|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 12:40 am | |
| Helemaal prima! :3 Ik wil ook gaan slapen, maar ik zit te wachten tot iOS10 eindelijk op m'n iPhone staat like Zit helaas niet meer op m'n laptop anders had ik kunnen maken :c |
|
| |
▲ Mark Ninomiya quidditch captain Aantal berichten : 112 IC posts : 4 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 yearsPartner: I will taste your lips and feel your skin, don't run just kiss me slowly. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 12:59 am | |
| Meh. Nope de inspiratie is not coming sadly dus mensjes die wachten moeten nog iets langer wachten mhi~ :3
@?: Nee dat dacht ik niet, maar wellicht was er een komen aanlopen ;o Of speel je Neko Atsume dan had je ook een kitty kunnen vinden lol. xD Maar ook fijn dat je een huisdier hebt gevonden ^^ |
|
| |
▲ Jamie Tolkien Gryffindor Aantal berichten : 25 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16 years oldPartner: | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 1:03 am | |
| Boem, en toen was er een OSje~ Woop! naja.. zonder tekst nog, maar eh~
En goeezzoo Pomme! Braaf paard toch ook~~ Nu nog die mountainbike gvd en dan kan ik ook mee~ ;3 |
|
| |
▲ Mark Ninomiya quidditch captain Aantal berichten : 112 IC posts : 4 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 yearsPartner: I will taste your lips and feel your skin, don't run just kiss me slowly. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 3:17 am | |
| Naisu, mooie osjes hurr ;D
Zeeeer braaf paardje ;3 En indeedo. Ik zal mn broer nog een keer onder de kont schoppen ;D
Ik ga naar bedje, beloof morgen wat postjes ~ <3 |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 7:33 am | |
| Het is zo vroeg i cant :'( |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 8:19 am | |
| Waarom vier nieuwe pagina's in de nacht wie heeft dit gedaan omg ik ben te moe om het allemaal te lezen het is te vroeeeeg |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 10:11 am | |
| Whoo, op weg naar de eerste dag van m'n andere opleiding. :'D waarom besloot ik ookalweer twee opleidingen door elkaar heen te doen? |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 10:48 am | |
| Ik heb eens gekeken en met Cheryl heb ik 11 topics om te beantwoorden en met Evan 9... Van Evan ga ik straks eens werk maken. Eerst wat medische termen leren en een presentatie over euthanasie wat bijwerken ^^ |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 10:50 am | |
| |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 11:05 am | |
| |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 12:13 pm | |
| Phoeeee dat is veel werk succes Granny Fee, you can do iiiit |
|
| |
▲ Alessandro Donato Hufflepuff Aantal berichten : 28 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 12:48 pm | |
| Hee iedereen |
|
| |
▲ Claire Barrow Gryffindor Aantal berichten : 98 IC posts : 32 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16yearsPartner: Love is just another kind of magic that I have not yet mastered. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 12:59 pm | |
| |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 1:33 pm | |
| Oké, de medische termen zijn geleerd, de presentatie doe ik straks. Eerst even posten op Quidditch-training ;_; |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 1:36 pm | |
| Zoooo, nu weer verder met mijn stomme PO |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|