IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Ice has melted back to life KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Ice has melted back to life

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Zahorchak Solarz
Zahorchak Solarz
Professor







Professor

Aantal berichten : 108
IC posts : 36

Hogwarts ID
Schooljaar: Teacher
Leeftijd: 29 years [12-04-1987]
Partner: hi ;))

Ice has melted back to life Empty
BerichtOnderwerp: Ice has melted back to life Ice has melted back to life Icon_minitimezo jan 01, 2017 5:05 pm

ZAHORCHAK SOLARZ

Where will you be waking up
tomorrow morning?
.
Op zijn gemak liep de professor over de trappen van het trappenhuis, zachtjes in zichzelf neuriënd. De lessen die hij tot u toe had gegeven verliepen naar zijn gevoel best soepel, maar het jaar was natuurlijk nog niet zo enorm lang bezig. Natuurlijk waren er wel altijd een aantal leerlingen die het bloed onder je nagels vandaan haalden. Zahorchak moest toegeven dat hij er vroeger ook precies zo eentje was, maar nu hij de situatie vanuit een ander perspectief heeft kunnen bekijken heeft hij gewoon medelijden met zijn ex-professors. Hoe dan ook, hij was op weg naar de bibliotheek voor een boek, en dit keer echt alleen voor een boek. De vorige keer dat hij naar de bibliotheek ging voor een boek was het namelijk een beetje uit de hand gelopen, maar niet op een negatieve manier. Nee, meneer had de tijd van zijn leven gehad wat nog te zien was aan de huid in zijn nek, als je er op zou letten. Zelf voelde hij de enorme krassen op zijn rug nog het meest, gezien Annabel niet bepaald korte nagels had. Terwijl hij in zijn gedachtes verder liep richting de bibliotheek was hij even vergeten dat de trappen soms op willekeurige momenten gaan bewegen, wat natuurlijk net de trap waar hij zich op bevond besloot te doen. Doordat het onverwachts kwam verloor de man zijn evenwicht waardoor hij vol op zijn zij viel. Hij  kreunde pijnlijk en verrast. Zijn ogen landde kort daarna op zijn wand die op het randje van de trap balanceerde en elk ogenblik naar beneden zou kunnen vallen. "Fuck," vloekte hij bij het zien van het tafereel voor zich. Als dat ding naar beneden zou vallen dan moest hij én helemaal naar beneden lopen én ook nog eens het geluk moeten hebben dat hij hem überhaupt zou kunnen vinden.

{+ 1st Evan, daarna open

(ik was met tig dingen tegelijkertijd bezig, dus miss is ie een beetje shitty. Maar ik denk dat je er wel wat mee kan ^^)
BY MITZI
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan Castle
Evan Castle
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 358
IC posts : 147

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years old || 01/08
Partner: How 'bout no?

Ice has melted back to life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice has melted back to life Ice has melted back to life Icon_minitimezo jan 01, 2017 9:53 pm

