|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Mason Stark Gryffindor Aantal berichten : 167 IC posts : 39 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 YearPartner: I'll save my red rose for the perfect one | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 7:54 pm | |
| - Cheryl Carve schreef:
- Mason Stark schreef:
- Cheryl Carve schreef:
- Catherine McMahon schreef:
- Gvd, waarom accepteert mijn maag geen eten meer. In verhouding wat ik normaal eet, zit ik nu echt te snel vol. Nu ook, heb maar een kwart gegeten van wat ik normaal eet ><
Je hebt soms van die dagen... xD Ik heb nu zo'n ander halve week :/ Ik moet maar snel weer kunnen trainen, want dan gaat het zoveel beter met mij. Misschien 'n beetje ziek van ellende aan 't worden? c: Ja wss :') "there are two more or less independent systems." Hoe zet ik dit t beste neer in 't Nederlands? |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 8:05 pm | |
| - Mason Stark schreef:
- Cheryl Carve schreef:
- Mason Stark schreef:
- Cheryl Carve schreef:
- Catherine McMahon schreef:
- Gvd, waarom accepteert mijn maag geen eten meer. In verhouding wat ik normaal eet, zit ik nu echt te snel vol. Nu ook, heb maar een kwart gegeten van wat ik normaal eet ><
Je hebt soms van die dagen... xD Ik heb nu zo'n ander halve week :/ Ik moet maar snel weer kunnen trainen, want dan gaat het zoveel beter met mij. Misschien 'n beetje ziek van ellende aan 't worden? c: Ja wss :')
"there are two more or less independent systems." Hoe zet ik dit t beste neer in 't Nederlands? Sterkte! Eh... "Er zijn twee meer of minder onafhankelijke systemen." Letterlijk vertaald xD Of: "Er zijn twee meer of twee minder onafhankelijke systemen." Zoiets? |
|
| |
▲ Mason Stark Gryffindor Aantal berichten : 167 IC posts : 39 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 YearPartner: I'll save my red rose for the perfect one | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 8:10 pm | |
| Yes, thanks, Waz had me ook al uit de brand geholpen (:
|
|
| |
▲ Frerin Cheshire Slytherin Aantal berichten : 27 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 years oldPartner: | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 8:11 pm | |
| @Nathalie: Heb ik ook wel eens... Vooral als ik ziek ben, ben geweest of moet worden.. en soms gewoon random... Dan eet ik bijna niets en val ik kilos af.. Niet helemaal gezond, maar het trekt zich zelf over het algemeen ook wel recht... Probeer dingen te eten die licht op de maag liggen! Als je je echt zorgen maakt, kun je altijd even langs de huisarts~ ^^
"there are two more or less independent systems." = "Er zijn twee min of meer onafhankelijke systemen."
@Freedje: Ziet eruit als een gaaf idee! ;O Jammer dat Frey niet echt in een van de beschrijvingen valt... Anders had ik um zo aangemeld~ XD |
|
| |
▲ Jane Heart Ravenclaw Aantal berichten : 145 IC posts : 57 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 8:13 pm | |
| Dag lieve mensen!
Net mijn eerste werkdag gehad bij het Pathé ^^ |
|
| |
▲ Mason Stark Gryffindor Aantal berichten : 167 IC posts : 39 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 YearPartner: I'll save my red rose for the perfect one | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 8:15 pm | |
| @Jai; hoe was je werkdag? @Ryann; thanks (: Ik neem de tip mee. |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 8:17 pm | |
| - Frerin Cheshire schreef:
- @Nathalie: Heb ik ook wel eens... Vooral als ik ziek ben, ben geweest of moet worden.. en soms gewoon random... Dan eet ik bijna niets en val ik kilos af.. Niet helemaal gezond, maar het trekt zich zelf over het algemeen ook wel recht... Probeer dingen te eten die licht op de maag liggen! Als je je echt zorgen maakt, kun je altijd even langs de huisarts~ ^^
"there are two more or less independent systems." = "Er zijn twee min of meer onafhankelijke systemen."
@Freedje: Ziet eruit als een gaaf idee! ;O Jammer dat Frey niet echt in een van de beschrijvingen valt... Anders had ik um zo aangemeld~ XD Je mag ook een nieuw account aanmaken hint hint |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 8:19 pm | |
| Oké, morgen komen echt al mijn posts. :'> Ik ben echt zo ontzettend moe atm. Was vandaag wel voor 't eerst weer iets gaan doen met mijn vader! We zijn uit lunchen geweest saampjes. |
|
| |
▲ Jane Heart Ravenclaw Aantal berichten : 145 IC posts : 57 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 8:20 pm | |
| Ging goed. Ik was super nerveus, want ik heb nogal anxiety als ik veel nieuwe mensen moet ontmoeten op een dag. Maar het ging goed gelukkig en ze waren erg aardig. ^^ |
|
| |
▲ Mason Stark Gryffindor Aantal berichten : 167 IC posts : 39 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 YearPartner: I'll save my red rose for the perfect one | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 8:27 pm | |
| - Jane Heart schreef:
- Ging goed. Ik was super nerveus, want ik heb nogal anxiety als ik veel nieuwe mensen moet ontmoeten op een dag. Maar het ging goed gelukkig en ze waren erg aardig. ^^
Oh dat is super fijn om te horen en erg knap van je (: Ben blij voor je dat het goed ging en ook dat de mensen aardig zijn c: |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 8:27 pm | |
| - Nyx Xiaoyu schreef:
- Oké, morgen komen echt al mijn posts. :'> Ik ben echt zo ontzettend moe atm. Was vandaag wel voor 't eerst weer iets gaan doen met mijn vader! We zijn uit lunchen geweest saampjes.
Koester de momenten die je hebt met je vader! Ik zou willen dat ik ook weer eens een band op kon bouwen met m'n moeder, maar helaas... |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 8:36 pm | |
- Nyx Xiaoyu schreef:
- Oké, morgen komen echt al mijn posts. :'> Ik ben echt zo ontzettend moe atm. Was vandaag wel voor 't eerst weer iets gaan doen met mijn vader! We zijn uit lunchen geweest saampjes.
Koester de momenten die je hebt met je vader! Ik zou willen dat ik ook weer eens een band op kon bouwen met m'n moeder, maar helaas... Ja doe ik zeker! Het ging een tijd heel slecht tussen ons maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit en nu kunnen we 't prima vinden. c: En aw, ik weet niet precies wat de situatie is maar ik hoop dat je daar nog de kans voor krijgt babe! |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 8:39 pm | |
| - Nyx Xiaoyu schreef:
- Cheryl Carve schreef:
- Nyx Xiaoyu schreef:
Koester de momenten die je hebt met je vader! Ik zou willen dat ik ook weer eens een band op kon bouwen met m'n moeder, maar helaas... Ja doe ik zeker! Het ging een tijd heel slecht tussen ons maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit en nu kunnen we 't prima vinden. c: En aw, ik weet niet precies wat de situatie is maar ik hoop dat je daar nog de kans voor krijgt babe! Nah, denk het niet. Ze accepteert me niet hoe ik ben so yah... |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 8:40 pm | |
- Nyx Xiaoyu schreef:
- Cheryl Carve schreef:
- Nyx Xiaoyu schreef:
Koester de momenten die je hebt met je vader! Ik zou willen dat ik ook weer eens een band op kon bouwen met m'n moeder, maar helaas... Ja doe ik zeker! Het ging een tijd heel slecht tussen ons maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit en nu kunnen we 't prima vinden. c: En aw, ik weet niet precies wat de situatie is maar ik hoop dat je daar nog de kans voor krijgt babe! Nah, denk het niet. Ze accepteert me niet hoe ik ben so yah... Ah, dat is echt naar. ): Wie weet gaat ze 't licht ooit nog zien en komt 't weer goed tussen jullie, maar tot die tijd hoop ik dat je je weet te omringen met genoeg mensen die dat wel doen. ♥ |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 03, 2016 8:48 pm | |
| - Nyx Xiaoyu schreef:
- Cheryl Carve schreef:
- Nyx Xiaoyu schreef:
- Cheryl Carve schreef:
- Nyx Xiaoyu schreef:
Koester de momenten die je hebt met je vader! Ik zou willen dat ik ook weer eens een band op kon bouwen met m'n moeder, maar helaas... Ja doe ik zeker! Het ging een tijd heel slecht tussen ons maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit en nu kunnen we 't prima vinden. c: En aw, ik weet niet precies wat de situatie is maar ik hoop dat je daar nog de kans voor krijgt babe! Nah, denk het niet. Ze accepteert me niet hoe ik ben so yah... Ah, dat is echt naar. ): Wie weet gaat ze 't licht ooit nog zien en komt 't weer goed tussen jullie, maar tot die tijd hoop ik dat je je weet te omringen met genoeg mensen die dat wel doen. ♥ Ik ben heel erg in de fase van het accepteren dat dat niet zo is, maar idd... Genoeg andere mensen. Thanks girl <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|