|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 25, 2016 7:38 pm | |
| - Alix Carve schreef:
- Het viel me niet op dat het een gif was dus ik schrok me kapot toen hij ineens terug naar het begin ging ahahahaha slecht dit X"D
Granny Fee die uitleg omg ik huil, en dan de eerste jaars zo van 'ooooh interessant en handig dat hij dit uitlegt'
EN JANNE JE MOET BIJ JE PLOTTING PAGE KIJKEN Bij de eerstejaars - als die van Gyffindor zijn - geeft hij gewoon deze uitleg: "Niet je hand op de bezem zetten, erboven staan en dan 'op!' zeggen." Vliegt die bezem tussen hun benen xD |
|
| |
▲ Vyndi Montgomery Ravenclaw Aantal berichten : 77 IC posts : 21 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 15 y.o.Partner: We belong way down below~ | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 25, 2016 7:41 pm | |
| Hehehe het is een hele subtiele ja, maar hou ik wel van <3 |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 25, 2016 7:42 pm | |
| Als je er zo van houdt dan moeten we maar snel een topic doen ^^ |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 25, 2016 7:43 pm | |
| Alix zou er nog bij staan te kijken ook en denken van DOE HET ALLEMAAL PLS DIT WIL IK ZIEN Ja ze denkt in caps |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 25, 2016 7:47 pm | |
| Is er hier trouwens iemand die bij de quidditch training buddy wilt zijn van Nyx? (: |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 25, 2016 7:50 pm | |
| #Above: Ik zou wel willen met Evan, maar Nyx zoekt iemand minder ervaren so.. xD |
|
| |
▲ Rudolf Abernathy Gryffindor Aantal berichten : 21 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 15Partner: | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 25, 2016 7:55 pm | |
| Als je bij de quidditch training post, wilt dat niet per se zeggen dat je ook met dat character in het team wilt of wel? Want het zou hilarisch zijn om Rudolf erin te gooien en van zijn bezem te laten vallen x) |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 25, 2016 8:05 pm | |
| #Above: Als Evan zijn buddy wordt gaat Evan zo hard lachen lol
OMG JE MOET ZO'N SCENE DOEN ZOALS MARCEL LUBBERMANS TOEN XD Ik kan me nog altijd doodlachen met die scène dat hij op z'n bek gaat met de bezem xD |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 25, 2016 8:12 pm | |
| - Rudolf Abernathy schreef:
- Als je bij de quidditch training post, wilt dat niet per se zeggen dat je ook met dat character in het team wilt of wel? Want het zou hilarisch zijn om Rudolf erin te gooien en van zijn bezem te laten vallen x)
Haha geniaal :'D en nee, 't is gewoon voor iedereen die 't een keer wilt proberen ook. |
|
| |
▲ Mason Stark Gryffindor Aantal berichten : 167 IC posts : 39 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 YearPartner: I'll save my red rose for the perfect one | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 25, 2016 8:12 pm | |
| Wow ik ben goed bezig, ik heb een voorblad die er niet uitziet, een titelblad, een voorwoord die suckt en een inhoudsopgave die globaal is want ik heb nog geen inhoud xD |
|
| |
▲ Vyndi Montgomery Ravenclaw Aantal berichten : 77 IC posts : 21 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 15 y.o.Partner: We belong way down below~ | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 25, 2016 8:13 pm | |
| hotte vyndi is klaar voor rpg |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 25, 2016 8:17 pm | |
| Juul reageer bij Laila |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 25, 2016 8:23 pm | |
| - Vyndi Montgomery schreef:
- hotte vyndi is klaar voor rpg
Topic met Evannnnn. Jij of ik maken? |
|
| |
▲ Chester Lennox Hufflepuff Aantal berichten : 113 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: Love takes its toll every time it don't work | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 25, 2016 8:27 pm | |
| Chet heeft ook topics nodig maar ik moet nog zn cs uittypen en geaccepteerd worden hahahah Also ik ben naar Gent gereden en man wat een sukkels op de weg |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 25, 2016 8:29 pm | |
| Ik wil ook topics met Lailaaa |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|