IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Blow your mind     [+ Alison] KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Blow your mind [+ Alison]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Aphrodite Vegara
Aphrodite Vegara
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 39
IC posts : 6

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Tell me I'm too crazy, you can't tame me

Blow your mind     [+ Alison] Empty
BerichtOnderwerp: Blow your mind [+ Alison] Blow your mind     [+ Alison] Icon_minitimevr jan 27, 2017 12:32 am

Blow your mind     [+ Alison] Tumblr_oihxcxS2Ou1v9gh4vo1_500
Tell me I'm too crazy, you can't tame, can't tame me
Tell me I have changed, but I'm the same me inside

Een zachte zucht ontsnapte uit haar mond toen ze de brief van thuis had opengemaakt. De brief was ernstig, thuis was het een drama. Uit pure wanhoop had haar moeder haar een brief geschreven. Aphrodite wist dat dit niet uit liefde voor haar dochter was, maar puur om het feit was dat ze iemand wilde hebben om tegen aan te praten. Als ze iemand anders had gehad, was ze waarschijnlijk naar iemand anders gegaan. En dat zorgde ervoor dat Aphrodite niet meteen naar de schrijftafel rende om een brief aan haar moeder terug te schrijven. Ze vouwde de brief netjes op en stak hem diep in haar gewaad weg. Haar ogen keken om haar heen in de gang, en ontdekte dat er niemand op de gang was. Niet dat ze haar waarschijnlijk zouden doen, maar de geur van wat ze ging doen zou haar waarschijnlijk wel verraden. Daarom trok ze zichzelf nog verder terug in de nis waar ze in zat. Er zat een klein raampje in de nis, die ze met haar toverstok overtikte. Zachte, koele winterlucht vulde het nisje, wat behoorlijk krap was en daarom erg benauwd. Uit de zak van haar gewaad viste ze een doosje. Ze haalde er een joint uit en stak hem in haar mond. “Incendio” zei ze grommend en stak haar toverstok bij haar joint. Zodra de joint aanstond, inhaleerde ze diep en sloot ze haar ogen, drukte deze tegen het muurtje van de nis. Dit had ze nodig, heel eventjes ontsnappen uit de werkelijkheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

Blow your mind     [+ Alison] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blow your mind [+ Alison] Blow your mind     [+ Alison] Icon_minitimevr jan 27, 2017 9:56 pm

Ze zou willen dat het niet zo was, maar ze herkende die geur uit duizenden. Ondanks dat ze het er niet helemaal mee eens was blowde Nyx ook nog wel eens en Alison zou haar dat niet verbieden, ze wist immers dat ze er verantwoordelijk mee omging. Maar toch. Ze was dan ook niet blij toen ze de geur midden in de gang rook. De vraag was alleen: Wie deed dat nou weer midden in de gang? Misschien een onderbouwer die nog niet wist dat wiet wel degelijk een vrij sterke geur had, maar dat leek haar sterk. Het bleek ook niet zo te zijn toen ze om het hoekje van een nis keek en de dader herkende als een zevendejaars Gryffindor. Even keek ze om zich heen. Er was verder niemand op de gang, dus dan zou ze dit op haar eigen manier op kunnen lossen. Dat was altijd chiller dan als alles volgens het reglement moest. "Hey," begon ze, "Ik snap dat het buiten kut weer is, maar dat betekent op zich niet dat iedereen hiervan hoeft mee te genieten." Ze trok een wenkbrauw op. Het was lowkey irritant dat ze als head girl altijd 'verantwoordelijk' moest zijn enzo, maar aan de andere kant vond ze het ook wel chill om de baas te spelen over anderen. Helaas zou ze geen invloed kunnen hebben op punten, aangezien het meisje niet in haar huis zat, maar dat was bijzaak. In elk geval was ze niet geïntimideerd door het feit dat het meisje een jaar hoger zat dan zijzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite Vegara
Aphrodite Vegara
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 39
IC posts : 6

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Tell me I'm too crazy, you can't tame me

Blow your mind     [+ Alison] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blow your mind [+ Alison] Blow your mind     [+ Alison] Icon_minitimevr jan 27, 2017 11:35 pm

Ontspannend sloot Aphrodite eventjes haar ogen. Dit had ze nodig, eventjes gewoon dat heerlijke relaxte gevoel in haar lichaam. Ze nam nog een trekje, liet de rook in haar longen gaan, nam de drugs in haar op en liet de rook via haar neus weer ontsnappen. Met een glimlach keek ze naar de rook die tegen de muur uit een viel. Interessant iets, rook. Helaas was haar kleine onderonsje al gauw onderbroken, de head girl van Slytherin stond opeens voor haar snufferd. Het gevoel om haar ogen te rollen moest ze onderdrukken. Alsjeblieft. Alsof miss Winter zelfs zo heilig was. Plagend trok Aphrodite een wenkbrauw omhoog, toen de head girl haar terecht begon te spreken. Sarcastisch, alsof ze heel erg onder de indruk was van het optreden, knikte ze haar hoofd. Ze stond op en ging een meter voor het meisje staan. Er was nog genoeg ruimte tussen hen in. Ze nam een trekje van haar joint en blies uitdagend de rook richting Alison. “Neem een chill pill, Winters, ik weet wel waar je die kunt krijgen” zei ze met een grijns en trok plagend haar wenkrauw op en neer “Kom op, het is koud en hier word je lekker warm van.” Ze deed nog een stapje in de richting van het meisje. “Wil je anders een trekje?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

Blow your mind     [+ Alison] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blow your mind [+ Alison] Blow your mind     [+ Alison] Icon_minitimevr feb 10, 2017 4:52 pm

the world has no right to my heart


Alison moest haar best doen om haar hoest in te houden toen ze allemaal rook in haar gezicht kreeg. Ze rolde even met haar ogen. "Nee bedankt, en ik hoef ook geen pilletje." Zij had namelijk geen drugs nodig om te functioneren, maar goed, ieder zo zijn ding. "Luister, ik zeg niet dat je het niet moet doen want dat boeit me echt vrij weinig, maar het is gewoon irritant om die geur door de hele gang te hebben hangen. Desnoods ga je naar je common room, maar gewoon niet ergens waar ik het kan ruiken." Ze hoopte maar dat er geen docenten langs zouden lopen, want dan had ze waarschijnlijk wel een probleem dat ze er zo luchtig mee omging in plaats van er een melding van te maken. Ze hoefde gewoon geen gezeik om niks en het was nogal hypocriet om helemaal panisch over drugs te doen als haar eigen vriendin het ook nog wel eens deed. Aphrodite stond nu behoorlijk dicht bij haar, en ze dacht een paar volle zakken te zien. "Heb je nog meer?" Als dat het geval was zou ze echt een groot probleem hebben als er nu een leraar kwam.

Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite Vegara
Aphrodite Vegara
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 39
IC posts : 6

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Tell me I'm too crazy, you can't tame me

Blow your mind     [+ Alison] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blow your mind [+ Alison] Blow your mind     [+ Alison] Icon_minitimezo feb 19, 2017 10:47 pm

Aphrodite grinnikte zachtjes. Niet eens om Alison belachelijk te maken, het maakte haar eigenlijk niet zo veel uit. De head girl maakte een enorm probleem om niks. En dat vond Aphrodite best wel amusant. Daarom kon ze het niet laten om het meisje de hele tijd met opgetrokken wenkbrauwen en een vrolijke twinkeling in haar ogen aan te kijken. “Nou, ik hou met niemand in de school rekening, maar omdat jij het van me vraagt, zal ik mezelf speciaal voor mij aanpassen. Dat doe ik helemaal speciaal voor jou.” Ze knipoogde. Ze nam nog een hijs van de joint. Het was belangrijk dat je het niet te veel en te snel achter elkaar deed. Ze had sommigen er wel eens aan zien lurken als aan een sigaret, dat was niet echt de bedoeling. Gelukkig had Aphrodite in de jaren op Hogwarts en op straat thuis genoeg ervaring opgebouwd. Met onschuldige ogen keek ze Alison aan, toen die erover begon of dat ze nog meer bij had. “Ik heb geen idee, Alison, misschien heb ik wel wat bij, maar misschien ook niet.” Ze liet haar ogen over het meisje heen glijden en keek haar toen weer aan. “Er is maar één manier om daar achter te komen.” Ze knipoogde en keek het meisje uitdagend aan. Zou ze haar fouilleren? Ze had geen idee, zo goed kende ze Alison niet. Misschien blufte het meisje wel gewoon veel, net zoals de meeste Slytherins.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Blow your mind     [+ Alison] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blow your mind [+ Alison] Blow your mind     [+ Alison] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Blow your mind [+ Alison]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» Open Mind
» 'Cause you and me, and I got enough on my mind [Nathan]
» Calm mind.
» On my own (+Alison)
» love u (Alison)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts-
Ga naar: