|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Sem Porter Ravenclaw Aantal berichten : 43 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 yearsPartner: And I get a bit nervous, I get a bit nervous now | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 1:35 am | |
| O sure thing! Ik open hem morgen in dat geval! c: Leuk! ;D
#relieved
ikwasnamelijkeenbeetjebangdatniemandhemleukzouvindenlololol |
|
| |
▲ Leo Xiaoyu Slytherin Head Boy Aantal berichten : 292 IC posts : 143 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Every minute makes me love you a little more. | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 1:52 am | |
| Ik wil ook wel een topic hoor!
Ik heb Chris, Leo, Stiles en Regina ;w; |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 9:45 am | |
| Ik wil ook topic! Ik heb Cheryl, Evan en Sawyer (: |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 11:20 am | |
| Ik zie nog een eerstejaar, omg <3
&Goedemorgen/middag! |
|
| |
▲ Lev Nekov Gryffindor Aantal berichten : 46 IC posts : 9 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: There's no one to love you when you build your walls too high | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 11:47 am | |
| Ineens vier hele pagina's er bij wowowowowow
Yanthe; Hij is een Duitse Staande Langhaar van de Nederlandse lijn, al zou hij qua uiterlijk bijna voor de Duitse lijn door kunnen, alleen zijn persoonlijkheid is obviously van de Nederlandse
Welcome back Bunny & Lolo ^^
Ik wil eigenlijk posten en heb er op zich best tijd voor maar m'n inspiratie ontbreekt dus juist nu ;-; |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 12:04 pm | |
| - Lev Nekov schreef:
- Ineens vier hele pagina's er bij wowowowowow
Yanthe; Hij is een Duitse Staande Langhaar van de Nederlandse lijn, al zou hij qua uiterlijk bijna voor de Duitse lijn door kunnen, alleen zijn persoonlijkheid is obviously van de Nederlandse
Welcome back Bunny & Lolo ^^
Ik wil eigenlijk posten en heb er op zich best tijd voor maar m'n inspiratie ontbreekt dus juist nu ;-; Haha xD Ik zou eigenlijk ook kunnen posten, maar ik moet de weg naar wiskunde echt wel samengevat hebben vandaag ;_; |
|
| |
▲ Iris Hoffman Hufflepuff Aantal berichten : 32 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12 yearsPartner: None | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 12:32 pm | |
| |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 1:01 pm | |
| Goedemiddag! er stond eerst morgen omdat ik net pas ontwaakt ben oops
|
|
| |
▲ Iris Hoffman Hufflepuff Aantal berichten : 32 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12 yearsPartner: None | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 1:06 pm | |
| @Juul; ergens op de wereld is het ochtend soooo cx
Laatst aangepast door Iris Hoffman op wo jan 04, 2017 1:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 1:12 pm | |
| Dit tijdstip valt me nog van je mee juultje |
|
| |
▲ Paz Zyskowski Slytherin Aantal berichten : 34 IC posts : 11 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 20 y/y [26-07]Partner: Error | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 2:31 pm | |
| Iemand die nog een topic wil met Paz? c: |
|
| |
▲ Iris Hoffman Hufflepuff Aantal berichten : 32 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12 yearsPartner: None | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 2:32 pm | |
| - Paz Zyskowski schreef:
- Iemand die nog een topic wil met Paz? c:
met iris als jij maakt ;3 |
|
| |
▲ Paz Zyskowski Slytherin Aantal berichten : 34 IC posts : 11 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 20 y/y [26-07]Partner: Error | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 2:35 pm | |
| @Bunny;; Sure, je ziet m vanzelf verschijnen~ |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 3:20 pm | |
| Ik ga echt helemaal kapot met Evan en Zaza... xD
#Henk: Ik wil wel met Sawyer, Cheryl of Evan? Jij mag kiezen c: |
|
| |
▲ Zahorchak Solarz Professor Aantal berichten : 108 IC posts : 36 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 29 years [12-04-1987]Partner: hi ;)) | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 3:32 pm | |
| same tho HAHA khou nu al van dat topic |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|