IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Being back.... kinda doesn't suck... KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Being back.... kinda doesn't suck...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Elizabeth Homes
Elizabeth Homes
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 6
IC posts : 1

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 15
Partner:

Being back.... kinda doesn't suck... Empty
BerichtOnderwerp: Being back.... kinda doesn't suck... Being back.... kinda doesn't suck... Icon_minitimewo okt 05, 2016 8:24 pm




Elizabeth Homes.




Mijn hart ging sneller kloppen toen ik de lichtjes zag weerkaatsen in het water van de meer voor het kasteel. Het was mijn tweede jaar in Hogwarts na dat ik ben overgekomen van Beauxbatons in Frankrijk en ik begon er aan te wennen aan de grauwe maar verleidelijke kasteel. Het is heel anders dan de lichte paleis van Beaux maar dat past beter bij mij. Vorige jaar was ik met de boot overgevaren met de eerste jaars omdat ik nog niet was ingedeeld in een afdeling maar nu was de eerste keer dat ik met de koets mee ging. Als de trein tot een stop kwam, pakte ik mijn tas van de lege plaats naast mij en zette het op mijn schoot, wachtend tot de meeste mensen weg waren voordat ik rustig naar buiten kon. Tot mij verbazing duurde het langer dan ik had verwacht en was ik net te laat voor de laatste koets. Bij Merlijn's vieze ondergoed Dacht ik "Dan wordt het maar lopen."

(sorry voor spelling-fouten)

Year: 5// House: Slytherin // Quarter-Veela


Terug naar boven Ga naar beneden
Being back.... kinda doesn't suck...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» Guess who's back!
» Ice has melted back to life
» Finally Back Home [Bryn Riley]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: hogwarts grounds :: hogwarts express-
Ga naar: