|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 7:44 pm | |
| Evan jongen... Ik vrees dat echt weinig mensen je oprecht leuk vinden ;( |
|
| |
▲ Jane Heart Ravenclaw Aantal berichten : 145 IC posts : 57 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 7:46 pm | |
| Arme Evan.. Jane likes him (: |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 7:46 pm | |
| - Evan Castle schreef:
- Evan jongen... Ik vrees dat echt weinig mensen je oprecht leuk vinden ;(
kop op //pat pat nyx mag 'm |
|
| |
▲ Laila Ryder Slytherin Aantal berichten : 319 IC posts : 113 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 7:48 pm | |
| Poor boykie <3 Laila mag hem niet, maar Mylie wel c:
Also ik ben aan het posten voor Nyx & #tears |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 7:51 pm | |
| daT TOPIC heeft zoveel feels nyx heeft regrets |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 7:51 pm | |
| Is er de afgelopen 10 pagina's nog wat gezegd dat ik moet weten want ben te lui om het allemaal terug te lezen
Ben overigens weer goed maar tegelijkertijd ook vreselijk lomp bezig geweest, ging hardlopen maar ben sws te ver gegaan ook wel m'n benen te veel belast ook wel weinig nut en 90% kans op spierpijn |
|
| |
▲ Laila Ryder Slytherin Aantal berichten : 319 IC posts : 113 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 7:51 pm | |
| SNAP JE ;____; regrets y ;c |
|
| |
▲ Mason Stark Gryffindor Aantal berichten : 167 IC posts : 39 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 YearPartner: I'll save my red rose for the perfect one | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 7:54 pm | |
| Is er btw al een Expecto Patronum Whatsapp groep? Want ik wil er bij >-> |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 7:55 pm | |
| - Alix Carve schreef:
- Is er de afgelopen 10 pagina's nog wat gezegd dat ik moet weten want ben te lui om het allemaal terug te lezen
Ben overigens weer goed maar tegelijkertijd ook vreselijk lomp bezig geweest, ging hardlopen maar ben sws te ver gegaan ook wel m'n benen te veel belast ook wel weinig nut en 90% kans op spierpijn Auch, beterschap noukie. ): @Lonnie: Nou dat zij niet voor de hormonen is gegaan //pinkt traantje weg @Nath: Nope, maar wees vrij er eentje aan te maken! |
|
| |
▲ Mason Stark Gryffindor Aantal berichten : 167 IC posts : 39 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 YearPartner: I'll save my red rose for the perfect one | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 7:56 pm | |
| - Nyx Xiaoyu schreef:
- Alix Carve schreef:
- Is er de afgelopen 10 pagina's nog wat gezegd dat ik moet weten want ben te lui om het allemaal terug te lezen
Ben overigens weer goed maar tegelijkertijd ook vreselijk lomp bezig geweest, ging hardlopen maar ben sws te ver gegaan ook wel m'n benen te veel belast ook wel weinig nut en 90% kans op spierpijn Auch, beterschap noukie. ): @Lonnie: Nou dat zij niet voor de hormonen is gegaan //pinkt traantje weg
@Nath: Nope, maar wees vrij er eentje aan te maken! Dat doe ik. Wie er in wil; PB GRAAG! |
|
| |
▲ Chloë Miller Gryffindor Head Girl Aantal berichten : 126 IC posts : 31 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 7:57 pm | |
| Haha dan wordt het lekker druk in die whatsapp groep ((: |
|
| |
▲ Laila Ryder Slytherin Aantal berichten : 319 IC posts : 113 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 7:58 pm | |
| @Juuuuul <3: gaat mijn brein nou meteen een plotidee verzinnen na het lezen van die line?
Omg een whatsappgroep slay me ik ga je pb'en. |
|
| |
▲ Lennart Drieu Ravenclaw Aantal berichten : 28 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 15 years old 'Partner: Not yet ' | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 7:58 pm | |
| ik ga slapen peeps c: slaapwel |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 7:58 pm | |
| Zoë en Cheryl worden vriendinnen, ik voel het <3 |
|
| |
▲ Mason Stark Gryffindor Aantal berichten : 167 IC posts : 39 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 YearPartner: I'll save my red rose for the perfect one | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 7:58 pm | |
| Ik kan merken dat ik een nieuwe telefoon heb, heb bijna niemands nummer meer (A) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|