Evan was in een pesthumeur. En dat wilde meestal zeggen dat hij niet op zijn woorden paste, het gevaar zelf op ging zoeken en dat hij vaak in een gevecht belandde. Als die klootzak van Ravenclaw zijn kop niet had gehouden, had hij de wc’s niet moeten schoonmaken. Het ergste was dat hij geen magie had mogen gebruiken en dat hij dus twee uur bezig was geweest aan het rotjobje. En die Ravenclawer maar lachen. De volgende keer als Evan hem op zijn bek sloeg zou hij er voor zorgen dat de kerel deze keer écht zijn kop zou houden tegen de teachers. Heel zijn handen stonken naar de wc’s omdat hij er pas te laat achter kwam dat de latex handschoenen zich ín de emmer hadden bevonden in plaats van erop. Wie liet dan ook die handschoenen daar liggen? Ugh. Geïrriteerd zijnde liep hij dan ook naar het trappenhal en sloeg zijn armen over elkaar heen om te wachten op de trap die hem zou brengen naar God weet welke afdeling. Maar zover kwam het niet, want boven hem hoorde hij opeens iets en Evan keek naar boven. Een teacher was volop op zijn bek gegaan en zijn wand balanceerde op het uiteinde van de trap. Evan twijfelde terwijl hij zijn hand naar zijn zij liet gaan. Toen zag hij dat het om de Potions teacher ging. No way. Hij ging deze kerel dus echt niet helpen. Als hij het zich goed kon herinneren was dit zelfs de teacher die hem in eerste instantie de kloteopdracht had gegeven om naar de head master te gaan. ‘Hmm,’ zei hij hardop tegen de teacher. ‘Ik kan lief zijn en een Wingardium Leviosa-spreuk uitspreken zodat je wand veilig bij mij terechtkomt. Maar ik kan hem ook een extra tikje geven zodat hij naar beneden dondert en jij hem weer op moet gaan halen. En in de staat waarin je nu verkeert, zie ik je dat nog niet zo gauw doen.’ Hij maakte een afkeurend geluid met zijn tong. ‘Altijd toch die moeilijke beslissingen, hè. Zoals jouw beslissingen bijvoorbeeld. Ga ik hem nu wel straffen, ga ik hem nu niet straffen? Verdient hij het wel, verdient hij het niet? En wat zou de beste straf zijn?’ Hij keek nu met een kille blik naar de teacher. ‘Depulso,’ zei hij nadat hij zijn wand op de wand van de teacher had gericht. In tegenstelling tot wat je zou verwachten vloog hij niet van de rand, maar wel recht tegen het gezicht van de teacher aan… en zo toch weer terug naar de rand toe. Er over zelfs. Oeps. ‘Sorry. Ik dacht dat ik juist gemikt had. Volgende keer beter.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Zahorchak Solarz
Zahorchak Solarz
Professor







Professor

Aantal berichten : 108
IC posts : 36

Hogwarts ID
Schooljaar: Teacher
Leeftijd: 29 years [12-04-1987]
Partner: hi ;))

Ice has melted back to life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice has melted back to life Ice has melted back to life Icon_minitimewo jan 04, 2017 3:05 pm

ZAHORCHAK SOLARZ

Where will you be waking up
tomorrow morning?
.
Natuurlijk moest hij weer het ongeluk hebben dat er precies een leerling achter hem liep die sowieso naar zijn mening al niet bepaald de vriendelijkste was, en ook nog in een pesthumeur bleek te zijn. Hij fronste diep toen Evan hardop een overweging aan het maken was. “Als ik jou was zou ik dat eerste doen, Evan,” zei hij met een frons voordat de leerling verderging. Toen hij klaar was, was zijn frons nóg dieper geworden zover dat nog kon althans. “Hou je ervan om strafwerkjes te moeten doen of zo jongen? Je vraagt er onderhand letterlijk om Evan,” zei hij terwijl hij overeind kwam om zijn wand te pakken voordat dat rotjoch iets ermee ging flikken. Jammer genoeg voor Zahorchak was hij al te laat gezien de getatoeëerde leerling al een spreuk uitsprak waardoor hij dacht dat zijn wand binnen een fractie van een seconde over de rand van de trap zou vallen. Het tegendeel was echter waar, zijn wand kwam in een ongelooflijke vaart op hem afgesneld, recht in zijn gezicht, wat best pijn deed. Pijnlijk kreunde de professor, great nóg een blauwe plek erbij. Het kon niet beter worden. Toen hij merkte dat zijn wand weer van hem weg viel probeerde hij wanhopig het ding nog te pakken te krijgen door middel van grijpbewegingen te maken met zijn armen. Door het ‘enthousiasme’ waarmee hij het deed viel hij door de kracht die hij zette weer op zijn bek, maar dit keer naar voren. Het zat ook niet mee vandaag, en daarnaast was het eigenlijk best lachwekkend om te zien. Elke leerling had er waarschijnlijk wel amusatie bij om een ‘autoritair’ figuur van deze school zo hard te zien falen.  Zahorchak maakte een gefrustreerd geluid en kwam met frons snel overeind en klopte zijn pak af aangezien er wat stof aan was blijven kleven. Met een ruk draaide hij zijn hoofd om naar de vijfdejaars toen hij weer begon te spreken. “Jij en ik weten allebei dondersgoed dat jij dit hoogstwaarschijnlijk expres hebt gedaan, Evan,” zei hij op een stugge toon. En liep naar hem om hem bij zijn bovenarm beet te pakken. “Dus jij mag mooi met mij mee helemaal naar beneden lopen om mijn wand te gaan halen, aangezien je 'm hoogstwaarschijnlijk smeer als ik je hem alleen laat halen,” vervolgde hij en deed aanstalten om hem met zich mee te trekken van de trap af. Hij zal wel zien wat hij voor deze jongeman in petto zou hebben, misschien als hij hem lief zou helpen met zoeken kon hij het nog door de vingers zien. Als dat echter niet het geval was zouden er zeker consequenties voor hem optreden. Zahorchak kon op zich wel wat hebben, maar dit ging hem toch net wat te ver.
BY MITZI
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan Castle
Evan Castle
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 358
IC posts : 147

