|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Sem Porter Ravenclaw Aantal berichten : 43 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 yearsPartner: And I get a bit nervous, I get a bit nervous now | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 8:51 pm | |
| Helo~<3 How are you on this fine evening? Misschien moet ik mark weer terug toveren... hmmm |
|
| |
▲ Avery Campbell quidditch captain Aantal berichten : 87 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: Seventeen Partner: It's just.. Chilling, you know? Making mad stupid jokes ~ | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 8:52 pm | |
| Aaah Bunny <3 Wist niet dat jij hier ook zat! Maar ik doe nieuwe topicjes nog even niet, moet weer even opstarten (a) Denk over een tijdje wel hoor als je dan nog zin hebt hehe |
|
| |
▲ Iris Hoffman Hufflepuff Aantal berichten : 32 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12 yearsPartner: None | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 8:54 pm | |
| @Lolo; ik ben teruggekeerd van een verontrustende verdwijning haha xD Weet niet of ik heel actief ga blijven, maar ik had zin in mensen so yeah :') En is goed hoor, geef dan maar een gil als je zin hebt in een topicje met Iris cx
edit; ik moet gaan nu, tot morgen (denk ik toch hehe) ^^ |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 9:15 pm | |
| - Iris Hoffman schreef:
- Soo ik heb toch een nieuw account aangemaakt, kan ik mooi opnieuw beginnen enzo xD
Soo.. Iemand topicje met Iris? Ben benieuwd hoe goed zo post :') Ik heb Cheryl, Sawyer en Evan voor je, dus kies maar c: |
|
| |
▲ Avery Campbell quidditch captain Aantal berichten : 87 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: Seventeen Partner: It's just.. Chilling, you know? Making mad stupid jokes ~ | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 9:16 pm | |
| Jongens ik huil nog steeds om de mooiheid van Avery haar ava ;-; <3 |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 9:24 pm | |
| Ik huil forever om Avy en dr faceclaim ja so smol & pure en en en ;__; |
|
| |
▲ Avery Campbell quidditch captain Aantal berichten : 87 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: Seventeen Partner: It's just.. Chilling, you know? Making mad stupid jokes ~ | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 9:28 pm | |
| |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 9:32 pm | |
| Romeo ziet er op sommige foto's raar uit en op sommige smexy Hetzelfde met Evan |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 9:40 pm | |
| Excuse you Romeo is overal hot holy shit my screen is on fiyah
Edit; JA ZAG JE DE HOVER VAN ZN OS IK JENK FQKLSJMFG |
|
| |
▲ Laila Ryder Slytherin Aantal berichten : 319 IC posts : 113 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡ | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 10:28 pm | |
| |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 10:49 pm | |
| - Romeo Haris schreef:
- Excuse you Romeo is overal hot holy shit my screen is on fiyah
Edit; JA ZAG JE DE HOVER VAN ZN OS IK JENK FQKLSJMFG *Rolls with eyes* |
|
| |
▲ Sem Porter Ravenclaw Aantal berichten : 43 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 yearsPartner: And I get a bit nervous, I get a bit nervous now | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 11:55 pm | |
| YAY ik heb een kleurtje ontvangen c: Thanks lol |
|
| |
▲ Emily Green Ravenclaw Aantal berichten : 47 IC posts : 32 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years (11 February)Partner: Your mind is just a program And I'm the virus | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 12:03 am | |
| *fluit* Sem is best wel cute :3 |
|
| |
▲ Sem Porter Ravenclaw Aantal berichten : 43 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 yearsPartner: And I get a bit nervous, I get a bit nervous now | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 12:15 am | |
| *fluit* Emily is ook cute. lol
Thanks voor de compliment ehehe, I think so too lol -- Wil iemand misschien een topic met Sem? Why bother met een kk maken lol I just want to get started haha In het kort; Optimistisch, speels, witty, cute, boyfriend material, maar op sommige punten vreemd genoeg oblivious. |
|
| |
▲ Emily Green Ravenclaw Aantal berichten : 47 IC posts : 32 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years (11 February)Partner: Your mind is just a program And I'm the virus | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 04, 2017 12:20 am | |
| - Sem Porter schreef:
- *fluit*
Emily is ook cute. lol
Thanks voor de compliment ehehe, I think so too lol -- Wil iemand misschien een topic met Sem? Why bother met een kk maken lol I just want to get started haha In het kort; Optimistisch, speels, witty, cute, boyfriend material, maar op sommige punten vreemd genoeg oblivious. Heb jij wel zin om te openen? c: als je met Emily wilt posten tenminste |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|