|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Vyndi Montgomery Ravenclaw Aantal berichten : 77 IC posts : 21 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 15 y.o.Partner: We belong way down below~ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:55 pm | |
| jongens help, wat kan ik hier aan de rechterpagina aanpassen zodat de verhouding enzo beter is |
|
| |
▲ Lennart Drieu Ravenclaw Aantal berichten : 28 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 15 years old 'Partner: Not yet ' | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:11 pm | |
| Geef het misschien een inner kadertje? Met dezelfde kleur als waar de tekst op staat? |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:14 pm | |
| Sorry Miems, grafisch ontwerpen is niet mijn talent. :v zo tussen het posten door maar even haar spulletjes halen! Dan hoef ik niet met deze krater van een uitgroei te beginnen op mijn nieuwe opleiding hahaha |
|
| |
▲ Cobra Madders Hufflepuff Aantal berichten : 73 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Low profile | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:15 pm | |
| |
|
| |
▲ Mason Stark Gryffindor Aantal berichten : 167 IC posts : 39 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 YearPartner: I'll save my red rose for the perfect one | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:16 pm | |
| en ik heb het info topic van Hufflepuff even geupdate~ |
|
| |
▲ Alice Claire Warren Ravenclaw Aantal berichten : 92 IC posts : 41 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:17 pm | |
| ontwerpen is ook niet mijn ding, maar ik vind het er wel super goed uitzien is er iemand die mij nog eens kan helpen? Hoe weet ik in welke rpg ik wel mee kan/mag doen en met welke niet? ik wil me ook niet ergens in mengen waar ze dat liever niet hebben :$:$ |
|
| |
▲ Vyndi Montgomery Ravenclaw Aantal berichten : 77 IC posts : 21 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 15 y.o.Partner: We belong way down below~ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:18 pm | |
| Dat zou t van mij wel moeten zijn maar ik staar me hier nu echt dood op xD
@Lennart, tnx ff kijken hoe dat staat |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:20 pm | |
| - alice claire warren schreef:
- ontwerpen is ook niet mijn ding, maar ik vind het er wel super goed uitzien
is er iemand die mij nog eens kan helpen? Hoe weet ik in welke rpg ik wel mee kan/mag doen en met welke niet? ik wil me ook niet ergens in mengen waar ze dat liever niet hebben :$:$ Welkom!! Meestal staat er in de titel van een topic of in de eerste post iets als 'open' of 'eerste post voor (...)'. Op open topics kan je dan gewoon reageren! (: |
|
| |
▲ Vyndi Montgomery Ravenclaw Aantal berichten : 77 IC posts : 21 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 15 y.o.Partner: We belong way down below~ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:25 pm | |
| - Nyx Xiaoyu schreef:
- alice claire warren schreef:
is er iemand die mij nog eens kan helpen? Hoe weet ik in welke rpg ik wel mee kan/mag doen en met welke niet? ik wil me ook niet ergens in mengen waar ze dat liever niet hebben :$:$ Welkom!! Meestal staat er in de titel van een topic of in de eerste post iets als 'open' of 'eerste post voor (...)'. Op open topics kan je dan gewoon reageren! (:
heel vaak is het ook wel zo dat een topic gewoon open is tenzij er echt een naam staat. Als er staat eerste post voor ... dan is die daarna gewoon open om in te joinen. |
|
| |
▲ Alice Claire Warren Ravenclaw Aantal berichten : 92 IC posts : 41 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:25 pm | |
| danku! en okay dan ga ik eens kijken waar ik iets ga posten.. Sorry alvast als het nog niet zo goed is
btw...ben je standaard een 1ste jaars of mag je dat zelf bepalen? :$ Sorry voor de vele vragen :$
Laatst aangepast door alice claire warren op ma sep 26, 2016 3:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
▲ Cobra Madders Hufflepuff Aantal berichten : 73 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Low profile | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:26 pm | |
| - Nyx Xiaoyu schreef:
- alice claire warren schreef:
is er iemand die mij nog eens kan helpen? Hoe weet ik in welke rpg ik wel mee kan/mag doen en met welke niet? ik wil me ook niet ergens in mengen waar ze dat liever niet hebben :$:$ Welkom!! Meestal staat er in de titel van een topic of in de eerste post iets als 'open' of 'eerste post voor (...)'. Op open topics kan je dan gewoon reageren! (:
Maar meestal zijn wij sociaal genoeg om iedereen te ontvangen c: |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:26 pm | |
| Je weet dat je zielig bent als je harder lacht met je eigen posten dan met de respons erop xD Ik ben dan ook thuis de enigste die heel hard lacht met mijn eigen grappen haha... ha... *gaat in een hoekje zitten* ;( |
|
| |
▲ Cobra Madders Hufflepuff Aantal berichten : 73 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Low profile | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:28 pm | |
| - Evan Castle schreef:
- Je weet dat je zielig bent als je harder lacht met je eigen posten dan met de respons erop xD Ik ben dan ook thuis de enigste die heel hard lacht met mijn eigen grappen haha... ha... *gaat in een hoekje zitten* ;(
+1!!! xD en niemand vind ze grappig sigh |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:28 pm | |
| - Cobra Madders schreef:
- Evan Castle schreef:
- Je weet dat je zielig bent als je harder lacht met je eigen posten dan met de respons erop xD Ik ben dan ook thuis de enigste die heel hard lacht met mijn eigen grappen haha... ha... *gaat in een hoekje zitten* ;(
+1!!!
xD en niemand vind ze grappig sigh Ja en dan kun je er zelf like 5 minuten later nog stuk om gaan lol |
|
| |
▲ Vyndi Montgomery Ravenclaw Aantal berichten : 77 IC posts : 21 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 15 y.o.Partner: We belong way down below~ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:28 pm | |
| Ik lach altijd met jou mee Freedje :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|