IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Tell the world I'm coming home KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Tell the world I'm coming home

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Tell the world I'm coming home Empty
BerichtOnderwerp: Tell the world I'm coming home Tell the world I'm coming home Icon_minitimezo sep 25, 2016 11:34 am

Zoals elk voorgaand jaar leek de treinreis eeuwen te duren. Deze keer leek het alleen zelfs nog langer dan dat. De reden daarvoor? Dit was al de tweede keer dat ze de trein heen had op een paar weken tijd. Geschorst worden was niet haar beste actie geweest. Het hele begin van het schooljaar had ze maar een beetje moeten wachten tot ze eindelijk weer terug kon. En om eerlijk te zijn was ze enorm blij om dat ze weer terug naar school kon. School was niet haar ding, maar alsnog. De hele tijd bij haar ouders zijn was ook niet bepaald iets waar ze vrolijk van werd. Thuis zijn was normaal gesproken niet zo'n probleem, tenzij ze het huis dus niet uit mocht. Er was niets te beleven en er waren geen leuke mensen om haar heen. In het begin had ze nog moeten genezen van het gevecht maar op het einde was het gewoon een grote verveel partij geworden. Haar onderuitgezakte houding in de bank veranderde snel in een nettere en alertere houding toen Hogwards in beeld kwam. Door het raampje staarde ze richting het gigantische gebouw en het gebied er om heen.

Zodra de trein tot stilstand kwam sloeg de blondine haar tassen om zich heen. Een paar meter lopen en ze stond voor de open deur van de trein. Met een sprongetje verliet ze het ding en kwam ze terecht op het perron. Door het extra gewicht van de tassen klonk er een dof geluid. Haar grijsblauwe ogen speurde het perron af. Ze had haar zus een bericht gestuurd wanneer ze weer zou aankomen met een duidelijke hint, zeg maar gewoon letterlijk, dat ze opgehaald wilde worden. Zo alleen aankomen en dan met die tassen door de gangen sjouwen was ook niet geweldig. Liever dat ze op z'n minst niet alleen zou zijn. Gezelligheid boven alles natuurlijk.

[&Cheryl Carve]
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Tell the world I'm coming home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world I'm coming home Tell the world I'm coming home Icon_minitimezo sep 25, 2016 11:57 am

Met een uitgerekte zucht haalde Cheryl de kam door haar haren. Ongelooflijk. Haar zus belandde in een gevecht, mocht dankzij een schorsing niet het nieuwe schooljaar vieren en een paar weken later eiste ze dat Cheryl haar op kwam halen. Want ook al had ze een bericht gestuurd naar Cheryl met gewoon het bericht dat ze er was, wilde dat eigenlijk in Alix-taal zeggen dat ze opgehaald wilde worden. Alix had in die paar weken dat ze er niet was best wel wat gemist, hoor. Niet dat ze er ook maar iets over ging zeggen tegen haar zus. Ze wist wel beter dan dat. Alix pestte haar altijd overal mee en dat zou niet echt veranderd zijn na bijna één maand straf. Maar goed, Cheryl kon haar dan weer kloten met de schorsing en het feit dat ze zo lang bij mam en pap thuis had moeten blijven zitten, dus dan stonden ze quitte. Alix had echter in elk opzicht wel een beter leven thuis dan zij. De blondine zat namelijk in Slytherin en was letterlijk te vervelend om uitgehuwelijkt te worden. Cheryl was dan wel weer uitgehuwelijkt. Als Alix over haar verloofde begon zou ze de blondine af moeten kappen, maar hopelijk wist de Slytherin girl ook wel dat ze er niet over moest beginnen op Hogwarts. Cheryl wilde niet dat iemand het ook maar te weten kwam en vooral de Slytherin afdeling niet. Dadelijk zou Stilio haar nog komen bezoeken om Slytherin een dienst te bewijzen. Ze rilde bij het idee. Het duurde even voordat Cheryl aan het perron stond waar ze Alix kon opwachten en onderdrukte een zucht toen ze de blondine herkende op een afstand. ‘Als je denkt dat ik je koffers mee ga dragen dan heb je een probleem,’ begon Cheryl als bij wijze van begroeting, maar toch glimlachte ze even naar zus en gaf haar een knuffel. ‘Je ziet er minder doods uit dan ik had gedacht. Maar drie weken bij mam rondhangen is dan ook echt wel een straf.’ Ze grijnsde naar het meisje. ‘Ze heeft waarschijnlijk de volle drie weken zitten zeiken over mij dat ik in Slytherin had moeten zitten en niet in Gryffindor?’ Hun moeder stak het niet bepaald onder stoelen en banken dat ze liever had gehad dat Cheryl meer op haar had geleken dan op haar vader. Het feit dat haar man in Gryffindor had gezeten kon ze ook al niet echt hebben. Waarom ze dan met hun vader was getrouwd en kinderen had gekregen was voor Cheryl een raadsel. ‘Kijk, er is nog iemand voor je meegekomen.’ En ze haalde Oreo, haar kleine zwart-witte kitten, onder haar gewaad tevoorschijn welke begroetend mauwde naar Alix en snorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Tell the world I'm coming home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world I'm coming home Tell the world I'm coming home Icon_minitimezo sep 25, 2016 6:10 pm

Binnen enkele secondes kwam de andere blondine in beeld. Een geamuseerde grijns verscheen op Alix' gezicht toen ze haar zus zag. ‘Als je denkt dat ik je koffers mee ga dragen dan heb je een probleem,’ zei Cheryl vanaf een afstandje tegen haar. Ach wat kende ze elkaar toch goed. Kon natuurlijk niet anders. "Niets anders van jou verwacht," zei ze hoofdschuddend terug. Op zo'n manier dat het deed lijken of ze teleurgesteld was maar toch liet merken dat het niet het geval was. Alix omhelsde haar zus zodra ze bij elkaar stonden. ‘Je ziet er minder doods uit dan ik had gedacht. Maar drie weken bij mam rondhangen is dan ook echt wel een straf.’ De blondine grinnikte om de woorden van haar zus. Daar had ze meer dan gelijk aan. Hun moeder was een ramp om mee om te moeten gaan. Ze stelde veel te hoge eisen en oh wee als je die niet nakwam. En precies dat was wat de twee zussen regelmatig deden. Het doods er uit zien zou morgen wel komen gezien haar eerste nacht op Hogwards van het jaar standaard een slapeloze was. ‘Ze heeft waarschijnlijk de volle drie weken zitten zeiken over mij dat ik in Slytherin had moeten zitten en niet in Gryffindor?’ Alix knikte bevestigend, dat was een van de standaard dingen waar hun moeder altijd over zeurde. "Dat, hoe teleurgesteld ze in mij was en al helemaal hoe blij ik moest zijn dat ik geen Slytherin minpunten had verzorgd." Na haar woorden zuchtte ze. Hun moeder was Slytherin in hard en nieren en daar moesten ze ieder op hun eigen manier onder leiden. Hun moeder was pissig geweest dat Cheryl in Gryffindor was ingedeeld. Alix kreeg zelf altijd te horen dat ze beter haar best moest doen voor haar house. ‘Kijk, er is nog iemand voor je meegekomen’ zei Cheryl vervolgens. Een vragende blik verscheen in de grijsblauwe ogen van het meisje. Al snel kwam Oreo onder Cheryl's gewaad vandaan en begroette haar piepend. "Aaaahw dag lief snuitje-eh shit," zei Alix waarna ze zich recht naar de trein omdraaide. Ze was Kuroo helemaal vergeten mee te nemen. De trein maakte inmiddels een fluitend geluid als teken van vertrek. Hell no. Ze zou liever nog een keer op en neer gaan dan dat de zwarte kater alleen in de trein achter bleef. "Kuroo!" schreeuwde ze de naam van haar kat zo hard mogelijk. Vlak voor de deuren dicht gingen glipte de zwarte gedaante er tussen door. Met een nog half slapende blik in zijn ogen keek de kater zijn eigenaar aan. Opgelucht ademhalend pakte Alix haar kat op, die meteen in haar nek ging staan. Dat was zijn plaats en niet in haar armen, daar vond hij simpelweg niets aan. "Anyways," begon Alix "nog wat gebeurd toen ik weg was?"

[Ik heb echt minstens 5x moeten lachen om jouw post het is te mooi]
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Tell the world I'm coming home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world I'm coming home Tell the world I'm coming home Icon_minitimema sep 26, 2016 2:55 pm

Cheryl draaide haar ogen naar Alix toen ze vertelde hoe hun moeder had gereageerd op Alix’ schorsing. Oké, Cheryl had het ook niet bepaald slim gevonden van haar zus, maar ze kende Alix ook wel. Die vocht niet zonder een reden. Als je het bloed onder de nagels van haar zus vandaan haalde dan kreeg je een klap voor je kop. Dat had Cheryl van haar overgenomen dan. Cheryl vloog ook nogal gauw uit naar anderen wanneer ze haar irriteerden, maar zij had gewoon het geluk gehad dat er nooit een teacher in de buurt was geweest wanneer ze iemand pijn bezorgde. Haar belagers waren dan ook altijd wel zo dom geweest om haar uit te dagen in een omgeving waar niemand hun kon helpen als Cheryl een goede vechter bleek te zijn. Wat ze meestal niet verwachten van Cheryl was dat ze niet alleen met haar wand kon vechten, maar dat ze ook fysiek kon vechten als ze dat wilde. Ze hadden geen idee dat een afgestudeerde Slytherin student haar had op proberen te leiden naar een moordmachine. Stilio had haar precies de punten in het lichaam van een ander laten zien waardoor ze er voor kon zorgen dat deze zijn laatste adem zou uitblazen, maar Cheryl had altijd geweigerd om dat deel te leren. Ze wilde geen moordenaar zijn, ze wilde gewoon voor zichzelf op kunnen komen. Dat én het feit dat ze niet met hem naar bed wilde gaan had hem tot waanzin gedreven en had ervoor gezorgd dat hij twee onvergeeflijke vloeken op één half uur op haar had uitgeprobeerd. Ze wist precies wat hij zou zeggen als ze het ooit tegen iemand verklapte: “Ik was aan het oefenen voor mijn werk, ik mikte helemaal niet op haar.” Stilio had een bepaalde manier waarmee hij mensen rond zijn vinger kon winden en haar zus en moeder zouden er toch telkens weer intrappen. Haar zus dacht zelfs nog dat ze gelukkig samen was met Stilio. Er zou een tijd komen dat ze ooit de waarheid zou zeggen, alleen niet nu. Cheryl begon hardop te lachen toen de kat nog net op tijd uit de Hogwarts Express sprong. ‘Echt weer iets voor jou,’ zei ze hoofdschuddend tegen haar zus. ‘Diegene die je het beste door de weken heeft weten te slepen laat je bijna achter.’ Ze glimlachte en bewoog met haar vinger even liefkozend onder de kin van Kuroo. Daarna keek ze naar Oreo welke Kuroo blij aankeek. Cheryl zette Oreo op haar schouder en draaide zich vervolgens om waarna ze met de lange wandeling terug naar het kasteel begon. ‘En pap?’ vroeg ze en ze keek over haar schouder naar haar zus. ‘Trok hij zich weer terug zoals gewoonlijk?’ Van hun vader kon je niet verwachten dat ze voor hun op zouden komen. ‘En mam altijd maar klagen dat ze met hem getrouwd is. Volgens mij gaat ze stiekem gewoon vreemd met iemand van de royal families.’ Ze grijnsde naar Alix. Het zou zomaar kunnen.

OOC: Dank u ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Tell the world I'm coming home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world I'm coming home Tell the world I'm coming home Icon_minitimedi sep 27, 2016 7:27 pm

Cheryl was hardop gaan lachen doordat haar zus haar kat in de trein was vergeten en de kat zich op het laatste moment op zijn gemakje zelf nog wist te redden. Een wat ongemakkelijke glimlach was op Alix' gezicht verschenen, gevallen zoals die deden zich wel vaker voor. ‘Echt weer iets voor jou,’ zei haar zus al hoofdschuddend. ‘Diegene die je het beste door de weken heeft weten te slepen laat je bijna achter.’ Kuroo snorde kort toen hij onder zijn kin gekrabbeld werd door Cheryl. Gelukkig wist de kater prima voor zichzelf te zorgen, zijn baasje liet namelijk soms nog wat te wensen over qua verzorging van haar huisdieren. Cheryl zette haar kat ook op haar schouder en draaide zich vervolgens om. Alix pakte snel haar tassen bij elkaar en liep achter haar zus aan. ‘En pap?’ vroeg Cheryl al na een paar stappen. Hun vader was altijd het zelfde oude verhaal, de man zat op een bepaalde manier in elkaar en niets zou dat veranderen. Zelfs hun moeder niet. ‘Trok hij zich weer terug zoals gewoonlijk?’ Wat haar zus zei was de waarheid elke keer dat er iets gebeurde. "Uh-hu", stemde de blondine in met haar zus. Alix vroeg zichzelf wel eens af hoe hun vader was geweest toen hij nog op Hogwards zat. Zou hij zich toen ook al zo ten onder laten doen door hun moeder? Een ding was zeker, de tweeling had hun temperament zeker niet van hun vader gekregen. ‘En mam altijd maar klagen dat ze met hem getrouwd is. Volgens mij gaat ze stiekem gewoon vreemd met iemand van de royal families.’ Alix haalde haar schouders op en grijnsde terug. Door het ophalen van haar schouders verloor Kuroo voor een seconde zijn evenwicht en kreeg Alix een zwarte staart in haar gezicht. "Dat zou me ook echt niets verbazen. Dat mens is iets te gefocust op al die Royals en zich net zoals hun gedragen enzo", verzuchtte de blondine. Al die manieren en etiketten waren helemaal niet voor haar weggelegd. Ze leerde het wel om hun moeder een beetje te pleasen maar zodra ze de kans kreeg hield ze zich er al weer niet meer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Tell the world I'm coming home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world I'm coming home Tell the world I'm coming home Icon_minitimedi okt 04, 2016 8:49 pm

Cheryl kreeg, als ze thuis was, altijd dezelfde preek van haar moeder te horen: dat ze eens wat minder haar best moest doen voor Gryffindor en er voor moest zorgen dat Slytherin won met de meeste punten, dat het een vloek was dat ze in Gryffindor zat en dat ze een stuk beter in het aanzicht van Stilio had gestaan als ze van Slytherin afkomstig was geweest. Stilio had haar altijd op het hart gedrukt dat, van welke house ze ook afkomstig was, hij toch wel van haar hield. En voor een paar maanden had ze die bullshit echt geloofd, maar toen was ze er achter gekomen dat ze gewoon weer één of andere pion was in zijn leven, eentje die hij op een maniakale manier moest bespelen om zijn zin te krijgen. Ze haatte hem en ze haatte het feit dat ze er niet eerlijk over kon zijn tegenover hun moeder en tegenover Alix nog meer. Als hun moeder het te weten zou komen zou ze haar een schande van de familie noemen en als Alix het te weten zou komen zou ze haar pesten, Stilio zijn ballen gaan vervloeken en waarschijnlijk een rel beginnen tegen hun moeder. Het was niet de eerste keer dat de zusjes samenspanden tegen hun moeder en in tijden van nood waren ze er natuurlijk wel voor elkaar, maar ze hadden uiteraard ook hun gebruikelijke, typische zusterruzies. Dat hoorde er immers gewoon bij. Maar goed, als Alix eens echt in gevaar zou zijn zou Cheryl haar heus wel te hulp schieten. Ze kende immers een paar vloeken die Alix waarschijnlijk niet zou kennen en ook niet van haar zou verwachten, maar Cheryl had het gevoel dat ze dankzij haar nachtmerries er steeds meer toe gedreven zou worden om ze te gebruiken. ‘En uiteraard is het dan ook een schánde te noemen dat ik in Gryffindor zit. Geen wonder dat ze me heeft laten uithuwelijken.’ Ze rolde met haar ogen naar Alix. Ze wist dat ze het onderwerp Stilio had aangesneden, maar dat was goed. Dan kon ze liegen en de leugen vol blijven houden, hoewel Alix het haar waarschijnlijk niet kwalijk ging nemen en haar waarschijnlijk niet ging verklikken als ze een ‘slippertje’ had op Hogwarts. ‘Hoe zit het trouwens met jou? Jij al een leuk boy of een crush gevonden in Hogwarts?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Tell the world I'm coming home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world I'm coming home Tell the world I'm coming home Icon_minitimewo okt 05, 2016 5:01 pm

‘En uiteraard is het dan ook een schánde te noemen dat ik in Gryffindor zit. Geen wonder dat ze me heeft laten uithuwelijken.’ Reageerde haar tweelingzus met rollende ogen. Het was voor Alix als een verassing gekomen toen dat gebeurde. En eigenlijk wist ze niet goed wat ze er mee aan moest. Iets aan die jongen was apart, het was iets maar wat? Bovendien moest ze hem niet echt, er was gewoon iets aan hem dat haar afstootte. Dat haar zus hem toch leek te mogen bleef voor haar dan ook een raadsel. Maarja, het was iets waar ze mee had leren leven. "Beter jou dan ik," zei Alix op een plagende toon. Ze meende het op zich wel en de twee zussen wisten prima dat het een ware hel zou worden als haar moeder haar zou uithuwelijken. ‘Hoe zit het trouwens met jou? Jij al een leuk boy of een crush gevonden in Hogwarts?’ Met een vragende blik in haar ogen keek Alix haar zus aan. Waar kwam die vraag ineens vandaan? Was ze daarop gekomen doordat ze het net over Stilio hadden? "Hmmm... Okay nee, maar voor dit schooljaar had ik er geen dus nu ook niet want like het is niet dat ma me wat leuks laat ontmoeten ofzo. Alleen maar van die narcistische types, ugh. Maar jij wel dan?" Vroeg Alix met een grijnsje op haar gezicht. Ze zou het wel leuk vinden als Cheryl hier iemand zou hebben. Haast alles beter dan Stilio. Maar dat mocht ze natuurlijk niet hardop zeggen. Dan zou haar moeder woedend worden en haar zus zelf waarschijnlijk ook niet bepaald blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Tell the world I'm coming home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world I'm coming home Tell the world I'm coming home Icon_minitimeza okt 15, 2016 9:51 pm

Cheryl rolde met haar ogen op Alix’ opmerking. Ze had het deels wel zien aankomen, maar kon niet voorkomen dat de opmerking vreselijk stak. Ze had het altijd al vervelend gevonden dat haar moeder haar wel wilde uithuwelijken en dat Alix gewoon nog vrij was voor alle jongens. Ze had echter sinds vorige zomervakantie niks meer van Stilio gehoord, maar hem kennende zou dat wel veranderen als ze aan haar voorlaatste of aan haar laatste jaar op Hogwarts begon. Stilio had tijdens hun relatie namelijk ook momenten gehad dat hij soms maanden van de aardbodem verdween en dan opeens terugkwam alsof er niks was gebeurd. Haar moeder zei dat dat bij het leven van de Royals hoorde. Als Cheryl het zo allemaal aanhoorde wilde haar moeder zelf liever een Royal zijn, maar omdat ze getrouwd was met haar man kon ze dat niet. Cheryl zag de vrouw er nog wel voor aan om haar man te vermoorden en vervolgens te trouwen met een Royal alsof er niks gebeurd was. Even ging er een rilling door haar heen. Wat als haar moeder dat aan het plannen was? Ze draaide haar hoofd peinzend naar Alix. Ze kon haar zus moeilijk inlichten over haar vermoedens. Hoewel het duidelijk was dat ze beiden een hekel hadden aan hun moeder zou Alix haar sowieso voor gek verklaren en het misschien zelfs wel gaan zeggen tegen hun moeder. Nee, ze kon niemand vertrouwen. ‘Yah, well, als je iemand tegenkomt in Hogwarts en mam weet er niks van kan ze er ook niks van zeggen. En als je een relatie krijgt zorg je er gewoon voor dat je snel genoeg kan inwonen bij hem nadat jullie afstuderen. Ga gewoon op een adres wonen waar ze je niet vindt et voilà.’ Ze dacht dat dat echter makkelijker gezegd dan gedaan was. Als hun moeder hun wilde vinden zou ze dat heus wel kunnen. Nee, ze dacht niet dat ze ooit volledig van hun moeder af zouden zijn. Ze haalde haar schouders op. ‘Wel potentiële vrienden, maar niet echt mensen die ik nu snel een crush zal noemen. Bovendien… als ma uitvindt dat ik met een jongen van Hogwarts ga vermoordt ze me, tenzij hij uit Slytherin komt natuurlijk. Maar dan nog kan niemand tippen aan Stilio.’ Ze draaide met haar ogen en hoopte vervolgens dat Alix dat niet gezien had. Ze moest de leugen dat het tussen haar en Stilio goed ging wel blijven geloven. En alsof Oreo het aanvoelde mauwde hij naar Alix om haar aandacht te trekken en keek haar liefjes aan ten teken dat hij geaaid wilde worden. Soms waren Cheryl en Oreo echt zo’n goed duo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Tell the world I'm coming home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world I'm coming home Tell the world I'm coming home Icon_minitimedi okt 18, 2016 8:02 pm

