|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Isla Monte Gryffindor Aantal berichten : 141 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: One finds limits by pushing them | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 12:42 pm | |
| Enma op welke RPG's heb je gezeten? |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 12:49 pm | |
| - Flynn Rider schreef:
- Haha x3
Hoe gaat het trouwens met jullie? c; Ik las Julie en voelde me aangesproken HAHA maar gaat goed! Straks heb ik als het goed is eindelijk weer een laptop die werkt hallelujah |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 1:16 pm | |
| HALLELUJAH ja gaat goed m'n concert ging echt goed en gelijk weer allemaal nieuwe dingen gepland met de bazen van de muziekschool!! ♡ |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 1:40 pm | |
| MET MIJ OOK GOED ik ben klaar met werken dus dan voel ik me altijd weer 50% beterder HAHAHA en Juul en ik hebben iets leuk geplot I love it <3 |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 1:53 pm | |
| @Isla sorry ik ben slecht in namen Ik zit op Warrior Cats, heb een blauwe maandag op PJ gezeten en The Maze Runner (maar nu eigenlijk alleen nog WC)
Nice Juul, Cato en Mylie! Ik ben klaar met Grieks dus ik ben ook blij (A) |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 1:56 pm | |
| Lekker dan Emma Grieks lijkt me echt een hel omg
Mylie tell me!!! |
|
| |
▲ Gwendolyn McElroy Ravenclaw Aantal berichten : 35 IC posts : 18 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: Riddle me my inner fantasy | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 2:01 pm | |
| Wat hebben jullie het allemaal druk met leuke dingen (maar ook minder leuke dingen)! Hier zit ik in m'n tussenjaar en between jobs met alle tijd van de wereld x3 |
|
| |
▲ Lauren Jefferson Slytherin Aantal berichten : 14 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Let me love you | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 2:04 pm | |
| HOI EMMA <3 Ghehehehe well here is a part of it ;a |
|
| |
▲ Lev Nekov Gryffindor Aantal berichten : 46 IC posts : 9 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: There's no one to love you when you build your walls too high | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 2:18 pm | |
| "wie is dit help ik ken haar niet wie slayt er zo hard" - Mylie 2k17 JE SIGNATURE IS TE TYPEREND YOU KNOW
Of stiekem is het een ander persoon maar Mylie heeft de sig gemaakt |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 2:23 pm | |
| Als dat Mylie is is dat like haar tiende acc hier? Kan dat? xD
Ik moet nog steeds heel even wennen aan het feit dat meeste van mijn haar gone is |
|
| |
▲ Lauren Jefferson Slytherin Aantal berichten : 14 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Let me love you | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 2:34 pm | |
| - Lev Nekov schreef:
- "wie is dit help ik ken haar niet wie slayt er zo hard" - Mylie 2k17
JE SIGNATURE IS TE TYPEREND YOU KNOW
Of stiekem is het een ander persoon maar Mylie heeft de sig gemaakt THE EXPOSURE IS REAL HERE ALSO ja dit is mn tiende account geloof ik lmao mess ik heb zoveel queens |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 2:35 pm | |
| Oeh, zoveel dingen dat er gebeurd zijn x3
Ik kan eigenlijk posten met Flynn op een topic, maar bewaar de kans op te posten voor vanavond x'D |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 2:40 pm | |
| Post met Claire#Mylie: Als je ze allemaal kunt onderhouden ben ik onder de indruk |
|
| |
▲ Lauren Jefferson Slytherin Aantal berichten : 14 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Let me love you | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 2:45 pm | |
| CHALLENGE ACCEPTED OLIVIA ZOË LAILA APHRODITE ISABEL ANNABEL AURORA ROSÉ LAUREN Ik heb 9 chars geen 10 |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 2:48 pm | |
| Maak er nog een aan dan heb je er zeker tien!
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|