|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:15 pm | |
| Ohh nee Mim, goed water drinken en anders een paracetamol :c |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:16 pm | |
| - Nathan Bryn schreef:
- Stefan Bergström schreef:
- Ik ben al een paar uur thuis oeps. Altijd leuk als je treinen niet rijden en je dan gewoon weer naar huis gaat van fuck dis shit :"D
Stomme treinen :') Weet je wat ook stom is? Helemaal naar school toe reizen om er daar achter te komen dat je docent ziek is, waardoor je weer naar huis kan ._. Ook leuk xD Bij mij was ik al naar Ede-Wageningen gegaan met de trein, kom ik er daar achter dat de treinen niet rijden en dat de bussen er meer dan een uur over deden :") Dat betekende dat ik alleen op school zou zijn voor engels waarvoor ik 90% zeker vrijstelling voor ga krijgen. Dus ik vond dat nutteloos en ben weer naar huis gegaan hahahaah |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:22 pm | |
| @Cat: ik zal de groepschat onderspammen wanneer ik er ben. (8 @Lonnie: jA I'll hit u up |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:23 pm | |
| |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:25 pm | |
| - Stefan Bergström schreef:
- Nathan Bryn schreef:
- Ik ben al een paar uur thuis oeps. Altijd leuk als je treinen niet rijden en je dan gewoon weer naar huis gaat van fuck dis shit :"D
Stomme treinen :') Weet je wat ook stom is? Helemaal naar school toe reizen om er daar achter te komen dat je docent ziek is, waardoor je weer naar huis kan ._. Ook leuk xD Bij mij was ik al naar Ede-Wageningen gegaan met de trein, kom ik er daar achter dat de treinen niet rijden en dat de bussen er meer dan een uur over deden :") Dat betekende dat ik alleen op school zou zijn voor engels waarvoor ik 90% zeker vrijstelling voor ga krijgen. Dus ik vond dat nutteloos en ben weer naar huis gegaan hahahaah Oh wauw, dat is ook weer lekker bagger :') Goed geregeld, NS~ |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:27 pm | |
| - Nathan Bryn schreef:
- Nathan Bryn schreef:
Stomme treinen :') Weet je wat ook stom is? Helemaal naar school toe reizen om er daar achter te komen dat je docent ziek is, waardoor je weer naar huis kan ._. Ook leuk xD Bij mij was ik al naar Ede-Wageningen gegaan met de trein, kom ik er daar achter dat de treinen niet rijden en dat de bussen er meer dan een uur over deden :") Dat betekende dat ik alleen op school zou zijn voor engels waarvoor ik 90% zeker vrijstelling voor ga krijgen. Dus ik vond dat nutteloos en ben weer naar huis gegaan hahahaah Oh wauw, dat is ook weer lekker bagger :') Goed geregeld, NS~ Nee, connexion :") Ik wist niet dat je daar treinen van had, maar van Ede-Wageningen naar Barneveld is blijkbaar een trein van de connexion!! Dus blame those bitches |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:27 pm | |
| Bij ons in België is noemt de bussenregeling De Lijn. En dus deze slogan:
"De Lijn is er om altijd te laat te zijn."
Om nog maar niet te spreken als de Belgische vakbonden besluiten om te staken ughhh |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:28 pm | |
- Nathan Bryn schreef:
- Nathan Bryn schreef:
Stomme treinen :') Weet je wat ook stom is? Helemaal naar school toe reizen om er daar achter te komen dat je docent ziek is, waardoor je weer naar huis kan ._. Ook leuk xD Bij mij was ik al naar Ede-Wageningen gegaan met de trein, kom ik er daar achter dat de treinen niet rijden en dat de bussen er meer dan een uur over deden :") Dat betekende dat ik alleen op school zou zijn voor engels waarvoor ik 90% zeker vrijstelling voor ga krijgen. Dus ik vond dat nutteloos en ben weer naar huis gegaan hahahaah Oh wauw, dat is ook weer lekker bagger :') Goed geregeld, NS~ Nee, connexion :") Ik wist niet dat je daar treinen van had, maar van Ede-Wageningen naar Barneveld is blijkbaar een trein van de connexion!! Dus blame those bitches Oké, goed geregeld connexion ._. |
|
| |
▲ Lennart Drieu Ravenclaw Aantal berichten : 28 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 15 years old 'Partner: Not yet ' | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:29 pm | |
| - Cheryl Carve schreef:
- Bij ons in België is noemt de bussenregeling De Lijn. En dus deze slogan:
