|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ David Benner Slytherin Aantal berichten : 44 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: niet | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 9:45 pm | |
| Leo Xiaoyu schreef: XANDER MAAT LIEVERD ZIELSVERWAND WHADDUUPPP
Ik maak huiswerk.. ik snap er echt niks van.. HELP |
|
| |
▲ Dmitri Wellick Slytherin Aantal berichten : 24 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 9:46 pm | |
| |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 9:48 pm | |
| @Lonnie; ga je gang mijn kind @Freedje; jaa ik ken je nog wel!! ik was Blossompaw op wc :-)
maar aju ik ga douchen!! |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 9:51 pm | |
| @Catwoman: thanks queen yas ik ga gewoon een 600ling maken HAHAHAHAHA nee jk ik ga zo een nieuw char maken wss want why not |
|
| |
▲ Avery Campbell quidditch captain Aantal berichten : 87 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: Seventeen Partner: It's just.. Chilling, you know? Making mad stupid jokes ~ | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 9:53 pm | |
| - Cheryl Carve schreef:
- Dus... Freedje hierrrr. Voor diegenen die me kennen: hi! Voor diegenen die me niet kennen: IK WORD JULLIE ERGSTE NACHTMERRIE! ;D
FREEDJE sup sup!!! |
|
| |
▲ Darcy Shrike Gryffindor Aantal berichten : 53 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: You wanna take a look in the cards? | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 10:01 pm | |
| Omg, mensen RPG'n voelt zo lekker weer es <3 |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 10:02 pm | |
| OMG IK KEN ZO VEEL MENSEN HIER! <3 #Marlon: Volgens mij ken ik jou van The Maze Runner, kan dat? -- Oh, zou de admin even naar zijn PM willen kijken? Een vriendin van me - en de sibling van Cheryl - heeft zich aangemeld, maar is de mail kwijtgeraakt en moet nog geactiveerd worden (: Ik ga trouwens PROBEREN om actief te worden hier xD |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 10:14 pm | |
| Naar welke Armin heb je een Pm gestuurd? Want dan app ik diegene ff :-) |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 10:16 pm | |
| @Freedje; Dat zou heel erg goed kunnen! ;o Ik heb daar niet zo heel erg lang gezeten! Anyway, HOI. <3 Wat grappig dat je me toch nog herinnered. ;D |
|
| |
▲ Cid McCoy Ravenclaw head boy Aantal berichten : 82 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 10:17 pm | |
| Ik heb voor een keer eens geen hoofdpijn, dus misschien kan ik vandaag toch eindelijk eens een postje plaatsen
|
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 10:21 pm | |
| O ja o mijn God er was vandaag van alles aan de hand. Er komt een transgender meisje (van jongen naar meisje) bij ons stage lopen, maar ze heeft al een operatie gedaan en alles, dus ze is al door het heel het traject heen...maar nu blijkt dus dat ze...ja, heel grof gezegd en ik vind het ook sneu voor haar, nog best wel op een man lijkt enzo en ook qua stem enzo, je schijnt het nog heel goed te horen. Dus er was een vergadering over hoe we dit gaan aanpakken, dus ik was erbij geroepen omdat ik best wel in die community zit (heuj). Nu zijn we er uiteindelijk uitgekomen dat we alles door haar laten beslissen, zij beslist hoe ze zich voorstelt, wat ze erover wilt vertellen aan de klas en of ze het naar de ouders wilt communiceren, maar het was echt een pittige vergadering en ben echt een paar keer fel geworden. Pfoe! |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 10:22 pm | |
| Dat is goed nieuws Bigsby!
Wow, Mylie, best heftig, gaaf dat je er zo bij betrokken bent though, moet ook fijn zijn voor dat meisje ^^
Right, tijd voor mij om Netflix te kijken, see y'all later guys! |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 10:23 pm | |
| - Alison Winter schreef:
- Naar welke Armin heb je een Pm gestuurd? Want dan app ik diegene ff :-)
Naar Leo Xia...oyu? XD |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 10:26 pm | |
| @Emma: Ja klopt inderdaad! Ik heb ook gezegd dat ze altijd mij mag mailen mocht ze ergens tegen aan lopen in de stage, dan heeft ze in ieder geval een uitlaatklep en iemand die misschien iets beter begrijpt hoe dat ze zich op dat moment voelt. Maar ik zei ook van: als je er een té groot ding van gaat maken, dan is het net alsof het iets heel geks en heel speciaals en raars is, maar dat is het niet. Natuurlijk is het niet wat het "normaal zou moeten zijn", maar als je het groter gaat maken dan dat het is, reflecteer je dat ook zo erg op de kinderen en dan krijg je dus kans dat je praatjes gaat krijgen, of beledigingen. En dat verdient zij natuurlijk niet, zeker niet op een openbare basisschool, waar altijd geleerd wordt dat je elkaar met respect moet behandelen, ongeacht de achtergrond van diegene.
Veel plezier met Netflix! ;3 Wat ga je kijken? |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 10:30 pm | |
| Iemand een topic met Cheryl als ze af is? (:
(Het liefste deze vraag beantwoorden via PM, want ik moet nu helaas gaan en anders zie ik over de reacties heen omdat ik altijd zo gehaast ben en snel over dingen heen lees ;( ) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|