|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Isla Monte Gryffindor Aantal berichten : 141 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: One finds limits by pushing them | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 5:46 pm | |
| Lev is handsome tho
IK GA NU POSTEN ok doei |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 5:56 pm | |
| JOE succes, veel plezier, doe voorzichtig, bel me als je iets nodig hebt |
|
| |
▲ Isla Monte Gryffindor Aantal berichten : 141 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: One finds limits by pushing them | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 6:34 pm | |
| dank je ik heb een topic met alison nodig btw. groetjes thuis |
|
| |
▲ Iris Hoffman Hufflepuff Aantal berichten : 32 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12 yearsPartner: None | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 6:53 pm | |
| ik wil posten meh xD -wijst naar zoektopiclink in osje-
ach, ondertussen miss eens beginnen aan der voorsteltopic ding :') |
|
| |
▲ Lev Nekov Gryffindor Aantal berichten : 46 IC posts : 9 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: There's no one to love you when you build your walls too high | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 7:02 pm | |
| Ik heb nog steeds 0 voorsteltopics.... Oops? Ik ben er te lui voor X"D |
|
| |
▲ Zahorchak Solarz Professor Aantal berichten : 108 IC posts : 36 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 29 years [12-04-1987]Partner: hi ;)) | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 7:04 pm | |
| ^^ same, ik wil het wel maken maar ik heb er gewoon elke keer geen zin in HAHA |
|
| |
▲ Iris Hoffman Hufflepuff Aantal berichten : 32 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12 yearsPartner: None | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 7:16 pm | |
| Nou ik heb een voorsteltopic al staat er eigenlijk alleen nog maar WIP in oepss :')
|
|
| |
▲ Sem Porter Ravenclaw Aantal berichten : 43 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 yearsPartner: And I get a bit nervous, I get a bit nervous now | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 7:21 pm | |
| Iro: Ohh nice oké cool! lol ;; Umm heb je zelf een voorkeur voor iemand? Het is mij om het even ^^ Wie opent?
@Freedje: Ik denk dat Cheryl of Sawyer wellicht wel leuk is xD Twee uitersten I know ahaha. Heb je een voorkeur voor een van de twee? Wie opent? c:
So much topic attack ineens <3 Love it. Ik ga toch ook maar eerst even werken aan een voorsteltopic want... anders heeft Sem dadelijk drie verschillende karakters lol |
|
| |
▲ Titus Crescens Hufflepuff Aantal berichten : 20 IC posts : 5 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12 years ○Partner: No ○ | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 7:33 pm | |
| |
|
| |
▲ Iris Hoffman Hufflepuff Aantal berichten : 32 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12 yearsPartner: None | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 7:36 pm | |
| |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 7:41 pm | |
| Nyx' d'r voorsteltopic is echt het meest uitgebreide voorsteltopic dat ik ooit heb gemaakt HAHAH en het is nog niet eens volledig up to date |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 7:52 pm | |
| Heya Loe welkom?
*rolls around* Ik wil posten maar heb er ook eigenlijk helemaal geen zin in... |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 7:55 pm | |
| - Isla Monte schreef:
- dank je ik heb een topic met alison nodig btw. groetjes thuis
YES DOEN WE en ja dank jij ook he @Noukie post bij care of magical creatures |
|
| |
▲ Titus Crescens Hufflepuff Aantal berichten : 20 IC posts : 5 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12 years ○Partner: No ○ | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 8:13 pm | |
| Niet echt welkom xD (in het begin zat ik hier ook) maar thanks hihihi |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 8:19 pm | |
| oh my god ik vind Titus nu al geweldig |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|