IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Tell the world I'm coming home - Pagina 2 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Tell the world I'm coming home

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Tell the world I'm coming home - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world I'm coming home Tell the world I'm coming home - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 06, 2017 10:09 pm

Hoewel Cheryl wel zei tegen Alix dat ze vriendinnen waren geworden, was ze niet zeker of dat helemaal waar was. Van wat ze had gehoord en kon zien had Zoë namelijk niks opgestoken van heel de les die Cheryl haar had proberen te leren en was ze gewoon doorgegaan met waar ze bezig mee was. Cheryl had voor de rest ook niet echt meer tegen het meisje gesproken. Ze dacht niet dat ze voor altijd vriendinnen gingen blijven, maar Zoë had haar tot dusver tenminste met rust gelaten, dus misschien had ze enkel besloten om tegen Cheryl niets meer te doen. Als Zoë echter iemand zou uitdagen die Cheryl heel graag mocht, zou ze niet twijfelen om tegen de Ravenclawer in te gaan. Ze was heel assertief opgesteld en dan vooral voor diegenen die ze echt onwijs graag mocht. Hoewel zij en Alix het niet altijd met elkaar eens waren en soms wel eens ruzie hadden, was ze toch heel erg trots op haar zus en steunden ze elkaar ook wel in heel veel dingen. Toch wilde Cheryl nooit met haar problemen naar haar zus gaan omdat ze haar niet wilde lastigvallen. Zo had ze ook nog niks verteld over heel de situatie met Stilio. Ze wist dat het er ooit eens van moest komen, maar ze had de jongen niet meer gezien. Misschien in de kerstvakantie, maar wat ze dan zou doen zag ze dan wel weer. ‘Bedankt,’ zei ze glimlachend tegen Alix. ‘Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt, hoewel ik me heus niet laat doen als ze weer tegen me begint, hoor. Misschien was het ook maar gewoon een wapenstilstand voor die dag, maar ze heeft me tot dusver wel met rust gelaten. Maar het is niet dat ik echt veel met haar omga of zo.’ Toen grijnsde ze naar haar zus. ‘Wel heb ik een leuke jongen ontmoet. Niet Romeo, maar een andere.’ Ze haalde haar wenkbrauwen een paar keer achter elkaar omhoog en moest toen lachen. ‘Hij zit een jaar lager in Hufflepuff, maar hij is echt wel kinda cute. Ik denk wel dat je hem zou mogen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Tell the world I'm coming home - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world I'm coming home Tell the world I'm coming home - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 27, 2017 8:03 pm

‘Bedankt,’ zei haar zus met een glimlach. Automatisch glimlachte Alix terug. ‘Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt, hoewel ik me heus niet laat doen als ze weer tegen me begint, hoor. Misschien was het ook maar gewoon een wapenstilstand voor die dag, maar ze heeft me tot dusver wel met rust gelaten. Maar het is niet dat ik echt veel met haar omga of zo.’ Alix haalde haar schouders een keer op. Wapenstilstanden waren soms ook wel fijn, dan had je op dat oppervlak in ieder geval rust. Al kreeg zij dat zowat nooit voor elkaar. Meestal was ze het dan niet eens met de condities van de ander en kwam het nooit tot een wapenstilstand. ‘Wel heb ik een leuke jongen ontmoet. Niet Romeo, maar een andere.’ De manier waarop Cheryl haar wenkbrauwen bewoog en de lach die daarna kwam liet Alix ook lachen. ‘Hij zit een jaar lager in Hufflepuff, maar hij is echt wel kinda cute. Ik denk wel dat je hem zou mogen.' Hmmm. Alix geen idee over wie haar zus het zou kunnen hebben. "Wie dan? Nu ben ik nieuwsgierig ook!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tell the world I'm coming home
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Soortgelijke onderwerpen
-
» 'Home'work
» Finally Back Home [Bryn Riley]
» First world problems
» Hope for the world + Austin Jones [TW]
» You would not believe your eyes if ten million fireflies lit up the world as I fell asleep.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: hogwarts grounds :: hogwarts express-
Ga naar: