|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Annabel Divine Professor Aantal berichten : 38 IC posts : 23 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 32Partner: Yo, he ain't messing with no average chick, pop, pop | Onderwerp: Re: Langlock wo dec 07, 2016 11:46 pm | |
| |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock vr dec 09, 2016 4:13 pm | |
| Nog bedankt mensen! :")
Wilt iemand een topicje met mn handsome boy~? |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock vr dec 09, 2016 4:14 pm | |
| Ik heb atm echt duizend topics dus ik meot even overslaan ): |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock vr dec 09, 2016 4:31 pm | |
| Balen :c Ik heb ook vrijwel geen tijd voor topic's eigenlijk maar dat boeit me niet lmao xD Dus degene die een topic met me wilt moet soms een tijdje wachten op antwoord :") |
|
| |
▲ Aphrodite Vegara Gryffindor Aantal berichten : 39 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Tell me I'm too crazy, you can't tame me | Onderwerp: Re: Langlock za dec 10, 2016 1:09 am | |
| Ik wil wel een topic met je hoor <3 Ik heb Aphrodite voor je, but I warn ya, she that crazy high art student >;] |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock za dec 10, 2016 3:18 pm | |
| - Stefan Bergström schreef:
- Nog bedankt mensen! :")
Wilt iemand een topicje met mn handsome boy~? Ik heb er voor jou een openstaan met Cheryl van een paar maanden terug, maar ik wil wel een nieuwe met Evan als jij maakt? Ik ga trouwens morgen wat bij proberen te posten, jongens (: |
|
| |
▲ Gunner Jäger Slytherin Aantal berichten : 149 IC posts : 80 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: You got two black eyes from loving too hard | Onderwerp: Re: Langlock za dec 10, 2016 3:20 pm | |
| Oh jah, ik heb ook nog een topic met Evan haha. helemaal vergeten oops. Zal daar zo ook nog ffe posten voor je Freedje ^^ |
|
| |
▲ Rosé Balmain Slytherin Aantal berichten : 94 IC posts : 50 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: I've just been to numb to understand, I'm just a victim of the weapon in my hand | Onderwerp: Re: Langlock za dec 10, 2016 4:53 pm | |
| Ik ben echt de MC queen van deze rpg lmao HAHAHAHA |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock za dec 10, 2016 4:54 pm | |
| Volgens mij ben je dat sowieso wel kuch kuch Berlijn |
|
| |
▲ Annabel Divine Professor Aantal berichten : 38 IC posts : 23 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 32Partner: Yo, he ain't messing with no average chick, pop, pop | Onderwerp: Re: Langlock za dec 10, 2016 4:55 pm | |
| |
|
| |
▲ Zahorchak Solarz Professor Aantal berichten : 108 IC posts : 36 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 29 years [12-04-1987]Partner: hi ;)) | Onderwerp: Re: Langlock za dec 10, 2016 5:51 pm | |
| - Rosé Balmain schreef:
- Ik ben echt de MC queen van deze rpg lmao HAHAHAHA
Zeker waar ('x |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock za dec 10, 2016 7:56 pm | |
| - Gunner Jäger schreef:
- Oh jah, ik heb ook nog een topic met Evan haha. helemaal vergeten oops. Zal daar zo ook nog ffe posten voor je Freedje ^^
SCHANDALIG :c |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock za dec 10, 2016 10:38 pm | |
| @Mylie; Sure! I don't mind B) Moet je er wel tegen kunnen dat ik soms maar 1x id week post xD @Freedje; oooh ik kan wel nog op Cheryl reageren? c: |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock zo dec 11, 2016 12:27 pm | |
| Is goed! (:
--
Jongens, ik ben nog niet heel zeker, maar ik denk dat ik Candice en Aiden ga laten vallen of er een heel laag pitje op ga zetten. Zo kan ik meer topics met Cheryl en Evan aannemen c: Pech met je MC, Mylie, HAHA
Dit gezegd hebbende: wie wil topic met Evan of Cheryl? c: |
|
| |
▲ Rosé Balmain Slytherin Aantal berichten : 94 IC posts : 50 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: I've just been to numb to understand, I'm just a victim of the weapon in my hand | Onderwerp: Re: Langlock zo dec 11, 2016 1:16 pm | |
| Nou ik heb genoeg mc topics hoor bovendien is dat niet het enige dat bestaat. @Bo: Sure no problem!!! Als ik thuis ben kan ik het maken. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|