IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

First world problems KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

First world problems

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

First world problems Empty
BerichtOnderwerp: First world problems First world problems Icon_minitimeza okt 15, 2016 3:05 pm


Dit hele schoolgebeuren was zo vreemd. In plaats van dat de professor naar hem kwam, moest hij nu naar de professor. In een ruimte met allemaal andere mensen, wat hij sowieso al een stuk vervelender vond. Meer mensen betekende meer lawaai. Nu moest hij niet alleen proberen op te letten en te luisteren naar wat de professor zei, maar ook proberen om alle andere geluiden te negeren. En het was niet simpel, moest hij toegeven. Hij had het een beetje onderschat, maar goed. Het zou wel wennen. En ergens moest hij ook wel toegeven dat hij het spannend vond. Al kon hij zich ook wel ergeren aan het feit dat niemand hier goeie manieren leek te hebben. Niemand nam de moeite om naar hem te buigen als hij langs liep, zelfs geen simpel hoofdknikje! Er waren zelfs individuen die gewoon hun rug naar hem toe keerden, wat voor hem echt een heel diepe belediging was.

Daarom was hij naar buiten gegaan, om toch maar even te bekomen van de hele drukte binnen en om weg te zijn van alle mensen. Momenteel zat hij op een laag muurtje, leunend tegen een andere muur op zijn linkerkant. Zijn blauwe ogen gleden over de andere studenten op het plein, die samen gezellig zaten te praten. Hoewel hij niet het type was om zelfmedelijden te hebben, vroeg hij zich toch serieus af hoe ze het deden. Zo gewoontjes met elkaar om gaan. Waarschijnlijk omdat ze elkaars gelijken waren. Hij zou echt niet weten hoe hij met iemand moest praten die niet van adel was of toch tenminste iets te maken had met het leven als royal. Het zou allemaal veel makkelijker zijn als hij hier iemand had die van dezelfde stand was als hij, maar ja, dat was waarschijnlijk net iets teveel gevraagd.

&Alix
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

First world problems Empty
BerichtOnderwerp: Re: First world problems First world problems Icon_minitimeza okt 15, 2016 7:46 pm

Met een klein, opgelucht lachje op haar gezicht wandelde Alix het schoolgebouw uit. De toets waar ze oh zo lang voor had moeten leren was goed gegaan. Dat betekende dat ze nu wel wat vrije tijd had verdiend. En wat was een betere plaats om je vrije tijd te besteden dan buiten? In een rustig pasje wandelde ze wat willekeurig rond. Okay, ze had helemaal niets meer te doen nu. Zoekend keek ze om zich heen om te kijken of er iemand in de buurt was die haar zou kunnen amuseren. Haar ogen vielen op een donkerblonde jongen die een eindje verderop op een muurtje zat. Hij kwam haar wel héél bekend voor. Alleen hij kon het niet zijn. Toch? Nieuwsgierig maar zonder geluid te maken wandelde ze richting de jongen op het muurtje. "Frederick, ben jij dat?" vroeg Alix aan de jongen. Ze moest opletten hoe ze hem aansprak voor het geval dat hij het toch niet was. Als hij was wie ze dacht dat hij was, was er een wonder aan de hand. De jongen had ze in geen drie jaar gezien. Dat betekende dat ze beide veel veranderd waren, ze waren beide ouder geworden en volwassener op meerdere fronten. Vooral haar haren waren veel veranderd in haar eigen ogen. Haar lange bruine lokken hadden plaats gemaakt voor korte zilverkleurige in de tijd dat ze hem niet had gezien. Maar natuurlijk was ze verder qua uiterlijk ook veel veranderd, en hij ook. Vandaar haar onzekerheid of ze wel het goede persoon te pakken had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

First world problems Empty
BerichtOnderwerp: Re: First world problems First world problems Icon_minitimezo okt 16, 2016 10:12 pm


Voor nu was hij best tevreden met het stil in een hoekje zitten en observeren. Alsof hij in een dierentuin stond. En zo stelde hij het zich ook wel een beetje voor. Iedereen hier leek met heel andere regels te leven, alsof het sociale leven hier anders opgebouwd was dan thuis. Hij moest er erg aan wennen, en liever hield hij zich dan nog een beetje afzijdig. Toch was hij optimistisch. Het was nu niet dat hij bang was voor een uitdaging. Hoewel hij zich er meestal gewoon in gooide en zag waar hij uit kwam, was het nu anders. Het voelde beter om eerst te proberen uitzoeken welke regels er precies golden. Blijkbaar mocht hij namelijk niet verwachten dat mensen hem hier gingen begroeten met een lichte buiging, of hem aan spraken met zijn titel.