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years old || 01/08
Partner: How 'bout no?

Ice has melted back to life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice has melted back to life Ice has melted back to life Icon_minitimevr jan 06, 2017 4:23 pm

Evan kon bijna zeggen dat hij heel zijn irritatie omtrent het poetsen van de wc’s vergeten was. Bijna. Dat was ook de reden waarom hij de teacher niet hielp. Daar had hij gewoonweg geen zin in. Als zij hem net zo makkelijk konden opdragen om die wc’s toch te poetsen terwijl de ander geen straf kreeg, voelde hij zich ook niet geroepen om hun te helpen. Het was een hilarisch zicht om te zien dat de teacher de wand tegen zijn gezicht kreeg en hij gaf zichzelf een inwendig schouderklopje omdat hij zo goed kon mikken. Hij had nu niet per se gemikt voor het gezicht van de teacher, maar de bedoeling dat de wand over de rand zou vallen zat er wel in, ja. Hij was dan ook zo hoffelijk om dat eerlijk toe te geven. De teacher viel voor een tweede keer op zijn bek toen hij zijn wand nog wilde redden en Evan kon niks anders doen dan de slappe lach te krijgen. Het zag er dan ook hilarisch uit en dan zeker voor een persoon die normaal gezien zo veel gezag uitstraalde. Hij was zeker niet zo erg als de voorgaande teachers die Potions gaven, maar het probleem met dit vak was dat de teachers zich allemaal zo genoodzaakt voelden om zo veel gezag uit te stralen als maar kon. But then again: Evan nam geen enkele teacher serieus, dus hij hoopte dat deze teacher no hard feelings had. Like, seriously, hij kon zijn naam niet eens uitspreken. Zahohak? Zachopak? Balzak? Ja, hij dacht dat die laatste wel iets in de buurt kwam van zijn echte naam. Toen de teacher overeind kwam, sloeg Evan zijn armen over elkaar en keek de teacher met een frons aan. ‘Well, jullie kiezen expres de kant van een Ravenclawer, dus ik denk dat we nu wel quitte staan,’ zei hij brutaal, maar zijn ogen fonkelden vervaarlijk toen de teacher hem naderde en bij zijn arm greep. Wie dacht hij dat hij was? Een kind die zich makkelijk mee ging laten slepen? Met zijn handpalm naar voren gestrekt – omdat hij wist dat dat het meeste pijn kon doen – sloeg hij in de richting van de arm van de teacher. ‘Ik kan zélf lopen, dank u wel. Als je dan toch denkt dat je me iets kan leren, beperk dat dan enkel tot Potions, alstublieft.’ En hij gaf nog een harde ruk met zijn arm zodat de boodschap hopelijk duidelijk was. ‘Wat heb je toch een lage verwachting van me,’ zei hij vervolgens met een pruillip tegen de teacher. ‘Al zou het waarschijnlijk wel waar zijn. Niet dat ik er veel mee kan of zo.’ Hij grijnsde en keek zuchtend naar de trappen die ze nog naar beneden moesten lopen. ‘Zal ik ook nog even Lumos gebruiken om de boel te verlichten?’ vroeg hij bijdehand. ‘Ik bedoel de enige reden dat je me mee vraagt moet wel zijn omdat je schrik hebt in het donker.’ En doodleuk gebruikte hij zijn spreuk zodat zijn wand verlicht werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Ice has melted back to life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice has melted back to life Ice has melted back to life Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Ice has melted back to life
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» Guess who's back!
» Being back.... kinda doesn't suck...
» Finally Back Home [Bryn Riley]
» Life can be so boring.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: floors-
Ga naar: