|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Rudolf Abernathy Gryffindor Aantal berichten : 21 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 15Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:29 pm | |
| - alice claire warren schreef:
- danku! en okay dan ga ik eens kijken waar ik iets ga posten.. Sorry alvast als het nog niet zo goed is
btw...ben je standaard een 1ste jaars of mag je dat zelf bepalen? :$ Sorry voor de vele vragen :$ Je mag kiezen in welk jaar je begint x) |
|
| |
▲ Alice Claire Warren Ravenclaw Aantal berichten : 92 IC posts : 41 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:30 pm | |
| nice, bedankt voor alle antwoorden |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:31 pm | |
| - alice claire warren schreef:
- danku! en okay dan ga ik eens kijken waar ik iets ga posten.. Sorry alvast als het nog niet zo goed is
btw...ben je standaard een 1ste jaars of mag je dat zelf bepalen? :$ Sorry voor de vele vragen :$ Je mag zelf bepalen in welk jaar en afdeling je zit! Ik weet niet of je vaker op een forum als deze hebt geRPG'd, maar misschien kan DIT topic je een beetje verder helpen? (het woord 'DIT' is klikbaar) En geen probleem hoor, vragen stellen mag altijd! (: |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:32 pm | |
| |
|
| |
▲ Rudolf Abernathy Gryffindor Aantal berichten : 21 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 15Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:33 pm | |
| Alright, tijd om Red eens naar de quidditch training te sturen |
|
| |
▲ Laila Ryder Slytherin Aantal berichten : 319 IC posts : 113 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:37 pm | |
| |
|
| |
▲ Vyndi Montgomery Ravenclaw Aantal berichten : 77 IC posts : 21 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 15 y.o.Partner: We belong way down below~ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:39 pm | |
| helleuw god ik wil nogmeer posten op vynny hehehehe ik hou van baby kind |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:40 pm | |
| Ik moet ook veel postjes maken omg dat heb je er van als je een heel weekend weg bent ;_; |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:42 pm | |
| - Rudolf Abernathy schreef:
- Alright, tijd om Red eens naar de quidditch training te sturen
*Wijst naar Evan* Buddies? Ik belóóf dat hij liéf zal zijn <3 |
|
| |
▲ Alice Claire Warren Ravenclaw Aantal berichten : 92 IC posts : 41 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:42 pm | |
| jullie zijn allemaal zo op elkaar ingespeeld leuk om te zien |
|
| |
▲ Jane Heart Ravenclaw Aantal berichten : 145 IC posts : 57 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:43 pm | |
| Goedemiddag lieve mensen!
Heeft er iemand zin in een topic met mij? |
|
| |
▲ Alice Claire Warren Ravenclaw Aantal berichten : 92 IC posts : 41 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:44 pm | |
| ikke wel.. als je dat okay vind? |
|
| |
▲ Rudolf Abernathy Gryffindor Aantal berichten : 21 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 15Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:46 pm | |
| - Evan Castle schreef:
- Rudolf Abernathy schreef:
*Wijst naar Evan*
Buddies? Ik belóóf dat hij liéf zal zijn <3 Als hij niet lief is, gaat Red bijten xD @Jane: Ik wil er ook wel eentje? |
|
| |
▲ Mason Stark Gryffindor Aantal berichten : 167 IC posts : 39 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 YearPartner: I'll save my red rose for the perfect one | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:47 pm | |
| Oké, ik zet nu mijn app (na dat ik heb gereageerd met Mason of Stefan) aan die er voor zorgt dat ik niet om social media kan of op andere sites. Tot over een uur~ |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 3:48 pm | |
| - Rudolf Abernathy schreef:
- Evan Castle schreef:
- Rudolf Abernathy schreef:
*Wijst naar Evan*
Buddies? Ik belóóf dat hij liéf zal zijn <3 Als hij niet lief is, gaat Red bijten xD
@Jane: Ik wil er ook wel eentje? Het kan zijn dat hij lacht als Red een Marcel Lubbermans-act doet, maar dat is dan ook echt alles... gheghe *smirk* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|