|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock di maa 28, 2017 4:06 pm | |
| Ik ga morgen weer proberen te posten, herstel gaatelke dag beter <3 |
|
| |
▲ Damian Carter Slytherin Aantal berichten : 107 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (january 4)Partner: You know what they say, once you go black... | Onderwerp: Re: Langlock di maa 28, 2017 4:48 pm | |
| - Evan Castle schreef:
- Klopt, maar ik ben liever iemand die of volledig actief blijft of gewoon weggaat xD
There is no in between XD
Anyway. Wie wil topic hervatten met Evan (heb er nog enkelen lopen met sommigen) en wie wil nieuwe? Aaaaaay, ik wil wel met Damian en Emily posten met Evan? Maar geen oude topics, vind ik moeilijk om de draad terug op te pakken. |
|
| |
▲ Heather Larke New member Aantal berichten : 21 IC posts : 0
| Onderwerp: Re: Langlock di maa 28, 2017 11:42 pm | |
| Heather is bijna af. Vnaaf en morgen nog crunchen voor project (I will rain hellfire on a certain classmate, maar dat is een verhaal voor een andere keer) en dan kan ik 'r afmaken ;___; |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock do maa 30, 2017 4:05 pm | |
| #Kellogs: Sure! Zal ik één maken en jij één? Ik denk dat voor Damian x Evan leuk is als we ze naar de ziekenzaal laten gaan. Dat is aansluitend op het vorige topic, maar niet direct erna, maar dat ze voor een controle gaan of zo?
#Inge: En ik begrijp ook zeker wel wat je bedoelt, maar ik denk dat dat niet een reden mag zijn dat je geen nieuwe topics met andere leden kan uitproberen, snap je? Dat het één keer zo gaat, wil niet zeggen dat het altijd zo gaat. En ja, soms eindigen topics op niet veel, maar dat kan zelfs de beste RPG'er met het mooiste karakter overkomen, helaas. Maar misschien ben ik daar ook veel te relaxt in: ik vind een topic met een beginnend lid die echt nog bezig is met zichzelf te ontwikkelen en dan sommige dingen een beetje "fout" doet of leerzaam is best lachen en ook wel leuk. Zo ben ik dan weer xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock do maa 30, 2017 9:21 pm | |
| Mogen is een groot woord, ik denk dat je het ook teveel ziet als een regel nu; het is namelijk absoluut niet zo dat ik niets uitprobeer. Het is puur voorkeur; ik hou het meest van plots en character combinaties die m'n character een beetje dwingen tot nadenken. Het is ook totaal geen kwestie van of je te relaxed bent of ik niet genoeg, want er is niet echt een ultieme manier om het te doen. Op de meeste fora heb ik aardig wat characters, dus het is ook gewoon een stukje gewoonte meteen het character te kiezen dat het meeste te bieden heeft. Also; als ik de indruk heb gegeven beginnende mensen geen kans te geven omdat ze fouten maken dan moet ik dat even corrigeren, want dat is absoluut niet het geval.
(kut sorry, muur van tekst :') ) |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock vr maa 31, 2017 11:29 am | |
| Nou ja, het leukste blijft natuurlijk als je totaal niet weet hoe een char in elkaar zit en dan een topic aangaat zodat je daar achter kunt komen. Ik check ook nooit chars na om te zien of ze iets te bieden hebben aan mijn char. Als iemand topic wil, ga ik er gewoon voor xD Heb wel een tijd gehad dat ik het wel deed, tho. Even kijken op het profiel van een ander of een ander zijn char wel leuk was om mee te RPG'en, maar daar ben ik na een tijdje mee gestopt (: Maar ik kan jouw standpunt daarin wel begrijpen, hoor |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock vr maa 31, 2017 11:41 am | |
| Een beetje verrassing is ook tof idd. Ik heb dat zelf voornamelijk met de geschiedenis van een character; kijken of ze qua karakter interessant bij elkaar zijn vind ik fijn, maar de geheimen van een char heb ik ook het liefst als verrassing. Net zoals dat ik het ook heerlijk vind ik m'n tegenspeler te blindsiden met iets wat ze niet aan zagen komen :') |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock za apr 01, 2017 8:54 am | |
| Oh ja, haha! Ik vind het ook leuk om zo'n random cliffhanger erin te gooien of idd het topic op een totaal andere wending te laten gaan als ze het niet zien aankomen... Ik ben dan ook best wel een fan van drama, hoewel dat niet constant in alle topics moet zijn lol
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock za apr 01, 2017 12:14 pm | |
| Drama moet goed gedoseerd zijn idd; teveel en het wordt vermoeiend, maar precies goed en het hakt er mooi in. |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock za apr 01, 2017 9:41 pm | |
| Precies! Evan heeft tot dusver nog niet zo heel veel drama meegemaakt tho.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock zo apr 02, 2017 3:29 pm | |
| Ik probeer de laatste tijd de drama dan weer iets in te perken. Zeg maar; als je op dat punt komt dat op 1 forum toch zeker de helft van je characters dringend therapie nodig heeft kan het zijn dat je even moet minderen. Oops :') |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock ma apr 03, 2017 11:33 am | |
| Mijn karakters komen er meestal ook niet al te goed uit, hahaha xD Ik zit nu ook op een forum waar ik 10 acc's heb en waar volgens mij ook de helft wel wat therapie kan gebruiken x) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock ma apr 03, 2017 9:46 pm | |
| Herkenbaar :') Ik probeer ook steeds weer opnieuw een normale te maken en dan na een paar maand is het like 'ze wordt saai, laten we er wat actie in gooien'. En nou ja, de rest laat zich raden. |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock do apr 06, 2017 1:31 pm | |
| Haha, same!!!!! Ik heb ook al eens geprobeerd om zo'n goedzak aan te maken die het met iedereen en alles kan vinden, maar dat loopt bij mij ook vaak mis... Karakters zoals Evan vind ik dan weer zalig om te bespelen <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock do apr 06, 2017 9:25 pm | |
| Ik heb het tegenovergestelde, probeer ik steeds een asshole aan te maken, maar vroeg of laat wordt hij weer soft :') Een softie die zich diep in de nesten werkt, dat dan weer wel |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|