|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 8:29 pm | |
| Ik zie een andere eerstejaar! Omg <'3 |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 8:40 pm | |
| Waar zijn alle Ravenclaw kindertjes heen? Camilla staat daar zo zielig alleen nu. ): Whoo ik ga ook maar eens even bijposten hier en daar. |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 8:50 pm | |
| - Flynn Rider schreef:
- Ik zie een andere eerstejaar! Omg <'3
Jaa! Al heb ik nog 0 IC Posts met haar oeps maar ik zit er zo in met Ali dat ik ook niet echt weet hoe ik het dan met haar moet doen :') |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 8:54 pm | |
| Jullie kunnen allemaal wel lachen en mijn Evantje uitschelden voor eikel en alles, maar ik denk dat hij echt een gentleman zou zijn als hij een meisje zou krijgen <3 |
|
| |
▲ Rosé Balmain Slytherin Aantal berichten : 94 IC posts : 50 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: I've just been to numb to understand, I'm just a victim of the weapon in my hand | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 9:07 pm | |
| - Nyx Xiaoyu schreef:
- Waar zijn alle Ravenclaw kindertjes heen? Camilla staat daar zo zielig alleen nu. ):
Whoo ik ga ook maar eens even bijposten hier en daar. Zoë komt <3 HAHAHAHAHA. @Freedje; omg hoe? ;----; ik heb al een idee tho hHAHAA Ik moet echt posten maar ik heb hoofdpijn en ik ben over 3 uur jarig <3 |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 9:08 pm | |
| Nou uit het topic met rosé kan ik dat nog niet helemaal ophalen hoor HAHAHA |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 9:12 pm | |
| WACHT WAT. Mylie, wat ben jij van plan? ;_; EVAN IS NIET VOOR DE ONENIGHTSTANDS!
Nee, maar kijk hoe hij voor Alison op komt. Hij heeft best wel een goed hart |
|
| |
▲ Rosé Balmain Slytherin Aantal berichten : 94 IC posts : 50 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: I've just been to numb to understand, I'm just a victim of the weapon in my hand | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 9:14 pm | |
| @Cato; WHAT DO YOU MEAN.MP3? @Freedje; IK BEDOEL MET SAWYER HAHA SORRY WAS EEN LATE POST ;----; |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 9:15 pm | |
| #Mylie: Oh. Oké. Dan is het goed. Ik supporter sowieso lieve Evan topics <3 Hell als hij in mijn omgeving was zou ik zelf een relatie met hem beginnen HAHA |
|
| |
▲ Rosé Balmain Slytherin Aantal berichten : 94 IC posts : 50 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: I've just been to numb to understand, I'm just a victim of the weapon in my hand | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 9:16 pm | |
| Ja wilde je dat nog want dan laat ik Zoë hem wel meevragen hoor <3 Nee ik zou zo ruzie hebben met Evan ik ben veel te explosief voor hem HAHA |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 9:18 pm | |
| Natuurlijk wil ik dat nog! <3
Ik zou vooral pret hebben met z'n bijnamen denk ik |
|
| |
▲ Rosé Balmain Slytherin Aantal berichten : 94 IC posts : 50 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: I've just been to numb to understand, I'm just a victim of the weapon in my hand | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 9:21 pm | |
| Wil je er een topic voor openen, of zullen we die owl dingense gebruiken? ;o Ik wil dat eens doen HAHA.
HAHAHA xd. |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 9:25 pm | |
| FINE WE GEBRUIKEN DE OWL DINGENSE WEL |
|
| |
▲ Rosé Balmain Slytherin Aantal berichten : 94 IC posts : 50 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: I've just been to numb to understand, I'm just a victim of the weapon in my hand | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 9:28 pm | |
| OKE LET'S DO IT FF KIJKEN OF IK EEN TEMPLATE KAN VINDEN |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 02, 2017 9:30 pm | |
| @Freedje TRUE @Mylie ik bedoel dat ik hem daar niet echt een gentleman vind!!
En er staat een template bij de owl dingen zelf poepie |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|