Al bleken ze zijn naam wel al te kennen? "Frederick, ben jij dat?" Hoorde hij ineens vlak naast zich. De jongen schrok zich bijna kapot, maar herstelde snel zijn neutrale uitdrukking. Inspecterend liet hij zijn blauwe ogen onbeschaamd over de verschijning glijden. Het deed niet meteen belletjes bij hem rinkelen. Tot hij bij die sprekende, ietwat onzekere blik kwam. ”Alix?” Vroeg hij, voelde nu diezelfde onzekerheid gemengd met verbazing. Hij had haar echt al heel lang niet meer gezien en toegegeven, ze was er wel op vooruit gegaan sinds hij haar voor het laatst had gezien. D’r nieuwe haarkleur stond haar ook wel, al zou hij wel moeten wennen aan het feit dat ze geen lang bruin haar meer had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

First world problems Empty
BerichtOnderwerp: Re: First world problems First world problems Icon_minitimedi okt 18, 2016 8:09 pm

De jongen leek voor een fractie van een seconde te schrikken van haar plotselinge aanwezigheid. Ze zag hoe hij zijn ogen over haar heen liet glijden. Herkende hij haar of niet? Naast de reden waarom hij hier was, was dat hetgeen waar ze zo ongeveer het nieuwsgierigst naar was. ”Alix?” Er verscheen een brede grijns op haar gezicht toen de jongen haar naam uitsprak, hij herkende haar. De platina blonde zette haar handen op het muurtje en binnen no time zat ze naast de jongen. Het was fijn om hem weer een keer te zien. De laatste keer was zo vreselijk lang gelden en om de een of andere manier had ze het altijd wel naar haar zin in zijn buurt. "Maar wat doe jij hier?" Vroeg Alix op een overduidelijk verbaasde toon aan de blonde jongen. Waarom was hij niet gewoon thuis waar hij eigenlijk altijd was? Hij kreeg toch privé les, waarom zou hij zich dan bij Hogwards bevinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

First world problems Empty
BerichtOnderwerp: Re: First world problems First world problems Icon_minitimedi okt 18, 2016 10:11 pm


Iets wat nogal moeilijk te veranderen was aan je uiterlijk, was je oogkleur. Tenzij je gekleurde lenzen ging dragen. Maar dan nog, hoe ze keek, hij herkende het zeker wel van vroeger. Die sprekende blik die ze altijd in haar ogen had. Vanaf hij die zag, twijfelde hij niet echt meer. Het was echt Alix. En hoewel hij wel wist dat ze hier naar school ging, was het niet in hem opgekomen haar echt te zoeken. Het was informatie die hij wel had, maar zo naar de achtergrond was gezakt dat hij het praktisch vergeten was. Het nieuwe schooljaar was gewoon heel anders dan anders. Normaal was hij nu ook gewoon thuis in plaats van hier. Maar goed, zijn dag was al een stuk beter met de bekende persoon in zijn nabijheid.

Al leek die ook wel vragen te hebben over zijn plotse verschijning. "Maar wat doe jij hier?" Vroeg ze verbaasd. Frederick glimlachte een beetje weemoedig. ”Je weet wel de guy die zowat mijn voornaamste docent was? Die is een paar maanden geleden gestorven”, Zei hij met een spijtige ondertoon in zijn stem. Hij kende de professor natuurlijk al een groot deel van zijn leven, dus hij vond het natuurlijk heel erg jammer. Hij had best een goeie band met hem gehad, vooral omdat hij precies wist hoe hij moest omgaan met de jonge prins. ”Dus in plaats van een nieuwe privé leraar te zoeken, vond pa het een goed idee om me naar een publieke school te sturen”, Vervolgde hij. Of dat echt een goed idee was geweest, moest hij nog achterhalen, maar goed. Alles op z’n tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

First world problems Empty
BerichtOnderwerp: Re: First world problems First world problems Icon_minitimedo okt 27, 2016 1:48 pm

