|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 11:43 pm | |
| Is prima, neem je tijd!
IK ga nu wel slapen, morgen weer een dagje leren HUJH! kuch |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 11:44 pm | |
| Damn das geen fijn vooruitzicht ): slaap lekker en succes alvast! |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 11:50 pm | |
| |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 12:16 am | |
| #Yanthe: Misschien kunnen Evan en Flynn wel best buddies worden lol |
|
| |
▲ Sem Porter Ravenclaw Aantal berichten : 43 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 yearsPartner: And I get a bit nervous, I get a bit nervous now | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 4:26 am | |
| - Mary Blanchard schreef:
- Oeh mooi setje @ hierboven!
Althans ik vermoed dat je het tegen mij had. Thank you! :] Ben er nog mee bezig tbh maar het is een begin haha! & Hoi iedereen! ondertussne is het 04:27 dus ik ga maar eens naar bed Good night! |
|
| |
▲ Leo Xiaoyu Slytherin Head Boy Aantal berichten : 292 IC posts : 143 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Every minute makes me love you a little more. | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 4:33 am | |
| Het is mooooi!!
Goodnight ik dacht eindelijk een mattie maarja he |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 8:44 am | |
| Jongens, Cheryl moét ook echt weer actief. Evan gaat de goede kant op en Sawyer redelijk, maar Cheryl niet echt terwijl ze eerst echt zo actief was. Dus wie wilt topic met haar? c: |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 1:02 pm | |
| - Evan Castle schreef:
- #Yanthe: Misschien kunnen Evan en Flynn wel best buddies worden lol
Hehe, wie weet :3 Ik ga snel wat eten en dan ga ik echt verder met leren -geeft zichzelf een schouderklopje- en hier en daar wat posten x'D |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 1:14 pm | |
| #Yanthe: Ik maak anders topic voor Evan x Flynn om het uit te zoeken? ;D |
|
| |
▲ Lev Nekov Gryffindor Aantal berichten : 46 IC posts : 9 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: There's no one to love you when you build your walls too high | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 2:57 pm | |
| Na 300 a 400 meter je hond aan z'n nekvel mee te moeten trekken (en dat beest is echt sterk) is je rug echt helemaal dood |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 4:52 pm | |
| - Cheryl Carve schreef:
- #Yanthe: Ik maak anders topic voor Evan x Flynn om het uit te zoeken? ;D
Doe maar, liefst wel geen monsterposts, want dat kan ik niet aan tijdens de examans x'D @Anouk, wat voor ras is je hond? x3 |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 5:43 pm | |
| Oh god nee, maximaal 400 woorden xD |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 6:07 pm | |
| Hehe x3
Net een poging gedaan om Flynn een nieuwe ava te bezorgen, poging mislukt x'D |
|
| |
▲ Luca Mayne Gryffindor Aantal berichten : 28 IC posts : 5 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 yearsPartner: Still free | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 7:11 pm | |
| Hee mensen, sorry dat ik opeens verdween xD ik weet niet eens hoe lang het geleden is :') Maar ik heb zin om een rpg met mensen weer op te pakken.. Al heb ik wel zin om Luca hier helemaal om te gooien. Kan dat eigenlijk nog als er in de rpg mee gepost is? (ook al zijn het like 2 postjes) |
|
| |
▲ Zahorchak Solarz Professor Aantal berichten : 108 IC posts : 36 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 29 years [12-04-1987]Partner: hi ;)) | Onderwerp: Re: Langlock di jan 03, 2017 7:18 pm | |
| Allemaal nieuwe/terugkerende mensjes, love it
Edit; ^^ geen idee trouwens, maar denk eig dat persoonlijkheid/uiterlijk met een paar postjes niet een groot probleem is, maar idk of je van house mag veranderen tho |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|