|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 8:22 pm | |
| - Charlie Dalton schreef:
- Waarom kan Huffelpuff en Ravenclaw anders niet voor die twee? Dan kunnen jullie juist rivalen uithangen (aangezien het dan opvalt want heck, Ravenclaw en Huffelpuff) en kunnen jullie ook posten ^^
Romy! Hallo daar! Sociaal doen met je vriend is een pfff xD Dat gaat lekker Geloof me, Anouk overtuigen wanneer ze iets in haar hoofd heeft lijkt moeilijker dan je zou denken... Granny Fee houdt van je, meid <3 |
|
| |
▲ Luna Dalton Slytherin Aantal berichten : 66 IC posts : 13 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I've been losing sleep, dreaming about the things we could've been | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 8:37 pm | |
- Waarom kan Huffelpuff en Ravenclaw anders niet voor die twee? Dan kunnen jullie juist rivalen uithangen (aangezien het dan opvalt want heck, Ravenclaw en Huffelpuff) en kunnen jullie ook posten ^^
Romy! Hallo daar! Sociaal doen met je vriend is een pfff xD Dat gaat lekker Ja daar heb ik toch helemaal geen zin in xD Nee echt hoor ik heb er geen zin in ik wil een hotte chick geen vriend maar ik heb een vriend huilen. Het huiswerk lijkt oneindig dus ik ben nog wel ff zoet. |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 8:40 pm | |
| Heya Romy ^^
Ach Granny Fee wat ken je me toch goed, nee ik ben echt moeilijk van mijn ideeën af te praten en met nieuwe accounts ben ik moeilijk want ik wil alles actief kunnen houden in tegenstelling tot vroeger |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 8:41 pm | |
| Arme jij Romy xD Ik wil contact met de leuke jongen op school maar dat heb ik ook niet, life is too hard voor ons D:
Succes! Ik ben net klaar, ook met posten, dus ik ga Netflix kijken en dan slapen. See y'all later! |
|
| |
▲ Avery Campbell quidditch captain Aantal berichten : 87 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: Seventeen Partner: It's just.. Chilling, you know? Making mad stupid jokes ~ | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 8:44 pm | |
| IIIIRROOOOO HOLY Crucio VOLGENS MIJ HEB IK JOU IN EEN FILMPJE GEVONDEN?????? OF JE DUBBELGANGER OF ZO WTF |
|
| |
▲ Luna Dalton Slytherin Aantal berichten : 66 IC posts : 13 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I've been losing sleep, dreaming about the things we could've been | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 8:48 pm | |
- Arme jij Romy xD Ik wil contact met de leuke jongen op school maar dat heb ik ook niet, life is too hard voor ons D:
Succes! Ik ben net klaar, ook met posten, dus ik ga Netflix kijken en dan slapen. See y'all later! Mijn jongen is niet extreem leuk ofzo en als zijn vader niet mijn baas was geweest had ik het allang uitgemaakt maar ik zit dus een beetje in dubio. Oeps. En hij heeft toch nooit tijd voor mij dus wat zou het xD MAAR oeh welke leuke boy? Netflixse~~! Hii Anouk <3 |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 8:56 pm | |
| omfg wat een struggles hahahahha ben ik blij dat ik niet de enige ben met een fuckedup liefdesleven HAHAHAHAH |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 9:01 pm | |
| Ik heb een ex waarmee het al twee maanden uit is en over wie ik maar niet heen schijn te komen, dus stort ik me in de RPG en mijn nieuwe opleiding en binnenkort stage om van de gedachten te geraken... doensn't work |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 9:02 pm | |
| ahman, exen he djeeez bij mij is het uit sinds maart en ik zit ook nog steeds van :-))))) hoe lang waren jullie samen? |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 9:04 pm | |
| - Romeo Haris schreef:
- ahman, exen he djeeez bij mij is het uit sinds maart en ik zit ook nog steeds van :-)))))
hoe lang waren jullie samen? Zes maanden. Valt op zich nog mee, alleen als hij het dan uitmaakt omdat hij het niet respecteert als je jezelf probeert te zijn... auwtch |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 9:08 pm | |
| STEKEN!!!! Er is vast wel een boi (of chick???) out there die je wel respecteert tho dus schiet die f'ckboi ff naar de maan, ik wil nog helpen de raket te bouwen c: |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 9:15 pm | |
| - Romeo Haris schreef:
- STEKEN!!!!
Er is vast wel een boi (of chick???) out there die je wel respecteert tho dus schiet die f'ckboi ff naar de maan, ik wil nog helpen de raket te bouwen c: Haha, dankjewel <3 Hm ja... mijn hoop is er niet echt. Ik ben vrij sarcastisch aangelegd op dat vlak en betrap mezelf meerdere keren op het rollen met de ogen als iemand zoiets zegt tegen me. Ik wil niet dramatisch doen, maar ik denk dat het voor sommige mensen echt beter weggelegd is dat ze alleen blijven c: Bovendien heb ik al mijn acc's om het verdriet een beetje op te vangen <3 |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 9:19 pm | |
| Ah nee ik snap je 100% tho ik heb nu net hetzelfde, idk of het iets tijdelijks gaat zijn of niet maar ik ben nu ook niet bepaald happig op een nieuwe relatie haha :') |
|
| |
▲ Dashiell Petit Hufflepuff Aantal berichten : 28 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 9:21 pm | |
| Oops mijn hand schoof uit |
|
| |
▲ Dmitri Wellick Slytherin Aantal berichten : 24 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 9:22 pm | |
| Haha, straks zit heel de bende hier :p |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|