|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Aya Bradley New member Aantal berichten : 2 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 7:44 pm | |
| In welke house moet ik Aya gooien aah D: |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 7:52 pm | |
| - Aya Bradley schreef:
- In welke house moet ik Aya gooien aah D:
hufflepuff of ravenclaw want die zijn in de minderheid ): |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 7:53 pm | |
| ja niet slytherin in elk geval hahaha |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 8:01 pm | |
| Ik zou zeggen Gryffindor, maar het is niet alsof Charlie niet aan interhouse relaties doet *wbw* |
|
| |
▲ Luna Dalton Slytherin Aantal berichten : 66 IC posts : 13 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I've been losing sleep, dreaming about the things we could've been | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 8:03 pm | |
| Maar zeg, wie heeft er zin in een topic met mijn kleine rebel? |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 8:05 pm | |
| Ikkeee! Kan jij maken though? Wij doen nu aan 'family time' |
|
| |
▲ Luna Dalton Slytherin Aantal berichten : 66 IC posts : 13 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I've been losing sleep, dreaming about the things we could've been | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 8:12 pm | |
| Siii, nog voorkeur voor waar en hoe? Want ik moet weer ff in het rpg'en komen. |
|
| |
▲ Cobra Madders Hufflepuff Aantal berichten : 73 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Low profile | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 8:14 pm | |
| Zwaait met Hufflepuff vlaggetje "kies hufflepuff" x'D Ik wil ook wel een topic Romy c: |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 8:17 pm | |
| Nope no voorkeur ^^ Doe maar wat ik reageer wel Hello daar ^^ |
|
| |
▲ Cobra Madders Hufflepuff Aantal berichten : 73 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Low profile | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 8:20 pm | |
| hey there Emma c: hows life |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 8:28 pm | |
| Awesome M'n ouders hebben besloten dat we Spotify Premium voor 't gezin nemen dus ik ben blij met alle muziek die ik nu tot mijn beschikking heb ~ Jij? |
|
| |
▲ Luna Dalton Slytherin Aantal berichten : 66 IC posts : 13 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I've been losing sleep, dreaming about the things we could've been | |
| |
▲ Cobra Madders Hufflepuff Aantal berichten : 73 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Low profile | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 8:32 pm | |
| Romy@ is super, mag je al ergens posten als je nog niet geaccepteerd bent in je house?
Emma@ graaf. Ik heb gewerkt vandaag in een ijssalon bij vrienden van mijn ouders je krijgt daar à volonté ijsjes xD en ik ben nu naar een arme stakker aan het kijken. De gekko voor de verjaardag van een vriendin. Hij is helemaal onderkoeld en mijn zus wilt hem niet in zijn terrarium steken :'c poor thingie. |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 8:35 pm | |
| Emma ik heb echt stuk gelegen om jou aanmelding omg love it @Cobra: Normaal niet zo handig maar gezien de speler van Nathan nog niet online is geweest vandaag zal ik je wel even kleuren, dan kan je alvast posten en zo (: |
|
| |
▲ Alex King Slytherin Aantal berichten : 55 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Partner: this could be us | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 8:35 pm | |
| bah ik zit me nu al kapot te stressen aan school |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|