‘Yah, well, als je iemand tegenkomt in Hogwarts en mam weet er niks van kan ze er ook niks van zeggen. En als je een relatie krijgt zorg je er gewoon voor dat je snel genoeg kan inwonen bij hem nadat jullie afstuderen. Ga gewoon op een adres wonen waar ze je niet vindt et voilà.’ Was dat serieus een plan in Cheryl's ogen? Als Alix er zo even naar luisterde had ze al het idee dat dat hem niet zou gaan worden als het op hun moeder aan kwam. De vrouw zou een heuse jacht openen op haar dochter en vriend. Of vriendin. Je wist natuurlijk maar nooit. Ze zou er best voor open staan al was ze na haar mening nog nooit echt verlieft geweest. Op niemand eigenlijk. Wel mensen leuk gevonden maar liefde was een heel ander verhaal. Daar leek Cheryl meer geluk mee te hebben, haar antwoord bevestigde dat nogmaals. ‘Wel potentiële vrienden, maar niet echt mensen die ik nu snel een crush zal noemen. Bovendien… als ma uitvindt dat ik met een jongen van Hogwarts ga vermoordt ze me, tenzij hij uit Slytherin komt natuurlijk. Maar dan nog kan niemand tippen aan Stilio.’ Alix was al lang blij dat ze niet 'mijn Stilio' zei want van mensen die mensen toe-eigende kon ze echt gek worden. Al snel werd de aandacht van de blondine getrokken door Oreo die om aandacht vroeg. Liefkozend gaf Alix een aai over het kopje van de kitten. "Nog drama gebeurd terwijl ik weg was?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Tell the world I'm coming home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world I'm coming home Tell the world I'm coming home Icon_minitimema okt 24, 2016 4:58 pm

Alix leek haar leugen niet in de gaten te hebben en Cheryl haalde opgelucht adem. Ze moest echt eens oppassen met die sarcastische reacties in verband met haar verloofde. Het was gewoon… ze wilde hem totaal niet als verloofde erkennen. En ze wilde eigenlijk kwijt aan Alix dat hij haar wilde vermoorden. Dat hij van plan was om haar te vermoorden nadat ze zouden trouwen. Zowel Cheryl als Stilio wisten namelijk dat ze niet meer onder de trouw uit konden als Cheryl over twee jaar zou afstuderen. Stilio had haar eigenlijk eerder willen vermoorden zodat ze zou zwijgen, maar nu liep hij natuurlijk steeds de kans dat zij haar mond voorbij zou praten. Ook al wist hij goed genoeg dat ze dat niet durfde. Als iemand het wist zou diegene lichte pogingen ondernemen om Stilio te stoppen. De jongen kon dan gewoon liegen, de persoon vermoorden en haar alsnog doden. Stilio had zo wel zijn manieren en als ze iemand erbij zou betrekken zou diegene alleen maar sterven. Haar moeder zou het idee van Stilio waarschijnlijk aanmoedigen en haar vader zou aangeven dat hij vond dat ze veel te veel fantasie had. Alix zou het wel geloven en er iets aan willen doen, maar Cheryl wilde niet de kans lopen dat ze gedood zou worden. Ze zat dus in een hopeloze situatie. Cheryl’s aandacht werd getrokken door Oreo die mauwde en genietend zijn ogen sloot omdat hij geaaid werd door Alix. Ze haalde haar schouders op op de vraag van Alix. ‘Niet echt,’ gaf ze aan. ‘Alleen eerst wat ruzie gehad met een jongen uit jouw house, maar nu blijkt hij toch wel mee te vallen.’ Als Alix hun nu maar niet ging shippen. Ze zou er gek genoeg voor zijn. ‘Zijn naam is Romeo en hij zit vol met tatoeages. Waarschijnlijk ken je hem wel. Hij zit echt helemaal onder.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Tell the world I'm coming home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world I'm coming home Tell the world I'm coming home Icon_minitimedo okt 27, 2016 1:57 pm

Op haar vraag haalde Cheryl haar schouders op. Het zorgde er voor dat het contact tussen Oreo en Alix' hand verdween. Daarop stopte de blondine ook met het aaien van de kitten. Kuroo begon immers meer tegen haar hoofd aan te leunen als teken dat hij dan ook aandacht wilde. ‘Niet echt,’ begon Cheryl. ‘Alleen eerst wat ruzie gehad met een jongen uit jouw house, maar nu blijkt hij toch wel mee te vallen.’ Alix trok haar wenkbrauw op. Normaal gesproken was zij degene die met iedereen ruzie kreeg en niet haar zus. Dat het uiteindelijk toch weer rustig liep was wel weer typisch voor haar zus. Zoiets zou bij haar namelijk niet zomaar gebeuren. Maar nu was ze natuurlijk wel nieuwsgierig naar wie het was geweest. ‘Zijn naam is Romeo en hij zit vol met tatoeages. Waarschijnlijk ken je hem wel. Hij zit echt helemaal onder.’ Alsof ze haar gedachtes kon lezen vertelde haar zus precies wat ze wilde weten. Romeo eh? Snel zette Alix een paar passen bij zodat ze naast haar zus kwam te lopen. "De Romeo zonder Julia. Wat heb je gedaan?" Je had niet zomaar ruzie met iemand. En Alix zou Alix niet zijn als ze niet wilde weten hoe dat was gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Tell the world I'm coming home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world I'm coming home Tell the world I'm coming home Icon_minitimezo okt 30, 2016 9:19 pm

Een jongen die vol zat met tatoeages en dan ook nog eens in de buurt kwam van iets wat meer was dan een kennis? Ja, haar moeder zou echt flippen. Dat hij van Slytherin afkomstig was zou misschien nog redelijk de gemoederen bedaren, maar ze zou er echt niet mee kunnen lachen dat hij vol met tatoeages zat. Zelfs de vrienden van Cheryl moesten precies zijn zoals zij het wilde, maar daar had Cheryl pas echt schijt aan. Het feit dat ze zich had laten uithuwelijken met zo’n maniakale gek zoals Stilio toonde eigenlijk al aan dat ze veel te weinig voor zichzelf in opstand kwam als het om haar eigen moeder ging. Terwijl ze op school toch wel perfect voor zich op kon komen en zelfs ruzie kon krijgen met anderen. Ze wilde haar eigen vrienden kiezen en het liefste ook zelf op wie ze verliefd werd. Ja, er was een tijd geweest dat ze echt om Stilio had gegeven en hem echt aangenaam had gevonden, maar dat vond ze nu niet meer en gewone meisjes van haar leeftijd mochten, als ze het niet meer zagen zitten, gewoon de relatie afbreken. Zij moest wel bij hem blijven. Ze moest, want anders zou haar moeder woest worden en zou hij haar opzoeken om haar te vermoorden. In beide gevallen was ze toch wel dood, want hij zou het toch wel doen als ze getrouwd waren en er dan een leugen omheen verzinnen. Haar moeder zou haar waarschijnlijk niet eens missen. ‘Je ziet het romantischer dan dat het is,’ sprak ze. ‘Oh niks… buiten wat heisa veroorzaakt in een snoepwinkel waarbij hij toevallig het slachtoffer was.’ Met een grijns keek ze haar zus aan. ‘Voor de rest heb ik dan nog een meisje met haar hoofd op een stoel laten vallen omdat ze vervelend tegen me deed, maar zelfs dat begint de kant van vriendschap op te gaan. En natuurlijk een paar onwijs knappe jongens gezien.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Tell the world I'm coming home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world I'm coming home Tell the world I'm coming home Icon_minitimedi nov 15, 2016 8:02 pm

‘Je ziet het romantischer dan dat het is,’ begon Cheryl. Romantischer? Hmm... Daar had ze nog niet eens aan gedacht. En dat moest haast wel iets betekenen. Ze zou er nog wel achter komen, op de een of andere manier. ‘Oh niks… buiten wat heisa veroorzaakt in een snoepwinkel waarbij hij toevallig het slachtoffer was.’ Heisa in de snoepwinkel, het klonk net een of andere slechte roman als je het zo zei. ‘Voor de rest heb ik dan nog een meisje met haar hoofd op een stoel laten vallen omdat ze vervelend tegen me deed, maar zelfs dat begint de kant van vriendschap op te gaan. En natuurlijk een paar onwijs knappe jongens gezien.’ Alix proestte kort waarna ze even lachte. Geweldig. De knappe jongens boeide haar niet zo extreem veel. Het ging haar vooral om het feit dat Alix iemand met haar hoofd op een stoel had laten vallen. Dat was simpelweg geweldig om te horen voor haar. "Ik wil het hele stoel verhaal horen," zei Alix nog een beetje naschokkend van het lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Tell the world I'm coming home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world I'm coming home Tell the world I'm coming home Icon_minitimeza nov 19, 2016 4:21 pm

Als Cheryl mocht gokken ging Alix sowieso meer vragen over heel dat stoel-accident. Ze had het gevoel dat haar zus zich nooit echt interesseerde in andere jongens. Ze wist het dan ook niet zeker, maar ze dacht dat ze beiden nog nooit met een jongen naar bed waren gegaan. En dat hoefde naar haar idee ook niet. Ze was blij dat ze Stilio nooit had toegelaten voor hun eerste keer. Daar zou ze nu immers wel behoorlijk veel spijt van hebben gehad. Ze wilde echt wachten op iemand waar ze heel veel van hield, maar als ze het huwelijk niet kon stoppen tegen volgend jaar dan zat er voor haar niks anders op dan met Stilio… Nee. Ze mocht er niet aan denken. Misschien ontmoette ze een leuke jongen die haar uit deze situatie kon halen, die haar moeder haar gedachten liet veranderen en Cheryl gewoon met iemand van normaal bloed liet trouwen. Of gewoon een relatie mee hebben, want voor Cheryl hoefde heel dat trouwgebeuren niet, maar voor haar moeder was het alles. Ze draaide haar hoofd naar Alix toen deze inderdaad naar het stoel-gebeuren vroeg en Cheryl grinnikte. ‘Ik zat dus in de Three Broomsticks en toen hoorde ik Zoë uit Ravenclaw bezig zijn tegen een paar meiden. Je kent ze denk ik wel. Ze heeft bruin lang haar en zo’n heel arrogant attitude.’ Ze wachtte even tot Alix wist over wie ze het had en grinnikte. ‘We kregen dus een heel argument over het feit dat ik drank had gemorst op haar prachtige dure gewaad en toen begonnen we te vechten. Ik heb haar daarna geduwd en zij is met haar hoofd op een stoel terechtgekomen. Victory for the Carves.’ Ze had eigenlijk nog gelukkig gehad, anders had ze net zoals Alix later in het jaar mogen starten en had ze al een hoop gemist voordat ze nog maar begonnen was. Om nog maar niet te spreken over hoe kwaad haar moeder wel niet zou worden op haar. ‘En toen daarna werden we opeens een soort van vriendinnen,’ sloot ze haar verhaal af. ‘Maar ik ben nog even assertief als altijd. Je zou trots op me moeten zijn.’ Ze grijnsde naar Alix.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Tell the world I'm coming home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world I'm coming home Tell the world I'm coming home Icon_minitimevr dec 23, 2016 7:29 am

Dat Cheryl grinnikte gaf aan dat ze de vraag eigenlijk al had zien aankomen. Wie kende haar dan ook beter dan haar tweelingzus? Niemand. ‘Ik zat dus in de Three Broomsticks en toen hoorde ik Zoë uit Ravenclaw bezig zijn tegen een paar meiden. Je kent ze denk ik wel. Ze heeft bruin lang haar en zo’n heel arrogant attitude.’ Alix knikte bevestigend, die had ze wel eens gezien. Nooit echt mee gesproken. Dat soort types waren meestal geen goede combinatie met haar. Al waren er natuurlijk uitzonderingen. ‘We kregen dus een heel argument over het feit dat ik drank had gemorst op haar prachtige dure gewaad en toen begonnen we te vechten. Ik heb haar daarna geduwd en zij is met haar hoofd op een stoel terechtgekomen. Victory for the Carves.’ Na het horen van Cheryl's woorden schoot Alix direct in de lach. Mooie actie Cheryl. Maar wanneer verloren de Carves nou? ‘En toen daarna werden we opeens een soort van vriendinnen,’ vervolgde de blondine haar verhaal. Dat was een einde dat maar bij een helft van de twee voorkwam. Over het algemeen gebeurde dat soort dingen niet echt bij Alix. ‘Maar ik ben nog even assertief als altijd. Je zou trots op me moeten zijn.’ Zachtjes schudde Alix met haar hoofd. "Niets minder verwacht, maar toch blijf ik het knap vinden dat jij er toch een 'goed' einde aan krijgt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Tell the world I'm coming home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world I'm coming home Tell the world I'm coming home Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Tell the world I'm coming home
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: hogwarts grounds :: hogwarts express-
Ga naar: