|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Darcy Shrike Gryffindor Aantal berichten : 53 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: You wanna take a look in the cards? | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 10:37 pm | |
| Ahh, ik wil posten, maar league games D: |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 10:38 pm | |
| - Cheryl Carve schreef:
- Iemand een topic met Cheryl als ze af is? (:
(Het liefste deze vraag beantwoorden via PM, want ik moet nu helaas gaan en anders zie ik over de reacties heen omdat ik altijd zo gehaast ben en snel over dingen heen lees ;( ) PM'ed ya cuz I got way too less topics D: Anygays, ik ga mn nieuwe char maken over like 1,5 uur ofzo eerst ff Azeroth bevrijden mwah mwah |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 10:43 pm | |
| - Cheryl Carve schreef:
- Alison Winter schreef:
- Naar welke Armin heb je een Pm gestuurd? Want dan app ik diegene ff :-)
Naar Leo Xia...oyu? XD ooh ja ik zal t ff tegen iro zeggen! |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 10:51 pm | |
| - Olivia Romano schreef:
- @Emma: Ja klopt inderdaad! Ik heb ook gezegd dat ze altijd mij mag mailen mocht ze ergens tegen aan lopen in de stage, dan heeft ze in ieder geval een uitlaatklep en iemand die misschien iets beter begrijpt hoe dat ze zich op dat moment voelt. Maar ik zei ook van: als je er een té groot ding van gaat maken, dan is het net alsof het iets heel geks en heel speciaals en raars is, maar dat is het niet. Natuurlijk is het niet wat het "normaal zou moeten zijn", maar als je het groter gaat maken dan dat het is, reflecteer je dat ook zo erg op de kinderen en dan krijg je dus kans dat je praatjes gaat krijgen, of beledigingen. En dat verdient zij natuurlijk niet, zeker niet op een openbare basisschool, waar altijd geleerd wordt dat je elkaar met respect moet behandelen, ongeacht de achtergrond van diegene.
Veel plezier met Netflix! ;3 Wat ga je kijken? Slim aangepakt, helemaal waar. Kinderen zijn nog heel makkelijk in dat soort dingen, ook qua accepteren, maar als je gaat doen alsof het gek is gaan zij dat natuurlijk overnemen. White Collar of Doctor Who, ik weet nog steeds niet welke.. #firstworldproblems |
|
| |
▲ Darcy Shrike Gryffindor Aantal berichten : 53 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: You wanna take a look in the cards? | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 11:15 pm | |
| @Emma; Doctor Who, sws xD |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 11:32 pm | |
| Aaah, ik begin Romeo weer te voelen en dat is zo fijn he, als je dat hebt met een char <3 creds aan Loïs voor het opnieuw tot leven wekken van dit figuur xoxo |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 11:34 pm | |
| Precies! Als ze zien dat wij het groot maken, wordt het voor hun ook vreemd. Nou is het in haar geval wel verstandig om er iets over te zeggen. Maar goed, dat hoor ik over twee weken wel. Ben benieuwd naar haar in ieder geval!
Oeeeeeeh, Doctor Who is heel leuk toch? ;o Dat hoor ik altijd van iedereen. |
|
| |
▲ Darcy Shrike Gryffindor Aantal berichten : 53 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: You wanna take a look in the cards? | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 12:07 am | |
| Doctor Who is amasballz <3 although I feel ashamed that I still haven't watched the 9th season yet ;-; |
|
| |
▲ Leo Xiaoyu Slytherin Head Boy Aantal berichten : 292 IC posts : 143 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Every minute makes me love you a little more. | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 7:21 am | |
| - David Benner schreef:
- Leo Xiaoyu schreef:
XANDER MAAT LIEVERD ZIELSVERWAND WHADDUUPPP
Ik maak huiswerk.. ik snap er echt niks van.. HELP ME als er ooit een rare moment is waarin ik huiswerk maak |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 8:24 am | |
| Anouk, als je dit leest: ten eerste ben je een pannenkoek. Ten tweede wordt je account in orde gemaakt (voordat je weer denkt dat ik je vergeet ) |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 9:29 am | |
| |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 9:53 am | |
| - Darcy Shrike schreef:
- Doctor Who is amasballz <3
although I feel ashamed that I still haven't watched the 9th season yet ;-; Dude dafdge?! Je moet het kijken, maar neem de tijd! Het negende seizoen is een en al cliffhangers D: |
|
| |
▲ Chloë Miller Gryffindor Head Girl Aantal berichten : 126 IC posts : 31 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 11:04 am | |
| Aaah ik wik echt heel graag posten maar doordeweeks heb ik zo weinig tijd ): |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 11:12 am | |
| Het lompste persoon van het forum is eindelijk hier hoor |
|
| |
▲ Aryn Nam Slytherin Aantal berichten : 37 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Let’s meet again, one of these nights. | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 11:16 am | |
| @Danielle, Heb hetzelfde probleem idd. :c Moet echt ff school goed doen dit jaar. (Al zit ik nu op school, maar nu mag het) @Hierboven, Heyhooi welkom! c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|