|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 8:41 am | |
| Ik zou Cheryl willen voorstellen, maar zij is daar het type niet bepaald voor. Dus sorry (:
#Mylie: Ze klinken allebei wel als een interessante match, dus ik laat de keuze aan jou (:
#Cat: Had ik gezien, maar ik had gisteren geen tijd meer om te reageren. Ik was ook weer echt moe haha. Zal kijken of ik vandaag nadat ik gepost heb op een ander forum nog wat bij kan posten hier (: |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 9:35 am | |
| Oh geen probleem hoor! Wist alleen niet zeker of je het gezien had maar doe rustig aan! |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 10:08 am | |
| Oh, zo vatte ik het ook niet op, hoor! Vind het zelf een interessant en leuk uitziend topic! (: |
|
| |
▲ Claire Barrow Gryffindor Aantal berichten : 98 IC posts : 32 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16yearsPartner: Love is just another kind of magic that I have not yet mastered. | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 10:14 am | |
| - Cheryl Carve schreef:
- Misschien kan Claire zeuren dat hij moet komen of zo lol
Tenzij je al gepost hebt natuurlijk of je edit ergens in je post dat ze een uil heeft gestuurd Oeh, ik zal vandaag (tussen het leren door) zo'n post maken ;D |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 11:55 am | |
| @Freedje: doe Zoë that's going to be fun HAHAHA |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 11:56 am | |
| Oké, maar dan moet Zoë 'm wel vragen hoor xD
Edit: Leo heeft Evan's bijnaam in z'n profiel staan. Dit is zo mooi. Hierdoor wil ik een topic tussen hun twee lol |
|
| |
▲ Isla Monte Gryffindor Aantal berichten : 141 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: One finds limits by pushing them | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 4:37 pm | |
| om de een of andere reden lukt het me echt nie om te posten guys. im sorryyy |
|
| |
▲ Lev Nekov Gryffindor Aantal berichten : 46 IC posts : 9 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: There's no one to love you when you build your walls too high | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 4:45 pm | |
| No worries, no worries. Kan iedereen wel eens overkomen Pssst je avatar is te klein btw |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 6:05 pm | |
| Helloow, iemand een topic met Flynn? c: |
|
| |
▲ Zahorchak Solarz Professor Aantal berichten : 108 IC posts : 36 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 29 years [12-04-1987]Partner: hi ;)) | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 6:15 pm | |
| Ik wil wel met Zahorchak(prof) of Gunner(slyth) ^^
zou jij willen maken? (a), ben op het moment aan het leren dus dan reageer ik als ik tijd heb |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 6:16 pm | |
| |
|
| |
▲ Sem Porter Ravenclaw Aantal berichten : 43 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 yearsPartner: And I get a bit nervous, I get a bit nervous now | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 7:10 pm | |
| |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 7:43 pm | |
| Oké jongens, toegegeven, Evan is één grote eikel, maar geef toe dat z'n kostuum wel nice is <3 |
|
| |
▲ Mary Blanchard Hufflepuff Aantal berichten : 22 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 11Partner: for all the things my hands have held the best by far is you | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 7:46 pm | |
| Oeh mooi setje @ hierboven!
En ja ik ben het helemaal met je eens Freedje |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 7:52 pm | |
| De manier hoe hij op die foto staat kwijl kwijl
Oké, genoeg liefde voor mijn char, ik ga nog wat postjes maken met le Evan |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|