|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 4:44 pm | |
| Carry Slee = Time to cry - dat is gewoon een feit zowat Zelfs ik vind die dingen van haar zielig en dat zegt al heel wat gezien ik like nooit huil om films behalve hachi want hachi is te cute We keken Spijt in de tweede geloof ik een keer met de klas en m'n docente liep huilend het lokaal uit
Bo hoe is school leuk? Leg het me uit |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 4:53 pm | |
| @Anouk; een vervolgopleiding doen op een leuke school met leuke mensen en leuke docenten alleen maar over onderwerpen die je leuk vindt en je crush waar je close mee bent. Yeah ik ga met lol naar school :") |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 5:26 pm | |
| Das fijn Bo <3 Ik ga ook met lol omdat ik bedenk dat het m'n laatste jaartje middelbare is :'( |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 5:36 pm | |
| Ja okay dan valt het nog te doen ja Bo
Ik moet nog twee jaar middelbaar *diepe zucht* |
|
| |
▲ Frerin Cheshire Slytherin Aantal berichten : 27 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 years oldPartner: | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 5:53 pm | |
| Poeh, vandaag proefdag gehad voor baan~ Mijn rugggg~ XD Nu hopen dat ik ook echt aangenomen word~! :3
Hoe is het met al jullie lieve mensen? Nog wat (leuks) gedaan vandaag? ^^
Laatst aangepast door Frerin Cheshire op ma okt 03, 2016 5:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 5:57 pm | |
| @Cato; uhu :3 Ik merk gewoon dat mn zelfvertrouwen omhoog ik gegaan door m'n nieuwe klas ik ben zo blij. En ik was zo blij dat ik van middelbaar af was maar dat was vooral omdat ik t echt zat was en die mensen daar ook omg XD @Anouk; Yeah, dat vooral :") En succes omg @Ryan; Omg ging t goed? Ik hoop voor je dat je aangenomen wordt! En yeah ik had een kinda date achtig iets met mn crush dus dat is altijd leuk maar awkward :^) |
|
| |
▲ Louis Bennington Slytherin Aantal berichten : 24 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 YearsPartner: Give me all of your lion heart. | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 5:58 pm | |
| Awwh klinkt schattig, die date Bo <3 Lol.
Hier hebben we dan Paddington in al z'n 25ava + 20 sig glorie. Weten jullie ook meteen wat ik gedaan heb in plaats van posten etc ;v; |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 6:05 pm | |
| Nouja het had een soort date moeten worden maar toen was t ding dicht waar we naar toe gingen en was t na 30 min alweer klaar omg #faal |
|
| |
▲ Frerin Cheshire Slytherin Aantal berichten : 27 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 years oldPartner: | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 6:08 pm | |
| @Bo~: Ik vond het goed gaan~ ^^ Ik zie mezelf dat werk in ieder geval wel doen~! ;O Diegene die me had begeleid leek ook wel positief over me, dus dat is altijd fijn~! ;D Oew, das inderdaad altijd leuk maar awkward. XD Wel gezellig gehad~? :3
@Pom: ... that'll do Pom. That'll do. XD |
|
| |
▲ Louis Bennington Slytherin Aantal berichten : 24 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 YearsPartner: Give me all of your lion heart. | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 6:15 pm | |
| Shush you Ryann kind. c": But isn't he cuteeee <3 Daar zijn 20 ava's ng niet genoeg van lol.
Bo: Awwhh dat is balen ;/ Volgende keer langer dan maar? xD Die 'gestolen' tijd in halen ^^ |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 7:07 pm | |
| KlikjeEen verhaallijntje met Evan ^^ |
|
| |
▲ Catherine McMahon Ravenclaw Aantal berichten : 64 IC posts : 8 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: Hey hey, no! | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 7:23 pm | |
| Gvd, waarom accepteert mijn maag geen eten meer. In verhouding wat ik normaal eet, zit ik nu echt te snel vol. Nu ook, heb maar een kwart gegeten van wat ik normaal eet >< |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 7:31 pm | |
| - Catherine McMahon schreef:
- Gvd, waarom accepteert mijn maag geen eten meer. In verhouding wat ik normaal eet, zit ik nu echt te snel vol. Nu ook, heb maar een kwart gegeten van wat ik normaal eet ><
Je hebt soms van die dagen... xD |
|
| |
▲ Mason Stark Gryffindor Aantal berichten : 167 IC posts : 39 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 YearPartner: I'll save my red rose for the perfect one | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 7:36 pm | |
| - Cheryl Carve schreef:
- Catherine McMahon schreef:
- Gvd, waarom accepteert mijn maag geen eten meer. In verhouding wat ik normaal eet, zit ik nu echt te snel vol. Nu ook, heb maar een kwart gegeten van wat ik normaal eet ><
Je hebt soms van die dagen... xD Ik heb nu zo'n ander halve week :/ Ik moet maar snel weer kunnen trainen, want dan gaat het zoveel beter met mij. |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 7:53 pm | |
| - Mason Stark schreef:
- Cheryl Carve schreef:
- Catherine McMahon schreef:
Je hebt soms van die dagen... xD Ik heb nu zo'n ander halve week :/ Ik moet maar snel weer kunnen trainen, want dan gaat het zoveel beter met mij. Misschien 'n beetje ziek van ellende aan 't worden? c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|