|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Mia River Ravenclaw Aantal berichten : 56 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 1:43 pm | |
| |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 2:20 pm | |
| Vanavond of morgen ga ik weer posten, guys c: |
|
| |
▲ Mark Ninomiya quidditch captain Aantal berichten : 112 IC posts : 4 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 yearsPartner: I will taste your lips and feel your skin, don't run just kiss me slowly. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 3:20 pm | |
| Good day all~ <3 Ik ga beginnen met wat postjes nu wiiehh ;D Kan vandaag toch alleen maar wat zitten hier zo'nspierpijninmnkontlol
Weer wat bomen planten hopelijk hehe! |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 5:03 pm | |
| Oké, de structuur voor de PP is gemaakt. Dan gaan we nu maar eens aan het echte werk beginnen (: |
|
| |
▲ Claire Barrow Gryffindor Aantal berichten : 98 IC posts : 32 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16yearsPartner: Love is just another kind of magic that I have not yet mastered. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 5:19 pm | |
| Oeh, succes Freedje! ;D
Ik heb vorige week een topic voor iemand aangemaakt, maar ben volgens mij vergeten om de link door te sturen. Woops x3 |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 6:08 pm | |
| M'n Scheikunde docent besloot 3 paragrafen in een half uur te doen, het resultaat: ik kijk er nu weer na en besef me dat ik er niets van snap
|
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 6:19 pm | |
| En toen was ik lichtelijk fan van Britney Spears' haar oude nummers... Huehue
Ik zing OOPS I DID IT AGAIN nu met zangles |
|
| |
▲ Jamie King Slytherin Aantal berichten : 12 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: Partner: | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 6:33 pm | |
| - Rudolf Abernathy schreef:
- Jamie King schreef:
- Hehehe
maar ik wil wel setjes maken somebody?
ja daarom laat ik mensjes lekker lang wachten >D Als je wilt mag je er best eentje voor Cid maken. Ik kan wel plaatjes geven als je wilt x)
Die jongen moet echt actief van ver terug c: stuur maar voor Cid |
|
| |
▲ Robin Jones Hufflepuff Aantal berichten : 24 IC posts : 4 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: Hurry, run over here and hug me tight. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 7:14 pm | |
| Backkk ~ Paardje is weer geënt arme baby. Moet nog teurg voor de stal en hooi tho ;/
En ik wil gewoon posten mweh ;v; |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 7:44 pm | |
| - Alix Carve schreef:
- M'n Scheikunde docent besloot 3 paragrafen in een half uur te doen, het resultaat: ik kijk er nu weer na en besef me dat ik er niets van snap
*applaudisseert* Alright, ik ga Evan's topics beantwoorden en PROBEREN om NIET afgeleid te raken xD |
|
| |
▲ Mark Ninomiya quidditch captain Aantal berichten : 112 IC posts : 4 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 yearsPartner: I will taste your lips and feel your skin, don't run just kiss me slowly. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 7:48 pm | |
| Hhe good luck <3 Hier same!
Lekker muziek opzetten en dan gewoon gaan met die banaaannnn.... hoop ik, want de tv staat aan. xD |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 7:50 pm | |
| - Evan Castle schreef:
- Alix Carve schreef:
- M'n Scheikunde docent besloot 3 paragrafen in een half uur te doen, het resultaat: ik kijk er nu weer na en besef me dat ik er niets van snap
*applaudisseert*
Alright, ik ga Evan's topics beantwoorden en PROBEREN om NIET afgeleid te raken xD Ik probeer echt al een uur lang een post te typen en ik heb 1 zin???? afleiding man |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 7:54 pm | |
| Ik heb ook echt ff last van een post-dip terwijl ik wel inspiratie heb..? En de topics zijn geweldig~ En nog één post en ik mag weer een spreuk uitzoeken xD |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 7:58 pm | |
| Ik wil even met trots vermelden dat direct nadat ik die post hier had geplaatst ik afgeleid werd door een artikel over Tokio Hotel. Ik vond Tom Kaulitz vroeger zo hot ;_; |
|
| |
▲ Claire Barrow Gryffindor Aantal berichten : 98 IC posts : 32 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16yearsPartner: Love is just another kind of magic that I have not yet mastered. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 30, 2016 8:01 pm | |
| Whaha x3
Ik heb net, uit mezelf, voor school gewerkt op een vrijdag. Ik weet niet wat me bezield x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|