Op het moment spookte er allerlei vragen rond in haar hoofd. Ze had nooit verwacht Frederick op Hogwards te zien. ”Je weet wel de guy die zowat mijn voornaamste docent was? Die is een paar maanden geleden gestorven”, vertelde Frederick. Door de toon van zijn stem vond ze erger dan dat ze normaal gevonden had. De jongen leek er nog best wel mee te zitten dat de man dood was. Alix had de man amper gekend, maar een paar keer gezien hooguit. Nooit echt mee gesproken behalve de gebruikelijke small-talk. "Gecondoleerd," mompelde ze met haar blik op haar handen gericht. Kort beet ze op haar onderlip. Ze had nooit goed geweten hoe ze met het verlies van een ander om moest gaan. Dood deed haar vrij weinig waardoor het wat moeilijk werd om in te schatten hoe anderen zich voelde nadat er iemand dood was gegaan. ”Dus in plaats van een nieuwe privé leraar te zoeken, vond pa het een goed idee om me naar een publieke school te sturen”, vertelde de jongen haar vervolgens. Klonk op zich wel als iets dat zijn vader zou doen. Een goede koning kende zijn volk. "Ach je bent hier tenminste niet alleen. Cheryl is hier en ik natuurlijk ook. En als ik mag wedden zijn er nog wel een paar meer hier met familie waardoor je ze zou kunnen kennen." Na haar woorden keek ze weer van haar handen op en richting Frederick. Ze wilde hem een beetje opbeuren maar had echt geen flauw idee hoe ze dat ooit zou moeten doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

First world problems Empty
BerichtOnderwerp: Re: First world problems First world problems Icon_minitimedo okt 27, 2016 9:02 pm


Het overlijden van de prof was misschien heel ongelukkig geweest, maar wie weet wat voor goeie dingen er uit konden komen. Het veroorzaakte een heleboel mogelijkheden. Hij zat zowaar op een publieke school, iets wat zijn vader in het begin nooit zou gewild hebben. Maar het was anders nu, hij was ook gewoon een stuk ouder dan wanneer hij begonnen was met privé lessen. En hij was verstandiger geworden, dat moest er ook wel even bij vermeld worden. Uiteraard was hij nog steeds gewend dat mensen naar hem luisterden en deden wat hij vroeg, maar hij stelde geen egoïstische eisen meer. Misbruik maken van zijn macht om er zelf beter uit te komen, deed hij niet. Of toch niet bewust. Daar zou hij ook hier aan kunnen werken, gezien hij zowaar headboy was geworden van zijn afdeling.

Maar ook dat was niet echt een verrassing geweest. Het zat als het ware een beetje in hem, waardoor hij wel een geschikte kandidaat was geweest. Nu moest hij alleen nog een beetje uitzoeken hoe zijn medestudenten in elkaar zaten en alles zou goed komen. "Ach je bent hier tenminste niet alleen. Cheryl is hier en ik natuurlijk ook. En als ik mag wedden zijn er nog wel een paar meer hier met familie waardoor je ze zou kunnen kennen." Zei Alix, waarschijnlijk om hem wat gerust te stellen. De jongen glimlachte naar haar, blij met haar aanwezigheid. ”Het vreemdste vind ik dat niemand mij lijkt te kennen hier. Leest niemand hier de krant?” Zei hij, rolde even overdreven met zijn ogen en grinnikte toen. Al moest hij toegeven dat zijn ego wel een heel klein beetje gekrenkt was..
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

First world problems Empty
BerichtOnderwerp: Re: First world problems First world problems Icon_minitimevr okt 28, 2016 3:26 pm

Er verscheen een glimlach op het gezicht van de jongen. Nou dan had ze dat in ieder geval voor elkaar en was het 'opbeuren' naar haar mening toch wel weer redelijk gelukt. Al betwijfelde ze of het ook maar iets te maken had met wat ze had gezegd. ”Het vreemdste vind ik dat niemand mij lijkt te kennen hier. Leest niemand hier de krant?” Na zijn woorden rolde de jongen overdreven met zijn ogen en grinnikte. Alix grinnikte mee, gezien ze eigenlijk wel bergreep waarom hij daar zo verbaasd over was. Even liet ze haar grijs blauwe ogen over de mensen die ook buiten zaten glijden. "Niet iedereen hier komt uit het zelfde land om mee te beginnen. Buitenlanders kennen de royals niet over het algemeen. Verder gok ik er op dat wizards en witches de royals niet zo interessant vinden," zei ze met een wat moeilijke blik in haar ogen. Als je als commoner was opgegroeid was het waarschijnlijk vrij logisch. Als je als royal of met een moeder als de hare was opgegroeid viel het een heel stuk slechter te begrijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

First world problems Empty
BerichtOnderwerp: Re: First world problems First world problems Icon_minitimezo nov 20, 2016 2:12 pm


De school leek gewoon in een parallel universum te liggen. Een afgelegen plek waar niemand van af wist, of toch niet als het om muggles ging. In de muggle wereld kon hij amper buiten komen zonder herkend te worden, laat staan dat zijn vader hem ooit liet vertrekken zonder op zijn minst drie bodyguards mee te sturen. En hier zat hij dan, alleen en onbeschermd. Maar dat leek niet eens zo’n groot probleem te zijn, gezien het feit dat niemand hier interesse in hem had. "Niet iedereen hier komt uit het zelfde land om mee te beginnen. Buitenlanders kennen de royals niet over het algemeen. Verder gok ik er op dat wizards en witches de royals niet zo interessant vinden," Was Alix’ verklaring.

Frederick lachte even zachtjes. ”Als ze zouden weten dat de helft van de royal family zelf wizards zijn, zouden ze wel anders denken”, Merkte hij op. Misschien zou dat er nu wel van komen, gezien hij hier nu op Hogwarts les volgde. En als zijn Quidditch team op punt stond, en ze gingen meedoen aan grote wedstrijden, zou het ook wel geweten zijn. ”Nu goed, undercover zijn heeft ook zijn voordelen”, Verklapte hij aan Alix. ”Ik kan eindelijk eens de regels breken zonder dat het gevolgen heeft voor de reputatie van mijn familie”, Grijnsde hij, terwijl hij de kwajongen in zichzelf weer voelde opkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

First world problems Empty
BerichtOnderwerp: Re: First world problems First world problems Icon_minitimevr dec 23, 2016 7:40 am

Frederick lachte zacht na haar verklaring. ”Als ze zouden weten dat de helft van de royal family zelf wizards zijn, zouden ze wel anders denken”, zei de jongen. Dat was een goed punt. De meeste hadden daar geen flauw idee van. Enkel de wizzards en witches die van belangrijke families kwamen. Adel of enorm veel geld meestal. Meestal. ”Nu goed, undercover zijn heeft ook zijn voordelen”, begon Frederick. Met een nieuwsgierige glinstering in haar ogen keek Alix hem vragend aan. ”Ik kan eindelijk eens de regels breken zonder dat het gevolgen heeft voor de reputatie van mijn familie”, grijnsde de jongen haar toe. Nu begon ook Alix te grijnzen. "Ik neem aan dat je weet bij wie je dan moet zijn," zei ze terwijl ze een hand op haar hart legde. Je zou kunnen zeggen dat ze tot de 'elite' toebehoorde als het daarop aankwam. En oh wat zou ze het geweldig vinden om de regels samen met Frederick te kunnen breken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

First world problems Empty
BerichtOnderwerp: Re: First world problems First world problems Icon_minitimevr dec 23, 2016 4:40 pm


Er was echt wel een nieuwe wereld voor hem open gegaan. Nieuwe mensen, nieuwe gebruiken, nieuwe omgeving. Maar hij kon hier wel aan wennen, met het vooruitzicht dat het op een dag ook wel weer over zou zijn en hij terug naar huis kon. Of één van zijn huizen, om het even beter te verwoorden. Nu goed, al die dingen terzijde, er waren wel een paar voordelen aan hier naar school gaan. Hij zag mensen terug die hij anders minder vaak zag, in een veel lossere omgeving dan op een diner of officieel feest. Dus kon hij die beter leren kennen. Alix was daar zeker één van, hij was wel eens benieuwd hoe ze was als er niet heel erg op haar gelet werd.

"Ik neem aan dat je weet bij wie je dan moet zijn," Grijnsde ze, haar hand op haar hart houdend. Fred schoot in de lach. Zijn vermoedens waren dus juist geweest. ”Ohjee Alix, wat moet ik weten dat ik nog niet weet?” Grinnikte hij geamuseerd. Kijk, zijn tijd hier zou nu dus ook alweer een stuk interessanter worden, had hij zo de indruk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

First world problems Empty
BerichtOnderwerp: Re: First world problems First world problems Icon_minitimewo dec 28, 2016 6:31 pm

Na haar laatste opmerking schoot Frederick in de lach. Het was heerlijk om weer zo met hem te kunnen lachen, dit had ze echt gemist. ”Ohjee Alix, wat moet ik weten dat ik nog niet weet?” zei de jongen grinnikend. Zachtjes gaf Alix hem een por met haar elleboog. "Je kent me toch wel langer dan vandaag, grijnsde ze. Met al die regels die haar moeder opstelde was het haast onmogelijk om er geen te breken. Het was voor haar dan ook eerder een uitdaging geworden. Een uitdaging die hier op school net zo goed te doen was als thuis. Er waren immers ook behoorlijk wat regeltjes op Hogwards die er om vroegen om gebroken te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

First world problems Empty
BerichtOnderwerp: Re: First world problems First world problems Icon_minitimeza dec 31, 2016 5:07 pm


Als reactie kreeg hij zowaar een elleboog in zijn ribben. Hij stopte echter niet meteen met lachen tho, daarvoor was dit alles gewoon veel te grappig. "Je kent me toch wel langer dan vandaag", Zei ze, en hij knikte. ”Ja klopt, maar ik wist toch niet hoe jij op school bent”, Verdedigde hij zichzelf. Daar maakte hij wel een mooi punt, vond hij zelf dan. Maar het was wel waar, hij kende haar als een regelbreker, iemand die op subtiele manieren de grenzen testte. Bedenkelijk keek hij Alix aan. Eigenlijk, waarom zouden ze nu niet iets leuks gaan doen? Ze kon hem vast meer entertainen dan de mensen op het plein hier. ”Dus, ga je me nog een voorproefje van je plannen geven of moet ik het allemaal maar gokken?” Grinnikte hij, keek haar afwachtend aan, hopend dat ze in zou stemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

First world problems Empty
BerichtOnderwerp: Re: First world problems First world problems Icon_minitimezo jan 01, 2017 5:04 pm

Fred ging doodleuk door met lachen. ”Ja klopt, maar ik wist toch niet hoe jij op school bent”, zei hij na een knikje. Alix zuchtte waarna er een bedenkelijke uitdrukking op haar gezicht verscheen. "Nou meer vrijheid dan thuis dus wat zou er dan gebeuren?" zei ze met een uitdagende blik in haar ogen. Het was logisch dat ze hier meer haar zin kon gaan dan thuis en dat er dan ook meer regels gebroken zouden worden. ”Dus, ga je me nog een voorproefje van je plannen geven of moet ik het allemaal maar gokken?” grinnikte de jongen. Alix richtte haar blik omhoog en keek voor een paar secondes naar de lucht. "Pfffff," blies ze. Haar blauwe ogen richtte ze weer op de jongen naast haar. "Jij hebt echt geen flauw idee hoeveel opties er zijn hè? Kies zelf maar wat uit," grijnsde ze. Altijd leuk om de ander de keuze te geven, dan was het voor jezelf ook nog een soort van een uitdaging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

First world problems Empty
BerichtOnderwerp: Re: First world problems First world problems Icon_minitimevr jan 20, 2017 8:56 pm


Eigenlijk had ze wel een punt. Hij had natuurlijk kunnen weten dat ze zich op school ook niet aan de regeltjes zou houden. Dat deed ze thuis namelijk ook niet. Misschien dat ze er hier op school meer op zou letten, maar wat hoopte hij ook. Ach, zolang ze zichzelf er niet mee in gevaar bracht.. En als ze hem er in tussentijd mee kon entertainen, was het alleen maar beter. "Nou meer vrijheid dan thuis dus wat zou er dan gebeuren?" Zei ze, en hij lachte opnieuw. ”Het verbaasd me dat ze je hier nog steeds toelaten dan”, Grinnikte hij. Zou ze het ook aandurven om de professors in het visier te nemen of ging dat voor haar zelfs te ver?

"Jij hebt echt geen flauw idee hoeveel opties er zijn hè? Kies zelf maar wat uit," Grijnsde ze op zijn woorden. Hij keek haar aan met een ‘meen je dat nu’ blik. ”Ik heb inderdaad geen flauw idee, hoe moet ik dan iets kiezen?” Vroeg hij zich luidop af. Hier miste hij toch een beetje logica hoor. ”Maar oké, kunnen we wat uithalen met die Slytherin buddies van jou?” Vroeg hij haar. Eens zien of ze even loyaal was aan haar huis als hij aan het zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









First world problems Empty
BerichtOnderwerp: Re: First world problems First world problems Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
First world problems
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Soortgelijke onderwerpen
-
» Tell the world I'm coming home
» Hope for the world + Austin Jones [TW]
» You would not believe your eyes if ten million fireflies lit up the world as I fell asleep.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: hogwarts grounds-
Ga naar: