|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 3:01 pm | |
| |
|
| |
▲ Camilla Rizal Ravenclaw head girl Aantal berichten : 135 IC posts : 19 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Hey, you, get off my cloud. | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 3:02 pm | |
| Succes idd! Ik ga zo ook maar eens wat posts maken |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 3:07 pm | |
| Right, na eeuwen eindelijk een foto die groot genoeg is (A)
Zometeen snel verder Charlie uitwerken, eerst bedenken in welk house 'ie moet.. |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 3:09 pm | |
| |
|
| |
▲ Aryn Nam Slytherin Aantal berichten : 37 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Let’s meet again, one of these nights. | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 4:31 pm | |
| Heyheey :'D @Emma, Ik moet ook nog ff kiezen. x'3 |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 4:36 pm | |
| Hallo daar!
Ik heb net gekozen xD - oke not really I knew this all along.. - |
|
| |
▲ Aryn Nam Slytherin Aantal berichten : 37 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Let’s meet again, one of these nights. | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 4:40 pm | |
| Ooh x3 Sneaky Ik kan nog niet kiezen. |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 4:42 pm | |
| Y not?
Oke, random vraag, komen er nog subdorms of post elk huis en elk geslacht in dezelfde dorm? (geldt ook voor common rooms btw) |
|
| |
▲ Aryn Nam Slytherin Aantal berichten : 37 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Let’s meet again, one of these nights. | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 4:53 pm | |
| Waaant het is moeilijk en kan nog niet kiezen hoe ik Aryn ga bespelen. Ga gewoon ff de rest doen en dan kan ik zeker wel kiezen, haha. |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 4:59 pm | |
| |
|
| |
▲ Chloë Miller Gryffindor Head Girl Aantal berichten : 126 IC posts : 31 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 5:01 pm | |
| - Charlie Dalton schreef:
- Y not?
Oke, random vraag, komen er nog subdorms of post elk huis en elk geslacht in dezelfde dorm? (geldt ook voor common rooms btw) Common rooms zijn sowieso al gemixt met jongens en meisjes, ook in de boeken. Als je op common rooms klikt is er voor elk huis appart een common room, dus dat is al gemaakt. Of er nog subdorms komen voor jongens en meisjes appart, dat zullen we nog even kijken! |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 5:03 pm | |
| Oke prima ^^ Dan is dat duidelijk. Moet ik ook nog wachten tot ik geaccepteerd ben voor ik mag posten? |
|
| |
▲ Chloë Miller Gryffindor Head Girl Aantal berichten : 126 IC posts : 31 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 5:08 pm | |
| Ik heb je geaccepteerd (: Ik denk trouwens dat er geen subdorms komen, aangezien het voor zich spreekt dat als je een jongen bent dat je alleen in de jongensdorm mag komen (fun fact, in de boeken kunnen jongens niet naar de meisjesdorm. Wanneer ze dat doen veranderen de trappen in een steile helling.) En aangezien de slaapkamers er voor elk huis hetzelfde uitzien (in tegenstelling tot de common rooms die wel anders zijn per huis) denk ik dat we het hierbij laten. |
|
| |
▲ Alex King Slytherin Aantal berichten : 55 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Partner: this could be us | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 5:35 pm | |
| hoi iedereen, ben er weer! c: |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 5:38 pm | |
| Oké duidelijk! Thanks Dani ^^
Holy fudge same os! *high five* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|