|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Luna Dalton Slytherin Aantal berichten : 66 IC posts : 13 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I've been losing sleep, dreaming about the things we could've been | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 6:08 pm | |
| @Loïs; Luna is een beetje verwend nest met een redelijk groot echo maar is stiekem wel een beetje lief (en extreem rebels) Dus als Alex daarmee overweg kan bring it on |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 6:09 pm | |
| - Chloë Miller schreef:
- Aryn Nam schreef:
- @Danielle, Oh onze namen lijken heel veel op elkaar zie ik nu. c: (Was ff in de war door Emma xD)
Heyy Loïss <3
Was jij niet die ene Dani op warrior cats waar ik altijd verward mee werd omdat ik ook Dani genoemd werd? wow Daan????? |
|
| |
▲ Camilla Rizal Ravenclaw head girl Aantal berichten : 135 IC posts : 19 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Hey, you, get off my cloud. | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 6:10 pm | |
| - Alex King schreef:
- Camilla Rizal schreef:
- Misschien leuker als ze al langer vrienden zijn? Gezien ze allebei al een tijdje op school zitten je weet zelluf
ja idd dacht ik ook al ghehe hoe goeie vrienden zijn ze? want je hebt like, gewone vrienden, betere vrienden en beste vrienden (a)
@Romy: Ik heb altijd Alex, hij is echt een allemans (en daarmee bedoel ik Slytherin) vriend. hij heeft een hekel aan alle andere houses tho xD Aan jou de eer dat te bepalen mijn kind ♥ |
|
| |
▲ Cid McCoy Ravenclaw head boy Aantal berichten : 82 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 6:12 pm | |
| Al die slytherins o_O De ravenclaw common room is toch maar leeg zo |
|
| |
▲ Aryn Nam Slytherin Aantal berichten : 37 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Let’s meet again, one of these nights. | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 6:13 pm | |
| @Cat, Hehe. Heel gezellig idd. @Danielle, Ooh zou goed kunnen. Ik heb vaker Muggles gehad die dachten dat ik jou was. x'3 Nu is het vooral leuk voor de andere leedjes, ahaha.
(Wow 'm e n s e n' gaat naar 'muggles' xD Was ff in de war)
Laatst aangepast door Aryn Nam op zo sep 11, 2016 6:14 pm; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 6:13 pm | |
| - Cid McCoy schreef:
- Al die slytherins o_O
De ravenclaw common room is toch maar leeg zo Camilla en Cid maken er wel een feest van |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 6:14 pm | |
| - Aryn Nam schreef:
- @Cat, Hehe. Heel gezellig idd.
@Danielle, Ooh zou goed kunnen. Ik heb vaker Muggles gehad die dachten dat ik jou was. x'3 Nu is het vooral leuk voor de andere leedjes, ahaha.
(Wow 'm e n s e n' gaat naar 'muggles' xD) Ja dat heeft iro gedaan hahahahaah |
|
| |
▲ Alex King Slytherin Aantal berichten : 55 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Partner: this could be us | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 6:15 pm | |
| @Romy: Tuurlijk kan hij daarmee overweg <3 @Juul: Oké dan doen we betere vrienden want dan gaat tie af en toe nog is met d'r flirten dan kan dat zonder dat het weird wordt (goed uitgedacht) |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 6:16 pm | |
| - Alison Winter schreef:
- Aryn Nam schreef:
@Danielle, Ooh zou goed kunnen. Ik heb vaker Muggles gehad die dachten dat ik jou was. x'3 Nu is het vooral leuk voor de andere leedjes, ahaha.
(Wow 'm e n s e n' gaat naar 'muggles' xD) Ja dat heeft iro gedaan hahahahaah Probeer sommige andere woorden maar niet uit tho.. de censuur liep een beetje uit de hand@Lolo: HAHA mijn god ja dat is hilarisch maak jij een topic? dan ga ik posten op ali voor cato mij schiet |
|
| |
▲ Cid McCoy Ravenclaw head boy Aantal berichten : 82 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 6:17 pm | |
| - Nyx Xiaoyu schreef:
- Cid McCoy schreef:
- Al die slytherins o_O
De ravenclaw common room is toch maar leeg zo Camilla en Cid maken er wel een feest van
Dansen op de tafels enzo x) |
|
| |
▲ Aryn Nam Slytherin Aantal berichten : 37 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Let’s meet again, one of these nights. | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 6:19 pm | |
| - Nyx Xiaoyu schreef:
- Alison Winter schreef:
- Aryn Nam schreef:
(Wow 'm e n s e n' gaat naar 'muggles' xD) Ja dat heeft iro gedaan hahahahaah Probeer sommige andere woorden maar niet uit tho.. de censuur liep een beetje uit de hand
Echt mooi. xD Nu maak je me wel heel nieuwsgierig. |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 6:19 pm | |
| - Nyx Xiaoyu schreef:
- Alison Winter schreef:
- Aryn Nam schreef:
(Wow 'm e n s e n' gaat naar 'muggles' xD) Ja dat heeft iro gedaan hahahahaah Probeer sommige andere woorden maar niet uit tho.. de censuur liep een beetje uit de hand
@Lolo: HAHA mijn god ja dat is hilarisch maak jij een topic? dan ga ik posten op ali voor cato mij schiet goedzo kind |
|
| |
▲ Luna Dalton Slytherin Aantal berichten : 66 IC posts : 13 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I've been losing sleep, dreaming about the things we could've been | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 6:24 pm | |
| @Loïs; ik ga even mn setje afmaken, dan mn sheet plaatsen en dannnn wil ik een topic met je |
|
| |
▲ Chloë Miller Gryffindor Head Girl Aantal berichten : 126 IC posts : 31 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 6:39 pm | |
| @Dani; wow zijn er Muggles die mij überbaupt nog kennen?
Wilt er nog iemand een topicje met Chloë? Ik ga straks posten. |
|
| |
▲ Aya Bradley New member Aantal berichten : 2 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 6:46 pm | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|