Om nog maar niet te spreken als de Belgische vakbonden besluiten om te staken ughhh jup jup en ze ze zijn altijd zo brutaal en grof :c |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:29 pm | |
| - Nathan Bryn schreef:
- Nathan Bryn schreef:
- Nathan Bryn schreef:
Stomme treinen :') Weet je wat ook stom is? Helemaal naar school toe reizen om er daar achter te komen dat je docent ziek is, waardoor je weer naar huis kan ._. Ook leuk xD Bij mij was ik al naar Ede-Wageningen gegaan met de trein, kom ik er daar achter dat de treinen niet rijden en dat de bussen er meer dan een uur over deden :") Dat betekende dat ik alleen op school zou zijn voor engels waarvoor ik 90% zeker vrijstelling voor ga krijgen. Dus ik vond dat nutteloos en ben weer naar huis gegaan hahahaah Oh wauw, dat is ook weer lekker bagger :') Goed geregeld, NS~ Nee, connexion :") Ik wist niet dat je daar treinen van had, maar van Ede-Wageningen naar Barneveld is blijkbaar een trein van de connexion!! Dus blame those bitches Oké, goed geregeld connexion ._. lang leve het ov~! |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:31 pm | |
- Nathan Bryn schreef:
- Nathan Bryn schreef:
- Nathan Bryn schreef:
Stomme treinen :') Weet je wat ook stom is? Helemaal naar school toe reizen om er daar achter te komen dat je docent ziek is, waardoor je weer naar huis kan ._. Ook leuk xD Bij mij was ik al naar Ede-Wageningen gegaan met de trein, kom ik er daar achter dat de treinen niet rijden en dat de bussen er meer dan een uur over deden :") Dat betekende dat ik alleen op school zou zijn voor engels waarvoor ik 90% zeker vrijstelling voor ga krijgen. Dus ik vond dat nutteloos en ben weer naar huis gegaan hahahaah Oh wauw, dat is ook weer lekker bagger :') Goed geregeld, NS~ Nee, connexion :") Ik wist niet dat je daar treinen van had, maar van Ede-Wageningen naar Barneveld is blijkbaar een trein van de connexion!! Dus blame those bitches Oké, goed geregeld connexion ._. lang leve het ov~! Ja, dat is 'm gewoon. Lang leve het ov~~! |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:32 pm | |
| - Lennart Drieu schreef:
- Cheryl Carve schreef:
Om nog maar niet te spreken als de Belgische vakbonden besluiten om te staken ughhh jup jup en ze ze zijn altijd zo brutaal en grof :c They be like: maakt het ons wat uit dat je te laat komt op je werk of op school en kans loopt om ontslagen te worden of te moeten nablijven? Agh ;_; |
|
| |
▲ Lennart Drieu Ravenclaw Aantal berichten : 28 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 15 years old 'Partner: Not yet ' | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:44 pm | |
- Lennart Drieu schreef:
- Cheryl Carve schreef:
Om nog maar niet te spreken als de Belgische vakbonden besluiten om te staken ughhh jup jup en ze ze zijn altijd zo brutaal en grof :c They be like: maakt het ons wat uit dat je te laat komt op je werk of op school en kans loopt om ontslagen te worden of te moeten nablijven? Agh ;_; Ja ugh, thats why ik bijna nooit met de bus ga |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:45 pm | |
| - Lennart Drieu schreef:
- Cheryl Carve schreef:
- Lennart Drieu schreef:
- Cheryl Carve schreef:
Om nog maar niet te spreken als de Belgische vakbonden besluiten om te staken ughhh jup jup en ze ze zijn altijd zo brutaal en grof :c They be like: maakt het ons wat uit dat je te laat komt op je werk of op school en kans loopt om ontslagen te worden of te moeten nablijven? Agh ;_; Ja ugh, thats why ik bijna nooit met de bus ga Ik moet wel rip |
|
| |
▲ Lennart Drieu Ravenclaw Aantal berichten : 28 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 15 years old 'Partner: Not yet ' | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:48 pm | |
- Lennart Drieu schreef:
- Cheryl Carve schreef:
- Lennart Drieu schreef:
- Cheryl Carve schreef:
Om nog maar niet te spreken als de Belgische vakbonden besluiten om te staken ughhh jup jup en ze ze zijn altijd zo brutaal en grof :c They be like: maakt het ons wat uit dat je te laat komt op je werk of op school en kans loopt om ontslagen te worden of te moeten nablijven? Agh ;_; Ja ugh, thats why ik bijna nooit met de bus ga Ik moet wel rip aww :'c ik ga met de tram naar het stad en met de fiets naar school en we hebben ook een winkelstraat dichtbij en voor de rest alles met de auto |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|