|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 7:07 pm | |
| .... nog altijd last van de warmte Kaat? Dash in H u f f l e p u f f? |
|
| |
▲ Cid McCoy Ravenclaw head boy Aantal berichten : 82 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 7:08 pm | |
| Ma ja, hij is toch loyaal en hij werkt hard en....dat is het wel een beetje |
|
| |
▲ Dmitri Wellick Slytherin Aantal berichten : 24 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | |
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 7:22 pm | |
| Dash?
Huiswerk grotendeels af, alleen nog informatica en dan chillen! |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 7:31 pm | |
| - Leo Xiaoyu schreef:
- Iemand topic met Leo?
Ik wil wel met Cheryl. Zou jij willen maken? (: |
|
| |
▲ Cid McCoy Ravenclaw head boy Aantal berichten : 82 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 7:40 pm | |
| Of Gryffindor of Ravenclaw.... misschien zijn dat nog betere keuzes xD @Emma: Dash is een oude char van mij die ik recent nog op een forum gegooid heb, maar toen ging dat forum dood en nu mis ik Dashie. - Kijk hoe fluffy:
|
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 7:51 pm | |
| Je vergeet ff te melden dat Dash een probleempje heeft. Meer dan eentje zelfs. Nog erger dan Romeo tbh. Hij vind het fijn om mensen hun mondhoeken tot aan hun oren open te snijden zodat ze forever lachen :-)))) |
|
| |
▲ Cid McCoy Ravenclaw head boy Aantal berichten : 82 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 7:52 pm | |
| Dat is maar een detail x) Maar hij gedraagt zich wel, je moet gewoon een goede halsband voor hem kopen |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 7:56 pm | |
| Als Dashie komt, wil Romeo wel weer guardian uithangen hoor <3 |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 7:57 pm | |
| Sounds like either the Joker or a part of the Human Centipede....
Okay nu ben ik overal bij gepost en heb ik de neiging om hier een tweede account aan te maken omdat ik niet met Alix kan posten 0.0 |
|
| |
▲ Dmitri Wellick Slytherin Aantal berichten : 24 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 8:01 pm | |
| |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 8:04 pm | |
| - Alix Carve schreef:
- Sounds like either the Joker or a part of the Human Centipede....
Okay nu ben ik overal bij gepost en heb ik de neiging om hier een tweede account aan te maken omdat ik niet met Alix kan posten 0.0 NEE WAAG HET WANT DAN GA IK DAT OOK DOEN HOOR D: |
|
| |
▲ Luna Dalton Slytherin Aantal berichten : 66 IC posts : 13 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I've been losing sleep, dreaming about the things we could've been | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 8:12 pm | |
| Aight, excuses voor de inactiviteit vandaag en gisteren >< Helaas moest ik gisteren sociaal doen met mijn vriend (pff) en ik heb nu ineens mokerveel huiswerk. Dus eerst even spaans, retail en business maken, en dan kijken of ik er nog postjes uit kan drukken. Ik heb geen zinnn.
EDIT: Oh en blijkbaar heb ik morgen een Engels toets. Getverderrie. |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 8:16 pm | |
| Waarom kan Huffelpuff en Ravenclaw anders niet voor die twee? Dan kunnen jullie juist rivalen uithangen (aangezien het dan opvalt want heck, Ravenclaw en Huffelpuff) en kunnen jullie ook posten ^^ Romy! Hallo daar! Sociaal doen met je vriend is een pfff xD Dat gaat lekker |
|
| |
▲ Cid McCoy Ravenclaw head boy Aantal berichten : 82 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 8:18 pm | |
| - Romeo Haris schreef:
- Als Dashie komt, wil Romeo wel weer guardian uithangen hoor <3
Ik zou alleen even moeten besluiten in welk house ik hem gooi x) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|