|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Aryn Nam Slytherin Aantal berichten : 37 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Let’s meet again, one of these nights. | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 6:52 pm | |
| @Danielle, Jaweel, best veel denk ik zelfs. c: Ik ga later een open topic maken waar je op kan reageren als het er staat haha.
Heey Joos ^.^ |
|
| |
▲ Luna Dalton Slytherin Aantal berichten : 66 IC posts : 13 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I've been losing sleep, dreaming about the things we could've been | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 6:53 pm | |
| Heeeey Joos <3 Okee dit is done, nu maar beginnen aan Luna's sheetje. |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 6:55 pm | |
| Allemaal drie plaatjes in os, i Like
Soo, allemaal slytherin zie ik, drama D: |
|
| |
▲ Alex King Slytherin Aantal berichten : 55 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Partner: this could be us | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 6:56 pm | |
| - Nyx Xiaoyu schreef:
- Alison Winter schreef:
- Aryn Nam schreef:
- @Cat, Hehe. Heel gezellig idd.
@Danielle, Ooh zou goed kunnen. Ik heb vaker Muggles gehad die dachten dat ik jou was. x'3 Nu is het vooral leuk voor de andere leedjes, ahaha.
(Wow 'm e n s e n' gaat naar 'muggles' xD) Ja dat heeft iro gedaan hahahahaah Probeer sommige andere woorden maar niet uit tho.. de censuur liep een beetje uit de hand
@Lolo: HAHA mijn god ja dat is hilarisch maak jij een topic? dan ga ik posten op ali voor cato mij schiet xD Is goed! Ik maak eerst even die voor Dani aan en dan ga ik met die van jou aan de slag ~ |
|
| |
▲ Caroline Burton Gryffindor Aantal berichten : 20 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 11Partner: Single | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 6:58 pm | |
| Weet iemand misschien waar ik goede plaatjes kan vinden?
|
|
| |
▲ Luna Dalton Slytherin Aantal berichten : 66 IC posts : 13 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I've been losing sleep, dreaming about the things we could've been | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 6:59 pm | |
| @Caroline; Pinterest, Tumblr, Deviantart zijn altijd goed |
|
| |
▲ Chloë Miller Gryffindor Head Girl Aantal berichten : 126 IC posts : 31 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 7:01 pm | |
| - Charlie Dalton schreef:
- Allemaal drie plaatjes in os, i Like
Soo, allemaal slytherin zie ik, drama D: Maar Gryffindor is natuurlijk gewoon het leukst |
|
| |
▲ Cassandra Vyrwel Professor Aantal berichten : 86 IC posts : 11 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 32Partner: ~ | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 7:07 pm | |
| Ja die drie plaatjes. Komt voor mij omdat alle gifjes zo mini zijn x'D |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 7:09 pm | |
| Wow wie is er aan het bitchen over slytherins
Joos!!!!!!!!!!! |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 7:10 pm | |
| - Caroline Burton schreef:
- Weet iemand misschien waar ik goede plaatjes kan vinden?
Ik typ meestal de naam van mijn faceclaim gewoon in google en dan ''photoshoot'' erachter! |
|
| |
▲ Cid McCoy Ravenclaw head boy Aantal berichten : 82 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 7:11 pm | |
| Ik heb nog niet eens gepost met Cid of ik heb al zin om een leraar aan te maken... |
|
| |
▲ Caroline Burton Gryffindor Aantal berichten : 20 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 11Partner: Single | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 7:20 pm | |
| Ik heb niet echt een faceclaim |
|
| |
▲ Cassandra Vyrwel Professor Aantal berichten : 86 IC posts : 11 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 32Partner: ~ | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 7:22 pm | |
| Je kan op tumblr zoeken naar faceclaims. Meestal hebben ze van die FC directories, en daar kan je dan allemaal acteurs langsgaan en plaatjes vinden. |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 7:33 pm | |
| Ik gebruik IMDB of films die ik leuk vind ^^
|
|
| |
▲ Cid McCoy Ravenclaw head boy Aantal berichten : 82 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 7:43 pm | |
| Ik gebruik tegenwoordig modellen als face claims. Gewoon female face claim intypen op pinterest ofzo helpt ook altijd wel |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|