|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 11:57 am | |
| 'Aight rip me ik kan dr nie in het goede huis stoppen
Yo Banana nu weet je wie ik ben |
|
| |
▲ Darcy Shrike Gryffindor Aantal berichten : 53 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: You wanna take a look in the cards? | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 12:30 pm | |
| - Charlie Dalton schreef:
- Darcy Shrike schreef:
- Doctor Who is amasballz <3
although I feel ashamed that I still haven't watched the 9th season yet ;-; Dude dafdge?! Je moet het kijken, maar neem de tijd! Het negende seizoen is een en al cliffhangers D: I know, I know ;-; Ik ga m met een vriend van me samen kijken xD |
|
| |
▲ David Benner Slytherin Aantal berichten : 44 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: niet | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 12:33 pm | |
| Yoo, weten jullie een leuk nummer? Ik vind mijn afspeellijst beetje saai worden. |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 12:40 pm | |
| Xander wat voor genre zoek je? |
|
| |
▲ David Benner Slytherin Aantal berichten : 44 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: niet | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 1:13 pm | |
| Alix Carve schreef: Xander wat voor genre zoek je?
Pop, rock en rap |
|
| |
▲ Aryn Nam Slytherin Aantal berichten : 37 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Let’s meet again, one of these nights. | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 1:21 pm | |
| - Alix Carve schreef:
- 'Aight rip me ik kan dr nie in het goede huis stoppen
Yo Banana nu weet je wie ik ben Omg ja nu weet ik het. Anouk wohoow. @Xander, Ik heb ook weinig, dus kan je nii echt helpen haha. (Weinig van dat genre) |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 2:16 pm | |
| - Alix Carve schreef:
- Het lompste persoon van het forum is
eindelijk hier hoor HAHA JE BENT ZO LOMP Ik eigenlijk ook want ik was je naam vergeten waarmee je je zou aanmelden. We moeten ook nog bespreken hoe de ouders gaan heten btw xD |
|
| |
▲ Dmitri Wellick Slytherin Aantal berichten : 24 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 2:17 pm | |
| Theory of deadman is wel nice Blow en the bitch came back en world war me en savages zijn er goede nummers van |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 2:25 pm | |
| Ik vind Mr. Blue Sky passen bij dit weer, maar dat is meer ehm... Tsja, ik weet niet welk genre eigenlijk xD
Howdy guys! How's life?
Edit- Goed zo Q! Het is wel tot nu toe echt erg leuk, deze Doctor is best gaaf |
|
| |
▲ Darcy Shrike Gryffindor Aantal berichten : 53 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: You wanna take a look in the cards? | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 2:51 pm | |
| Ik wil gaan posten, maar denk niet dat mn groepje er erg blij mee zal zijn :C |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 2:53 pm | |
| Xander ken je Skillet? Zij zijn wel leuk op het gebied van rock, maar ook wel een beetje alternatieve rock eigenlijk
Granny Fee je had terug kunnen scrollen in de chat en dan had je het wel geweten >:3 |
|
| |
▲ Darcy Shrike Gryffindor Aantal berichten : 53 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: You wanna take a look in the cards? | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 2:58 pm | |
| Ipad posts zijn kort, kan miet wachten totdat ik weer een laptop heb xD |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 3:46 pm | |
| Zoveel huiswerk D: Natuurlijk ben ik al super productief door eerst een aflevering Doctor Who te kijken xD |
|
| |
▲ Amara Fawn Gryffindor Aantal berichten : 23 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 11 y/oPartner: Hm? | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 3:54 pm | |
| Aww Emma. Wel aan het werk hee. xD
Ik kon het niet laten, oeps. x3 |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock do sep 15, 2016 3:55 pm | |
| Oké baas D:
Wat een cutie, welk house wordt ze? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|