IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

When friends come together...  KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

When friends come together...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

When friends come together...  Empty
BerichtOnderwerp: When friends come together... When friends come together...  Icon_minitimema okt 03, 2016 7:06 pm

Hallo daar c:

Voor diegenen die een topic met mijn andere account hebben (Evan Castle) weten dat hij thuis een vriendengroep heeft en dat hij hun erg mist. Oorspronkelijk was het idee geweest om ze allemaal NPC's te houden, maar ik heb er toch over na zitten denken om ze géén NPC's te maken, maar ze naar... Hogwarts te laten komen! En ze te laten bespelen door één van jullie (:

Het enige wat bekend is over Evan's vrienden is dat ze in dezelfde stad als Evan wonen en dat ze naar een andere toverschool gaan dan Hogwarts. Omdat ik er echter nooit bij vermeld heb wélke toverschool het is dat ze gaan is het vrij makkelijk te concluderen dat ze alle vier naar dezelfde gaan en dat Evan nu net jammer genoeg naar Hogwarts moest... En ik hoor de vraag al komen: "Hoe ga je er dan voor zorgen dat Evan zijn vrienden ziet?" Well, omdat het de RPG is, kunnen er hier en daar wat aanpassingen gebeuren *smirk*

We kunnen het uiteraard heel simpel houden en net doen alsof de boys te slim waren om naar die school te gaan en daarom tóch naar Hogwarts zijn gekomen dit jaar, óf je mag er zelf een passend verhaal omheen verzinnen (bv iets met de familie of zo of dat één van hun er al langer zat dan een jaar, maar dat gewoon nooit tegen Evan gezegd heeft voor zijn eigen redenen) en daarop inspelen? Hm hm, maakt niet uit hoe, in elk geval komen ze naar Hogwarts ;D

Maar goed, even verder over de vriendengroep. Evan's groepje bestaat hij vijf boys (inclusief hijzelf) en zijn allemaal mannen. Ik heb hun karakters al een klein beetje uitgewerkt in mijn RPG-posten zelf, maar ze mogen natuurlijk aangepast worden. Dit zijn ze zo ver:

Vriend 1

Heeft een stil en teruggetrokken karakter en is de wijste van ze alle vijf. Hij is rustig en observeert liever dan dat hij zijn conclusies direct gaat trekken. Hij is het niet altijd eens met hoe Evan reageert en geeft hem dan ook raad over hoe hij het beter kan doen. Hij kan naar anderen overkomen als een nerd, maar is eigenlijk heel vriendelijk en haalt goede punten. Deze jongen zou het beste zijn voor Ravenclaw.

Vriend 2

Is dé lolbroek van de groep. Met deze jongen kun je overal twee keer komen: één keer normaal en de tweede keer om je te verontschuldigen. Hij houdt van grappen maken, kan over niet veel onderwerpen serieus praten en vindt het leuk om anderen mateloos te irriteren met zijn grappen. Zijn vrienden hebben al meerdere malen in het verleden moeten ingrijpen om te voorkomen dat hij in elkaar geslagen werd. Want de lolbroek die hij ook is: hij is een schijterd als hij geconfronteerd wordt met geweld. Deze jongen zou eerder goed zijn voor Hufflepuff of Gryffindor.

Vriend 3 || TAKEN

Deze jongen heeft een zeer explosief karakter. Hij is snel op zijn trainen getrapt, vrij nors aangelegd en is nog grover in de mond dan Evan. Achter deze jongen zit een verhaal die zelfs zijn vrienden niet van hem weten en wat de reden is waarom hij zo snel kwaad wordt (je mag de reden zelf verzinnen). Deze jongen belandt zeer snel in gevechten en wordt ook wel eens lacherig door vriend 2 ‘de vader’ van de groep genoemd. Hoewel het voor de hand ligt dat Slytherin het beste bij deze kerel past, kan hij vanwege zijn goede brains bij Ravenclaw en vanwege zijn moed bij Gryffindor.

Vriend 4 || TAKEN

Deze jongen is een combo van de drie bovenstaande vrienden: hij is soms ietwat bescheiden aangelegd, kan wel een grapje maken, maar kan ook zeer boos worden als het hem niet aanstaat. Deze jongen is één van hechtste vrienden van Evan. Op de bescheidenheid en humor na lijkt hij wel een beetje op Evan qua karakter: ook hij kan wel eens een sarcastische opmerking maken en ook hij vindt het grappig om eerstejaars op hun plaats te zetten. Waar hij echter totaal in verschilt met Evan – en wat de vriendschap tussen hun zo grappig maakt – is dat hij een echte rokkenjager is. Hij wilt zo veel mogelijk scoren bij de meisjes en deelt het liefste al zijn avonturen met Evan. Ook probeert hij Evan vaak tips te geven over de dames tot grote ergernis van Evan zelf. Deze jongen kan in alle houses terecht.


Ik hoop dat hier animo voor is en dat we een leuk groepje van vijf kunnen opbouwen! x) Mocht je een account leuk vinden, maar echt geen idee hebben hoe hij in godsnaam van de ene school naar de andere kan gaan, wil ik daar gerust bij helpen (:

Uiteraard zijn er ook nog een paar vereisten en een paar rechten (het is minder eng bedoeld dan dat het klinkt xD).

Vereisten

- Je bent actief. Ik verwacht geen tien posten in één week, maar ik verwacht wel dat er per week of per twee weken gepost wordt.
- Je meldt je alleen aan als je denkt dat je het aankunt: leg jezelf geen onnodige verplichtingen op! Houd het RPG'en voor jezelf leuk en neem niet te veel hooi op je vork, al lijkt het karakter je nog zo leuk!
- Aangezien dit een hechte groep wordt is het belangrijk dat de real life-spelers met elkaar communiceren. Als de één een idee heeft dat effect kan hebben op de groep heb ik het liefste dat dat tussen ons allen even besproken wordt.
- Aangezien alle karakters met elkaar verband houden houden de real life spelers dat automatisch ook. Dat houdt in dat ik graag zou hebben dat iedereen naar elkaar luistert!

Rechten:

- Je mag het karakter aanpassen, maar probeer je wel aan het originele idee te houden. Maak bijvoorbeeld van vriend 1 niet opeens een ladykiller.
- Over de houses die ik heb vermeld kan onderhandeld worden. Als jij vriend 3 bijvoorbeeld graag in Hufflepuff hebt omdat niemand dat ziet aankomen van hem dan kan daar over onderhandeld worden.
- Over het uiterlijk en de leeftijd beslis je zelf, maar houd er wel rekening mee dat Evan één van de jongste is van de groep.
- Als je nog ideeën hebt voor je karakter wees dan zeker niet bang om er mee aan komen zetten!
- Het is mogelijk dat één van de jongens al op Hogwarts zat, maar dat gewoon nooit aan Evan verteld heeft om de één of andere reden. Die reden mag je zelf bedenken. Als er genoeg aanmeldingen zijn en je wilt dit doorvoeren moet je wel even rekening houden hoe de rest er over denkt.

Ik hoop dat heel het onderste gedeelte niet afschrikwekkend overkomt, want dat bedoel ik echt niet zo, hoor! En uiteraard: ik hoop dat er animo voor is!

Groetjes
Freedje


Laatst aangepast door Cheryl Carve op ma okt 10, 2016 11:22 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
James Allen
James Allen
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 25
IC posts : 16

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner:

When friends come together...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When friends come together... When friends come together...  Icon_minitimema okt 03, 2016 11:28 pm

Misschien een beetje raar dat ik me aanmeld wabt ik heb nog geen karakter op dit forum en dit is mijn allereerste post hier maar soit. Ik meld me aan voor vriend 3!

Ik heb al behoorlijk wat rpg-ervaring, ook op harry potterrpgs en was nu eens op zoek nasr iets nieuws. En aangezien ik nog nooit een dergelijk type gespeeld heb, lijkt het me wel wat. Het enige waar je wat bang voor mag zijn is dat je opeens aan te veel topics komt ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

When friends come together...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When friends come together... When friends come together...  Icon_minitimedi okt 04, 2016 7:03 am

Een aanmelding! Yes! Very Happy Je bent goedgekeurd en mag vriend 3 spelen! Je bent vrij om te beslissen waarom hij juist zo in elkaar zit en op welke manier hij naar Hogwarts is gekomen! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
James Allen
James Allen
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 25
IC posts : 16

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner:

When friends come together...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When friends come together... When friends come together...  Icon_minitimewo okt 05, 2016 12:13 am

En toen was vriend drie ineens ook een Zweinstein-student ;-) https://expecto-patronum-old.actieforum.com/t292-james-allen#5496

Vragen/opmerkingen/suggesties, laat maar horen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

When friends come together...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When friends come together... When friends come together...  Icon_minitimewo okt 05, 2016 7:44 am

Wauw! Heel erg mooi gedaan en die overgang van zijn ene school naar de andere klinkt ook zo logisch. In welke house ga je hem stoppen?? Wink

Edit: never mind heb het al gezien. Nou... dan kunnen we voor mijn part een topic beginnen ^^

Maar als Ik het goed heb weet de vriendengroep van James dus wat er aan de hand is??

Mensen, de andere aanmeldingen staan nog open! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
James Allen
James Allen
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 25
IC posts : 16

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner:

When friends come together...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When friends come together... When friends come together...  Icon_minitimewo okt 05, 2016 2:43 pm

Nee, voor zover zij weten is zijn zusje op een natuurlijke dood gestorven. Ze hebben dus wel een idee vanwaar zijn agressie komt, naar over het waarom weten ze niets ;-)

Duus... Topicje! Misschien kunnen we hem gewoon al eens op de school laten toekomen? Dat Evan hwm aan wat mensen voorstelt of hem wat de weg wijst of zo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

When friends come together...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When friends come together... When friends come together...  Icon_minitimewo okt 05, 2016 4:25 pm

Oh oké is goed (:

En ja, Evan kan 'm anders ook van de trein afhalen? In dat geval zou het het makkelijkste zijn als jij het topic opent c:
Terug naar boven Ga naar beneden
James Allen
James Allen
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 25
IC posts : 16

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner:

When friends come together...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When friends come together... When friends come together...  Icon_minitimedo okt 06, 2016 12:01 am

Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

When friends come together...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When friends come together... When friends come together...  Icon_minitimedo okt 06, 2016 7:09 am

Prima! Ik probeer te reageren zo gauw als ik kan.
Nu nog even kijken of anderen zich ook willen aanmelden voor de overige 3 vrienden ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia River
Mia River
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 56
IC posts : 10

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: -

When friends come together...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When friends come together... When friends come together...  Icon_minitimedo okt 06, 2016 3:55 pm

Vriend 4

OS:

Ik heb nog geen naam or whatsoever, maar wil eigenlijk een tweede (mannelijk) account erbij en het lijkt me leuk zoiets met 'm te doen! Begrijp ik 't goed dat hij best een sociale vlinder zou kunnen zijn die houdt van wat dollen, maar toch wel een beetje té veel van de vrouwen houdt? Want dat lijkt me heerlijk om te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

When friends come together...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When friends come together... When friends come together...  Icon_minitimedo okt 06, 2016 10:09 pm

Mia River schreef:
Vriend 4

OS:

Ik heb nog geen naam or whatsoever, maar wil eigenlijk een tweede (mannelijk) account erbij en het lijkt me leuk zoiets met 'm te doen! Begrijp ik 't goed dat hij best een sociale vlinder zou kunnen zijn die houdt van wat dollen, maar toch wel een beetje té veel van de vrouwen houdt? Want dat lijkt me heerlijk om te spelen.

Dat klopt! Hij is in voor een grapje, soms sarcastisch aangelegd, soms bescheiden en kan agressief worden op sommige momenten. Voor de rest vindt hij het leuk om eerstejaars wat te pesten en dan het liefste samen met Evan en Evan lastig te vallen met zijn verhalen over vrouwen wat Evan uiteraard niet apprecieert. Als je Evan's karakter doorleest op zijn profiel dan snap je wel waarom, haha. Maar voor mij ben je goedgekeurd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia River
Mia River
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 56
IC posts : 10

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: -

When friends come together...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When friends come together... When friends come together...  Icon_minitimevr okt 07, 2016 12:23 am

Klinkt hartstikke leuk! Ik probeer 'm van 't weekend aan te maken! Lijkt me al een gezellig stel zo, met z'n drie, haha! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

When friends come together...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When friends come together... When friends come together...  Icon_minitimevr okt 07, 2016 7:29 am

Yeah we moeten sowieso een topic met ons drieën doen haha x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Crawford
Nick Crawford
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 24
IC posts : 12

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner: You're not the only one.

When friends come together...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When friends come together... When friends come together...  Icon_minitimema okt 10, 2016 10:48 am

Beetje laat want was dit weekend andere dingen doen - excuses. Maar, hier is 'ie dan. Zal zometeen eens even kijken hoe en wat voor 'm (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

When friends come together...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When friends come together... When friends come together...  Icon_minitimema okt 10, 2016 11:22 am

Hij ziet er geweldig uit!

Dan zijn enkel vriend 1 en vriend 2 nog beschikbaar, jongens c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









When friends come together...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When friends come together... When friends come together...  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
When friends come together...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Soortgelijke onderwerpen
-
» I've been knowing you since you were 10, you cannot hide from your friends ♡ [+ Nyx]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welcome :: Game Related :: adoptions-
Ga naar: