IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

'Cause you and me, and I got enough on my mind      [Nathan]  - Pagina 2 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

'Cause you and me, and I got enough on my mind [Nathan]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Nathan Bryn
Nathan Bryn
Hufflepuff Head Boy







Hufflepuff Head Boy

Aantal berichten : 240
IC posts : 53

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: -

'Cause you and me, and I got enough on my mind      [Nathan]  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Cause you and me, and I got enough on my mind [Nathan] 'Cause you and me, and I got enough on my mind      [Nathan]  - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 28, 2016 4:48 pm

Nathan lachte toen hij zag dat het net bijgekomen hoofd van Olivia weer rood werd door zijn opmerking. "Het is zeker een compliment," lachte hij. Goh, wat was Olivia eigenlijk schattig. Het onderwerp ging naar de wiet, wat hij eigenlijk een iets onaangenamer onderwerp vond, maar goed, als Olivia het ging proberen, deed ze het met hém. Ze vertrouwde hem en dat was toch wel de nummer één wanneer je iets ging proberen, vond hij. Nathan zelf had al ervaren hoe het was met mensen die niet te vertrouwen waren. Van zichzelf wist Nathan dat hij te vertrouwen was, ook als hij stoned was. "Zeker weten red ik je als het verkeerd gaat, ik zal je straks ook helemaal inlichten," vertelde Nathan.

Nu was hij in zijn kamer aan het graven in zijn half uitgepakte koffer. Hij pakte een houten doosje waar hij zijn zakjes in had gestopt. Er zaten nog twee zakjes met in allebei een gram wiet. Hij pakte er één en haalde maakte er een joint van. Als eerste draaide hij het tipje van een dikker stukje papier. Vervolgens pakte hij het bruinvloei wat hij open legde. Aan de ene kant legde hij het tipje en vervolgens pakte hij het wiet. Dit stopte hij in zijn grinder. Hij begon het wiet te vermalen tot kleine kruimels en dit legde hij in het bruinvloei. Hij rolde het vloei met de wiet op tot een strakke joint en draaide het uiteinde fijn zodat de joint dicht was. De joint stopte hij in een kleine jointhouder en deze stopte hij in zijn gewaad. Vervolgens keerde hij terug naar de common room van Hufflepuff. "Alright," zei hij met een grijns. In zijn hoofd beloofde hij aan zichzelf dat dit voorlopig de laatste keer zou zijn dat hij zou blowen. Één keer per maand zal het uiterste izjn. Nu was het september en in september zou hij dus niet meer blowen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

'Cause you and me, and I got enough on my mind      [Nathan]  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Cause you and me, and I got enough on my mind [Nathan] 'Cause you and me, and I got enough on my mind      [Nathan]  - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 28, 2016 10:56 pm

“Dan ben je helemaal een super superheld” grijnsde Olivia naar Nathan, doelend op het feit dat ze hem eerder een superheld had genoemd. Het verbaasde haar niet dat hij haar zou redden als het verkeerd zou gaan, daarom had Olivia vertrouwen in hem. Toch kon ze niet ontkennen dat ze wel een beetje zenuwachtig was. Nathan was naar boven gegaan, waarschijnlijk om de spullen te pakken. Rustig wachtte Olivia af tot hij weer beneden was, ondertussen zich afvragend wat er nu allemaal zou gaan gebeuren. Ieh, ze vond het echt wel heel erg spannend! Zodra Nathan weer beneden was, sprong Olivia weer op en keek hem met grote, enthousiaste ogen gaan. “Goed, lead the way and I’ll follow” zei ze met een grijns en ging naast hem staan, enthousiast afwachtend op wat er allemaal zou gaan gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Bryn
Nathan Bryn
Hufflepuff Head Boy







Hufflepuff Head Boy

Aantal berichten : 240
IC posts : 53

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: -

'Cause you and me, and I got enough on my mind      [Nathan]  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Cause you and me, and I got enough on my mind [Nathan] 'Cause you and me, and I got enough on my mind      [Nathan]  - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 01, 2016 7:36 pm

Nathan vond het wel weer wat, maar goed, dit ging vast leuk worden! Nathan had zijn joint opgeborgen en was terug naar beneden gegaan. Toen hij terug was in de common room, sprong Olivia al op. Nathan grijnsde. Olivia vertelde hem om de weg te leiden en hij gebaarde hem te moeten gevolge. "Lets go then!" Zei hij, want hij wist wel een goed plekje om te gaan smoken. Hagrid's hut leek hem de perfecte plek, gezien daar nooit echt iemand was. Samen met Olivia verliet hij de common room van Hufflepuff. Sommige leerlingen keken hun vragend na, maar deze blikken negeerde de headboy van Hufflepuff.

Topic uit.
Vervolg
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









'Cause you and me, and I got enough on my mind      [Nathan]  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Cause you and me, and I got enough on my mind [Nathan] 'Cause you and me, and I got enough on my mind      [Nathan]  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
'Cause you and me, and I got enough on my mind [Nathan]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Soortgelijke onderwerpen
-
» Calm mind.
» Open Mind
» Blow your mind [+ Alison]
» Stargazing [&Nathan]
» nathan ashton

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: common rooms :: hufflepuff-
Ga naar: