichten : 100 IC posts : 41 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Single pringle | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 11:13 am | |
| Goodmorning ya'll, ik lig dus nog heerlijk in bed. Zoo dus ehm, who u all doing today |
|
| |
▲ Jace Carter Ravenclaw Aantal berichten : 100 IC posts : 41 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Single pringle | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 11:14 am | |
| |
|
| |
▲ Camilla Rizal Ravenclaw head girl Aantal berichten : 135 IC posts : 19 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Hey, you, get off my cloud. | Onderwerp: Re: Langlock di sep 13, 2016 11:16 am | |
| Goedemorgen liefste kinders!!
Ik ga vandaag maar eens spenderen op de bank met make-up tutorials.
@Marlon: WOW AMSTERDAM MN HOMETOWNNN en je routine was zo leuk om te lezen mygod |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|