|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 11:40 pm | |
| - Olivia Romano schreef:
- @Cat hihihihihi I love Ali too c: wacht volgens mij is er een foto van Gigi & Ari omg
OMG WAAR DAT ZOU ECHT PERF ZIJN |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 11:42 pm | |
| - Alison Winter schreef:
- Olivia Romano schreef:
- @Cat hihihihihi I love Ali too c: wacht volgens mij is er een foto van Gigi & Ari omg
OMG WAAR DAT ZOU ECHT PERF ZIJN SORRY VOOR DE HYPE; HET IS ER NIET. ;( Ik zit ergens over na te denken. Ik heb Olivia in 2 vormen gespeeld: de meest voorkomende vorm is een super lief meisje echt een teddybear die van bakken houdt en echt gewoon een ray of sunlight is. De andere is iemand die dat ook doet, alleen dan allemaal nep. Ze is heel erg manipulatief en van binnen echt een verschrikkelijke erge bitch. Welke zou ik doen? |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 11:43 pm | |
| - Olivia Romano schreef:
- Alison Winter schreef:
- Olivia Romano schreef:
OMG WAAR DAT ZOU ECHT PERF ZIJN SORRY VOOR DE HYPE; HET IS ER NIET. ;(
Ik zit ergens over na te denken. Ik heb Olivia in 2 vormen gespeeld: de meest voorkomende vorm is een super lief meisje echt een teddybear die van bakken houdt en echt gewoon een ray of sunlight is. De andere is iemand die dat ook doet, alleen dan allemaal nep. Ze is heel erg manipulatief en van binnen echt een verschrikkelijke erge bitch.
Welke zou ik doen? wow Euhmm het hangt er ook een beetje van af in welk house je d'r wil? |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 11:46 pm | |
| - Alison Winter schreef:
- Olivia Romano schreef:
- Alison Winter schreef:
- Olivia Romano schreef:
OMG WAAR DAT ZOU ECHT PERF ZIJN SORRY VOOR DE HYPE; HET IS ER NIET. ;(
Ik zit ergens over na te denken. Ik heb Olivia in 2 vormen gespeeld: de meest voorkomende vorm is een super lief meisje echt een teddybear die van bakken houdt en echt gewoon een ray of sunlight is. De andere is iemand die dat ook doet, alleen dan allemaal nep. Ze is heel erg manipulatief en van binnen echt een verschrikkelijke erge bitch.
Welke zou ik doen? wow
Euhmm het hangt er ook een beetje van af in welk house je d'r wil? Dat weet ik dus nog niet ik wil haar wel in Hufflepuff, dan zou ik voor de sweety gaan, maar ook in Slytherin (dan zou ik de bitch doen). |
|
| |
▲ Cassandra Vyrwel Professor Aantal berichten : 86 IC posts : 11 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 32Partner: ~ | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 11:47 pm | |
| @Dani: niet heel erg vroeg, maar wil ook niet te laat daar aan komen, dus denk rond 8en. |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 11:49 pm | |
| Ik ga wel een random generator gebruiken. c: 1 is sweety, 2 is bitch. |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 12:04 am | |
| School, geef me tijd om te posten aub :c |
|
| |
▲ Aryn Nam Slytherin Aantal berichten : 37 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Let’s meet again, one of these nights. | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 12:06 am | |
| @Waz, Uuh nog altijd vroeg hahah. @Nath, Aww succes ;c Ik moet dit jaar ook echt even doorwerken. :') |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 12:10 am | |
| Ik ga dit jaar afstuderen omg
YAY LIVJE IS EEN HUFFEL <3 I'mma make an ID then I'mma need some topicsss |
|
| |
▲ Cassandra Vyrwel Professor Aantal berichten : 86 IC posts : 11 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 32Partner: ~ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 12:30 am | |
| Wat studeer je als ik vragen mag? |
|
| |
▲ Cid McCoy Ravenclaw head boy Aantal berichten : 82 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 12:31 am | |
| Whoop eerste topic met Cid staat er, moet er wel nog een beetje inkomen |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 12:31 am | |
| Ik studeer aan de pabo! Dus ik ga lesgeven in het basisonderwijs. Nou moet ik bekennen dat ik dit niet de rest van mijn leven wil doen,d us ik ben op zoek naar een andere opleiding. c: |
|
| |
▲ Cassandra Vyrwel Professor Aantal berichten : 86 IC posts : 11 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 32Partner: ~ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 12:32 am | |
| Aah een van mn huisgenoten doet dat ook! Weet je al beetje wat voor richting qua andere opleiding of totaal niet? |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 12:39 am | |
| Ah, wat leuk! Ik heb nog geen idee als ik heel erg eerlijk ben, ik hou er van om met Muggles te werken dus misschien iets met maatschappelijk dienstverlening, maar ik heb nog 8 maanden om te beslissen hahaha. Eerst maar eens afstuderen. En jij? |
|
| |
▲ Cassandra Vyrwel Professor Aantal berichten : 86 IC posts : 11 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 32Partner: ~ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 12:48 am | |
| 8 maanden is n prima tijd om wat te bedenken. Ik zit in mn derde jaar bachelor van archeologie. Hierna wil ik nog een master doen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|