IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Langlock - Pagina 9 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Langlock

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 38 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor

Gryffindor

Aantal berichten : 167
IC posts : 39

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Year
Partner: I'll save my red rose for the perfect one

Langlock - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 9 Icon_minitimema okt 03, 2016 7:54 pm

Cheryl Carve schreef:
Mason Stark schreef:
Cheryl Carve schreef:
Catherine McMahon schreef:
Gvd, waarom accepteert mijn maag geen eten meer. In verhouding wat ik normaal eet, zit ik nu echt te snel vol. Nu ook, heb maar een kwart gegeten van wat ik normaal eet ><

Je hebt soms van die dagen... xD
Ik heb nu zo'n ander halve week :/
Ik moet maar snel weer kunnen trainen, want dan gaat het zoveel beter met mij.

Misschien 'n beetje ziek van ellende aan 't worden? c:
Ja wss :')

"there are two more or less independent systems."
Hoe zet ik dit t beste neer in 't Nederlands?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor

Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 9 Icon_minitimema okt 03, 2016 8:05 pm

Mason Stark schreef:
Cheryl Carve schreef:
Mason Stark schreef:
Cheryl Carve schreef:
Catherine McMahon schreef:
Gvd, waarom accepteert mijn maag geen eten meer. In verhouding wat ik normaal eet, zit ik nu echt te snel vol. Nu ook, heb maar een kwart gegeten van wat ik normaal eet ><

Je hebt soms van die dagen... xD
Ik heb nu zo'n ander halve week :/
Ik moet maar snel weer kunnen trainen, want dan gaat het zoveel beter met mij.

Misschien 'n beetje ziek van ellende aan 't worden? c:
Ja wss :')

"there are two more or less independent systems."
Hoe zet ik dit t beste neer in 't Nederlands?

Sterkte!

Eh...

"Er zijn twee meer of minder onafhankelijke systemen."

Letterlijk vertaald xD

Of:

"Er zijn twee meer of twee minder onafhankelijke systemen."

Zoiets?
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor

Gryffindor

Hogwarts ID

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 9 Icon_minitimema okt 03, 2016 8:10 pm

Yes, thanks, Waz had me ook al uit de brand geholpen (:
Frerin Cheshire
Frerin Cheshire
Slytherin

Slytherin

Aantal berichten : 27
IC posts : 1

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 9 Icon_minitimema okt 03, 2016 8:11 pm

@Nathalie: Heb ik ook wel eens... Vooral als ik ziek ben, ben geweest of moet worden.. en soms gewoon random... Dan eet ik bijna niets en val ik kilos af.. Niet helemaal gezond, maar het trekt zich zelf over het algemeen ook wel recht... Probeer dingen te eten die licht op de maag liggen! Als je je echt zorgen maakt, kun je altijd even langs de huisarts~ ^^

"there are two more or less independent systems." = "Er zijn twee min of meer onafhankelijke systemen."

@Freedje: Ziet eruit als een gaaf idee! ;O
Jammer dat Frey niet echt in een van de beschrijvingen valt... Anders had ik um zo aangemeld~ XD
Jane Heart
Jane Heart
Ravenclaw

Ravenclaw

Aantal berichten : 145
IC posts : 57

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 9 Icon_minitimema okt 03, 2016 8:13 pm

Dag lieve mensen!

Net mijn eerste werkdag gehad bij het Pathé ^^
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor

Gryffindor

Hogwarts ID

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 9 Icon_minitimema okt 03, 2016 8:15 pm

@Jai; hoe was je werkdag?
@Ryann; thanks (: Ik neem de tip mee.
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor

Gryffindor

Hogwarts ID

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 9 Icon_minitimema okt 03, 2016 8:17 pm

Frerin Cheshire schreef:
@Nathalie: Heb ik ook wel eens... Vooral als ik ziek ben, ben geweest of moet worden.. en soms gewoon random... Dan eet ik bijna niets en val ik kilos af.. Niet helemaal gezond, maar het trekt zich zelf over het algemeen ook wel recht... Probeer dingen te eten die licht op de maag liggen! Als je je echt zorgen maakt, kun je altijd even langs de huisarts~ ^^

"there are two more or less independent systems." = "Er zijn twee min of meer onafhankelijke systemen."

@Freedje: Ziet eruit als een gaaf idee! ;O
Jammer dat Frey niet echt in een van de beschrijvingen valt... Anders had ik um zo aangemeld~ XD

Je mag ook een nieuw account aanmaken hint hint
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain

quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 9 Icon_minitimema okt 03, 2016 8:19 pm

Oké, morgen komen echt al mijn posts. :'> Ik ben echt zo ontzettend moe atm. Was vandaag wel voor 't eerst weer iets gaan doen met mijn vader! We zijn uit lunchen geweest saampjes.
Jane Heart
Jane Heart
Ravenclaw

Ravenclaw

Aantal berichten : 145
IC posts : 57

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 9 Icon_minitimema okt 03, 2016 8:20 pm

Ging goed. Ik was super nerveus, want ik heb nogal anxiety als ik veel nieuwe mensen moet ontmoeten op een dag. Maar het ging goed gelukkig en ze waren erg aardig. ^^
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor

Gryffindor

Hogwarts ID

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 9 Icon_minitimema okt 03, 2016 8:27 pm

Jane Heart schreef:
Ging goed. Ik was super nerveus, want ik heb nogal anxiety als ik veel nieuwe mensen moet ontmoeten op een dag. Maar het ging goed gelukkig en ze waren erg aardig. ^^
Oh dat is super fijn om te horen en erg knap van je (: Ben blij voor je dat het goed ging en ook dat de mensen aardig zijn c:
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor

Gryffindor

Hogwarts ID

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 9 Icon_minitimema okt 03, 2016 8:27 pm

Nyx Xiaoyu schreef:
Oké, morgen komen echt al mijn posts. :'> Ik ben echt zo ontzettend moe atm. Was vandaag wel voor 't eerst weer iets gaan doen met mijn vader! We zijn uit lunchen geweest saampjes.

Koester de momenten die je hebt met je vader! Ik zou willen dat ik ook weer eens een band op kon bouwen met m'n moeder, maar helaas...
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain

quidditch captain

Hogwarts ID

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 9 Icon_minitimema okt 03, 2016 8:36 pm

Cheryl Carve schreef:
Nyx Xiaoyu schreef:

Koester de momenten die je hebt met je vader! Ik zou willen dat ik ook weer eens een band op kon bouwen met m'n moeder, maar helaas...

Ja doe ik zeker! Het ging een tijd heel slecht tussen ons maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit en nu kunnen we 't prima vinden. c: En aw, ik weet niet precies wat de situatie is maar ik hoop dat je daar nog de kans voor krijgt babe!
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor

Gryffindor

Hogwarts ID

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 9 Icon_minitimema okt 03, 2016 8:39 pm

Nyx Xiaoyu schreef:
Cheryl Carve schreef:
Nyx Xiaoyu schreef:

Ja doe ik zeker! Het ging een tijd heel slecht tussen ons maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit en nu kunnen we 't prima vinden. c: En aw, ik weet niet precies wat de situatie is maar ik hoop dat je daar nog de kans voor krijgt babe!

Nah, denk het niet. Ze accepteert me niet hoe ik ben so yah...
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain

quidditch captain

Hogwarts ID

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 9 Icon_minitimema okt 03, 2016 8:40 pm

Cheryl Carve schreef:
Nyx Xiaoyu schreef:
Cheryl Carve schreef:
Nyx Xiaoyu schreef:

Ah, dat is echt naar. ): Wie weet gaat ze 't licht ooit nog zien en komt 't weer goed tussen jullie, maar tot die tijd hoop ik dat je je weet te omringen met genoeg mensen die dat wel doen. ♥
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor

Gryffindor

Hogwarts ID

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 9 Icon_minitimema okt 03, 2016 8:48 pm

Nyx Xiaoyu schreef:
Cheryl Carve schreef:
Nyx Xiaoyu schreef:
Cheryl Carve schreef:
Nyx Xiaoyu schreef:

Ah, dat is echt naar. ): Wie weet gaat ze 't licht ooit nog zien en komt 't weer goed tussen jullie, maar tot die tijd hoop ik dat je je weet te omringen met genoeg mensen die dat wel doen. ♥

Ik ben heel erg in de fase van het accepteren dat dat niet zo is, maar idd... Genoeg andere mensen. Thanks girl <3
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Langlock Langlock - Pagina 9 Icon_minitime

Langlock
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 9 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 38 ... 67  Volgende
Soortgelijke onderwerpen
-
» Langlock
» Langlock
» Langlock
» Langlock
» Langlock

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welcome :: General :: muggle world-
Ga naar: