IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Langlock - Pagina 53 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Langlock

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 60 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor

Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Langlock - Pagina 53 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 53 Icon_minitimedo sep 15, 2016 8:22 pm

Charlie Dalton schreef:
Waarom kan Huffelpuff en Ravenclaw anders niet voor die twee? Dan kunnen jullie juist rivalen uithangen (aangezien het dan opvalt want heck, Ravenclaw en Huffelpuff) en kunnen jullie ook posten ^^

Romy! Hallo daar! Sociaal doen met je vriend is een pfff xD Dat gaat lekker Razz

Geloof me, Anouk overtuigen wanneer ze iets in haar hoofd heeft lijkt moeilijker dan je zou denken...

Granny Fee houdt van je, meid <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna Dalton
Luna Dalton
Slytherin

Slytherin

Aantal berichten : 66
IC posts : 13

Hogwarts ID
Leeftijd: 17
Partner: I've been losing sleep, dreaming about the things we could've been

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 53 Icon_minitimedo sep 15, 2016 8:37 pm

Charlie Dalton schreef:
Waarom kan Huffelpuff en Ravenclaw anders niet voor die twee? Dan kunnen jullie juist rivalen uithangen (aangezien het dan opvalt want heck, Ravenclaw en Huffelpuff) en kunnen jullie ook posten ^^

Romy! Hallo daar! Sociaal doen met je vriend is een pfff xD Dat gaat lekker Razz

Ja daar heb ik toch helemaal geen zin in xD Nee echt hoor ik heb er geen zin in ik wil een hotte chick geen vriend maar ik heb een vriend huilen.

Het huiswerk lijkt oneindig dus ik ben nog wel ff zoet.
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin

Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 53 Icon_minitimedo sep 15, 2016 8:40 pm

Heya Romy ^^

Ach Granny Fee wat ken je me toch goed, nee ik ben echt moeilijk van mijn ideeën af te praten en met nieuwe accounts ben ik moeilijk want ik wil alles actief kunnen houden in tegenstelling tot vroeger
Charlie Dalton
Charlie Dalton
quidditch captain

quidditch captain

Aantal berichten : 312
IC posts : 135

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Partner: Carpe Diem!

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 53 Icon_minitimedo sep 15, 2016 8:41 pm

Arme jij Romy xD Ik wil contact met de leuke jongen op school maar dat heb ik ook niet, life is too hard voor ons D:

Succes! Ik ben net klaar, ook met posten, dus ik ga Netflix kijken en dan slapen. See y'all later!
Avery Campbell
Avery Campbell
quidditch captain

quidditch captain

Aantal berichten : 87
IC posts : 15

Hogwarts ID
Leeftijd: Seventeen
Partner: It's just.. Chilling, you know? Making mad stupid jokes ~

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 53 Icon_minitimedo sep 15, 2016 8:44 pm

IIIIRROOOOO HOLY Crucio
VOLGENS MIJ HEB IK JOU IN EEN FILMPJE GEVONDEN?????? OF JE DUBBELGANGER OF ZO WTF
Luna Dalton
Luna Dalton
Slytherin

Slytherin

Aantal berichten : 66
IC posts : 13

Hogwarts ID
Partner: I've been losing sleep, dreaming about the things we could've been

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 53 Icon_minitimedo sep 15, 2016 8:48 pm

Charlie Dalton schreef:
Arme jij Romy xD Ik wil contact met de leuke jongen op school maar dat heb ik ook niet, life is too hard voor ons D:

Succes! Ik ben net klaar, ook met posten, dus ik ga Netflix kijken en dan slapen. See y'all later!

Mijn jongen is niet extreem leuk ofzo en als zijn vader niet mijn baas was geweest had ik het allang uitgemaakt maar ik zit dus een beetje in dubio. Oeps. En hij heeft toch nooit tijd voor mij dus wat zou het xD MAAR oeh welke leuke boy?

Netflixse~~!

Hii Anouk <3
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin

Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Partner: bad idea

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 53 Icon_minitimedo sep 15, 2016 8:56 pm

omfg wat een struggles hahahahha
ben ik blij dat ik niet de enige ben met een fuckedup liefdesleven HAHAHAHAH
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor

Gryffindor

Hogwarts ID

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 53 Icon_minitimedo sep 15, 2016 9:01 pm

Ik heb een ex waarmee het al twee maanden uit is en over wie ik maar niet heen schijn te komen, dus stort ik me in de RPG en mijn nieuwe opleiding en binnenkort stage om van de gedachten te geraken... doensn't work Wink
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin

Slytherin

Hogwarts ID

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 53 Icon_minitimedo sep 15, 2016 9:02 pm

ahman, exen he djeeez bij mij is het uit sinds maart en ik zit ook nog steeds van :-)))))
hoe lang waren jullie samen?
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor

Gryffindor

Hogwarts ID

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 53 Icon_minitimedo sep 15, 2016 9:04 pm

Romeo Haris schreef:
ahman, exen he djeeez bij mij is het uit sinds maart en ik zit ook nog steeds van :-)))))
hoe lang waren jullie samen?

Zes maanden. Valt op zich nog mee, alleen als hij het dan uitmaakt omdat hij het niet respecteert als je jezelf probeert te zijn... auwtch
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin

Slytherin

Hogwarts ID

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 53 Icon_minitimedo sep 15, 2016 9:08 pm

STEKEN!!!!
Er is vast wel een boi (of chick???) out there die je wel respecteert tho dus schiet die f'ckboi ff naar de maan, ik wil nog helpen de raket te bouwen c:
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor

Gryffindor

Hogwarts ID

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 53 Icon_minitimedo sep 15, 2016 9:15 pm

Romeo Haris schreef:
STEKEN!!!!
Er is vast wel een boi (of chick???) out there die je wel respecteert tho dus schiet die f'ckboi ff naar de maan, ik wil nog helpen de raket te bouwen c:

Haha, dankjewel <3 Hm ja... mijn hoop is er niet echt. Ik ben vrij sarcastisch aangelegd op dat vlak en betrap mezelf meerdere keren op het rollen met de ogen als iemand zoiets zegt tegen me. Ik wil niet dramatisch doen, maar ik denk dat het voor sommige mensen echt beter weggelegd is dat ze alleen blijven c: Bovendien heb ik al mijn acc's om het verdriet een beetje op te vangen <3
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin

Slytherin

Hogwarts ID

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 53 Icon_minitimedo sep 15, 2016 9:19 pm

Ah nee ik snap je 100% tho ik heb nu net hetzelfde, idk of het iets tijdelijks gaat zijn of niet maar ik ben nu ook niet bepaald happig op een nieuwe relatie haha :')
Dashiell Petit
Dashiell Petit
Hufflepuff

Hufflepuff

Aantal berichten : 28
IC posts : 3

Hogwarts ID
Leeftijd: 16
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 53 Icon_minitimedo sep 15, 2016 9:21 pm

Oops mijn hand schoof uit
Dmitri Wellick
Dmitri Wellick
Slytherin

Slytherin

Aantal berichten : 24
IC posts : 3

Hogwarts ID
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 53 Icon_minitimedo sep 15, 2016 9:22 pm

Haha, straks zit heel de bende hier :p
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 53 Icon_minitime

Langlock
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 53 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 60 ... 67  Volgende
Soortgelijke onderwerpen
-
» Langlock
» Langlock
» Langlock
» Langlock
» Langlock

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welcome :: General :: muggle world-
Ga naar: