|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Damian Carter Slytherin Aantal berichten : 107 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (january 4)Partner: You know what they say, once you go black... | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 7:23 pm | |
| Hoi allemaal c:
Iemand die nog een topicje wil met Damian en/of Emily? Een bestaand topic of nieuw, mij eender ^^ |
|
| |
▲ Luca Mayne Gryffindor Aantal berichten : 28 IC posts : 5 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 yearsPartner: Still free | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 7:26 pm | |
| @Liz; van house veranderen was ik ook niet echt van plan c: Ik wou der wel jonger maken en wss ook der innerlijk veranderen, maar ik ben echt in love met der faceclaim so yeah <'3 |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 8:14 pm | |
| - Damian Carter schreef:
- Hoi allemaal c:
Iemand die nog een topicje wil met Damian en/of Emily? Een bestaand topic of nieuw, mij eender ^^ Ik wil wel met Cheryl, beiden graag! Welke wil jij maken en welke maak ik? (: |
|
| |
▲ Iris Hoffman Hufflepuff Aantal berichten : 32 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12 yearsPartner: None | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 8:25 pm | |
| Soo ik heb toch een nieuw account aangemaakt, kan ik mooi opnieuw beginnen enzo xD Soo.. Iemand topicje met Iris? Ben benieuwd hoe goed zo post :') |
|
| |
▲ Sem Porter Ravenclaw Aantal berichten : 43 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 yearsPartner: And I get a bit nervous, I get a bit nervous now | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 8:26 pm | |
| Zo cute @ hierboven c:
Ik moet maar eens aan Sem gaan beginnen. Nu zo ergens xD |
|
| |
▲ Iris Hoffman Hufflepuff Aantal berichten : 32 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12 yearsPartner: None | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 8:28 pm | |
| Thanks <'3 Mag je trouwens al posten voor je karakter geaccepteerd is in zijn house of moet je wachten? |
|
| |
▲ Damian Carter Slytherin Aantal berichten : 107 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (january 4)Partner: You know what they say, once you go black... | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 8:29 pm | |
| @ Cheryl, ik kijk anders voor een topicje tussen Damian en haar en zendt je de link @ Iris, je mag gewoon al posten c: |
|
| |
▲ Sem Porter Ravenclaw Aantal berichten : 43 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 yearsPartner: And I get a bit nervous, I get a bit nervous now | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 8:30 pm | |
| You are very welcome c: En volgens mij mag je zelfs posten al heb je je karakter niet geïntroduceerd of niet? ;o Wel aan te raden ofc.
Waar zal ik Sem eens gooien. *twijfelt* |
|
| |
▲ Iris Hoffman Hufflepuff Aantal berichten : 32 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12 yearsPartner: None | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 8:31 pm | |
| @Kellogs/Damian; okay ^^ Heb jij dan zin in een topicje? Ze zit in Hufflepuff, ik weet niet of dat iets uitmaakt :') |
|
| |
▲ Damian Carter Slytherin Aantal berichten : 107 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (january 4)Partner: You know what they say, once you go black... | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 8:35 pm | |
| - Iris Hoffman schreef:
- @Kellogs/Damian; okay ^^
Heb jij dan zin in een topicje? Ze zit in Hufflepuff, ik weet niet of dat iets uitmaakt :') Maakt mij helemaal niets uit haha. Met wie wil je? Damian (Slytherin); sociaal incapabel, vaak arrogant, bedoelt het niet slecht, houdt van Fabeldieren, zwarte humor, houdt van mensen te beheksen Emily (Ravenclaw); sociaal sterk, vriendelijk, assertief, houdt van een joke |
|
| |
▲ Iris Hoffman Hufflepuff Aantal berichten : 32 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12 yearsPartner: None | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 8:36 pm | |
| Emily lijkt me een betere match dan Damian haha :') Zal ik maken dan? ^^
edit; also, Iris is gekleurd jee c: |
|
| |
▲ Damian Carter Slytherin Aantal berichten : 107 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (january 4)Partner: You know what they say, once you go black... | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 8:39 pm | |
| @ Iris, ja maak jij hem maar c: dan zie ik wel een link passeren in PM |
|
| |
▲ Sem Porter Ravenclaw Aantal berichten : 43 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 yearsPartner: And I get a bit nervous, I get a bit nervous now | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 8:41 pm | |
| Ravenklauw dan maar c': Die schijnen een beetje in de minderheid te zijn momenteel ;o
Bovendien is Sem wel witty dus dat komt goed uit ^^ |
|
| |
▲ Avery Campbell quidditch captain Aantal berichten : 87 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: Seventeen Partner: It's just.. Chilling, you know? Making mad stupid jokes ~ | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 8:50 pm | |
| |
|
| |
▲ Iris Hoffman Hufflepuff Aantal berichten : 32 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12 yearsPartner: None | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 8:50 pm | |
| Hee Lolo c: Heeft Avery zin in een topicje met deze hyperactieve eerstejaars? ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|