|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock zo jan 01, 2017 9:54 pm | |
| - Nia Khan schreef:
- Ik heb per ongeluk m'n post weg geklikt ;w;
Dat had ik laatst ook omdat mijn browser vast liep, dat is echt janken. ): DIE MAGICAL CREATURES LES IS ZO LEUK IK GIIIIIL |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock zo jan 01, 2017 9:56 pm | |
| Evan x Claire is wel een interessante match omdat hij haar wel redelijk mag en omdat hij dan iemand heeft die echt met hem naar het bal wilt gaan (: Die twee dan? c: Laat ik Evan Claire ophalen of zo...? Of hoe gaan we dat doen? c: Ik kan ook net doen dat Evan naar binnen wilt gaan, Isaiah ziet en zich dan omdraait... en daar staat Claire xD |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock zo jan 01, 2017 10:00 pm | |
| Dat vind ik prima! Kijk maar welke van de twee situaties het beste bij Evan pst ;D |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock zo jan 01, 2017 10:03 pm | |
| Okay, dan ga ik nu posten daar (: |
|
| |
▲ Zahorchak Solarz Professor Aantal berichten : 108 IC posts : 36 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 29 years [12-04-1987]Partner: hi ;)) | Onderwerp: Re: Langlock zo jan 01, 2017 10:07 pm | |
| Wat is Evan toch een heerlijk rotjoch HAHA |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock zo jan 01, 2017 10:08 pm | |
| |
|
| |
▲ Lev Nekov Gryffindor Aantal berichten : 46 IC posts : 9 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: There's no one to love you when you build your walls too high | Onderwerp: Re: Langlock zo jan 01, 2017 10:08 pm | |
| When your character is an idiot but everyone sees him as an even bigger idiot X"D Lev word echt m'n lieveling omdat hij zo... Lev is omg
RT RT RT |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock zo jan 01, 2017 10:12 pm | |
| Dank jullie wel voor de liefde voor Evan. Hij werd al zo geliefd vanaf dag één <3 Hij is heerlijk om mee te posten HAHA
--
Oké, dus Evan heeft een date wonderbaarlijk genoeg. Nu Cheryl & Sawyer nog c: |
|
| |
▲ Claire Barrow Gryffindor Aantal berichten : 98 IC posts : 32 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16yearsPartner: Love is just another kind of magic that I have not yet mastered. | Onderwerp: Re: Langlock zo jan 01, 2017 10:15 pm | |
| |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock zo jan 01, 2017 11:11 pm | |
| Zal ik Evan bij die les van Isaiah laten reageren tho...? xD |
|
| |
▲ Claire Barrow Gryffindor Aantal berichten : 98 IC posts : 32 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16yearsPartner: Love is just another kind of magic that I have not yet mastered. | Onderwerp: Re: Langlock zo jan 01, 2017 11:11 pm | |
| Ik ging net bij die les posten c:
EDIT: gewoon doen! ;D |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock zo jan 01, 2017 11:56 pm | |
| Misschien kan Claire zeuren dat hij moet komen of zo lol Tenzij je al gepost hebt natuurlijk of je edit ergens in je post dat ze een uil heeft gestuurd |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 12:13 am | |
| Trouwens ik had nog bij Evan gepost :-)! |
|
| |
▲ Annabel Divine Professor Aantal berichten : 38 IC posts : 23 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 32Partner: Yo, he ain't messing with no average chick, pop, pop | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 12:20 am | |
| @Freedje; Sawyer kan met Zoë of Isabella >;] |
|
| |
▲ Leo Xiaoyu Slytherin Head Boy Aantal berichten : 292 IC posts : 143 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Every minute makes me love you a little more. | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 2:03 am | |
| Wie wil Chris' z'n date zijn op het bal en drrrrama creëren omdat hij sowieso iemand anders zoent <3__<3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|