|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Damian Carter Slytherin Aantal berichten : 107 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (january 4)Partner: You know what they say, once you go black... | Onderwerp: Re: Langlock vr maa 24, 2017 3:11 pm | |
| Hoi allemaal, hoe gaat het hier eigenlijk nog? Ik doe effe een poging om weer actief te zijn @ Sunset, mocht je inspiratie hebben voor een topic dan wil ik gerust wel posten ^^ Ik heb Damian hierzo en Emily (Ravenclaw) |
|
| |
▲ Sunset Greenleaf New member Aantal berichten : 12 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma maa 27, 2017 9:59 am | |
| Ik ga denk ik een open topic maken, dan is iedereen welkom. Ook even kijken hoe Sunset post |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock ma maa 27, 2017 11:01 am | |
| Heb je al een cs gemaakt? Of ga je dat niet doen? |
|
| |
▲ Heather Larke New member Aantal berichten : 21 IC posts : 0
| Onderwerp: Re: Langlock ma maa 27, 2017 11:40 am | |
| Even nieuwsgierig, to whom it may concern; als ik m'n CS maak, maar degene die Ravenclaws accepteren moet niet online komt/niet reageert, kan ik in principe dat wel beginnen met posten, of is het dan afwachten? |
|
| |
▲ Sunset Greenleaf New member Aantal berichten : 12 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma maa 27, 2017 12:21 pm | |
| Dat ga ik wel nog doen inderdaad, alleen even kijken of ik daar inspiratie voor heb XD |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock ma maa 27, 2017 1:06 pm | |
| - Heather Larke schreef:
- Even nieuwsgierig, to whom it may concern; als ik m'n CS maak, maar degene die Ravenclaws accepteren moet niet online komt/niet reageert, kan ik in principe dat wel beginnen met posten, of is het dan afwachten?
Dan mag je inderdaad posten. :') Jullie moeten allemaal naar Hufflepuff men, ik ben de enige actieve Head Girl. ;___; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock ma maa 27, 2017 1:42 pm | |
| Neato
Hmm, wss dat ik haar daarheen schop dan. Sws nog bezig met 'r persoonlijkheid. |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock ma maa 27, 2017 3:14 pm | |
| Dus.... ging dat actief houden ff fout hiero haha Long time no see Hoe is het hier met iedereen?
Zit ff in een dubio of ik hier nog actief ga worden. Als ik actief word, wordt dat wel met Evan omdat ik met hem het meeste feeling van al mijn chars heb hier. Waren mensen eventueel nog geïnteresseerd in een topic met hem mocht ik terugkomen? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock ma maa 27, 2017 4:48 pm | |
| Je hoeft ook niet super actief te zijn, toch? Zo nu en dan even een postje kan net zo goed werken. |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock ma maa 27, 2017 8:12 pm | |
| Klopt, maar ik ben liever iemand die of volledig actief blijft of gewoon weggaat xD There is no in between XD
Anyway. Wie wil topic hervatten met Evan (heb er nog enkelen lopen met sommigen) en wie wil nieuwe? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock ma maa 27, 2017 10:55 pm | |
| Ah, op zo'n fiets. Dan snap ik dat het idd fijner is gewoon een keuze te maken ja.
Ik wil wel zodra ik Heather heb uitgewerkt, maar kijk tegen die tijd maar even of je haar ook interessant vindt tegenover hem (hou zelf iig het meest van chars die elkaar qua character development wat te bieden hebben) |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock di maa 28, 2017 7:08 am | |
| Ik houd me daar eerlijk gezegd niet eens mee bezig omdat voor mij het belangrijkste is dat iedereen gewoon plezier heeft en lekker kan RPG'en met elkaar. Bovendien kun je ook alle bezig zijn met je char te ontwikkelen zonder dat een ander daar op in hoeft te spelen en meestal zal er wel iets gebeuren tussen twee chars dat interessant is omdat ze of juist wel verschillend zijn of niet.
Dus nee, bang zijn dat ik haar voor dat niet interessant vind hoeft absoluut niet. Bovendien is het me al wel meerdere keren gebleken dat chars rond Evan wel iets mee moeten maken lol |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock di maa 28, 2017 10:50 am | |
| Dat is zeker waar, maar ik merk dat ik zelf de meeste motivatie hou als een thread zich zo ontwikkeld dat characters iets van elkaar leren. Hoeft niet eens zozeer groot te zijn, maar ik heb denk ik teveel threads gehad die nergens heen gingen of zo :')
Maar neat! |
|
| |
▲ Thomas Shelby New member Aantal berichten : 7 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Leeftijd: 18Partner: | Onderwerp: Re: Langlock di maa 28, 2017 12:19 pm | |
| I forgot this forum for a moment D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock di maa 28, 2017 12:20 pm | |
| Waarom is Cillian Murphy toch zo'n merkwaardig mooie man |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |